Spring til indhold

Borgmesterforvaltningen

Læs mere om hvad borgmesterforvaltningen har som kerneopgave.

Borgmesterforvaltningen betjener byråd, Økonomiudvalg og andre råd og nævn med sekretariatsbistand, analyser og strategier. Forvaltningen indgår også i partnerskaber med erhvervslivet, uddannelser, borgere og andre aktører, som understøtter byudviklingen og skaber vækst til gavn for fremtidens velfærd. 


Vi understøtter også de øvrige forvaltninger inden for en række områder som IT, HR, økonomi, løn, kommunikation mm. 

Borgmesterforvaltningen er inddelt i fem stabe samt en række projekt- og udviklingsafdelinger:

  • Strategi & Kommunikation
  • Økonomi &Effekt
  • Bytransformation & Vækst
  • IT & Digitalisering
  • HR & Personale

Der er ca. 500 ansatte i forvaltningen, som dermed er Odense Kommunes mindste.

 

Se Borgmesterforvaltningens regnskab her 





Opdateret 15-03-2017

Borgmesterforvaltningen