Medarbejderportalen OK! - Odense Kommunes intranet

Her kan du læse om Odense Kommunes medarbejderportal OK!, som er til alle medarbejdere.
Du kan også læse, hvordan du som medarbejder kan få alle nyheder direkte på din telefon med vores nyhedsapp.

Medarbejderportalen, OK! er for alle medarbejdere i Odense Kommune. Du kan logge dig på fra alle computere enten på arbejdet eller derhjemme via NemID. På portalen kan du finde information om dit arbejdsliv, relevante nyheder, sundhedsordningen og meget mere. Du finder medarbejderportalen OK! på: intranet.odense.dk

Derudover har du mulighed for at få alle nyheder fra medarbejderportalen direkte på din telefon, hvis du har en smartphone.

Se nedenfor, hvordan du downloader nyhedsapp'en til din telefon.


OK! - Nyhedsapp

Odense Kommune har en nyhedsapp. Her kan du læse alle nyheder fra OK! direkte på din smartphone, også din private. På denne måde kan man nemt og hurtigt få dine nyheder, også når du ikke sidder ved en pc. 

 

Sådan downloader du app’en

- Gå på internettet fra din arbejds- eller private smartphone/tablet.
- Indtast adressen: web.odense.dk/apps
- Godkend app’en, og indtast dit cpr én gang.

App’en er nu klar til brug. God fornøjelse!


Hvis du oplever problemer med app'en, så kan du finde hjælp her.


Sådan logger du på medarbejderportalen

Hvis du logger på OK! fra en privat pc, skal du bruge dit NemID. Har du ikke NemID, kan du få mere information om, hvordan du bestiller NemID her.


  • Tast intranet.odense.dk i adressefeltet i Internet Explorer
  • Vælg NemID som login metode
  •  Login metode

    • Indtast dit brugernavn og din personlige kode til NemID
    • Indtast engangskoden fra dit nøglekort

    Nu er du logget ind på OK! og kan læse alt om Dit arbejdsliv, nyheder, sundhedsordningen og meget mere.

     

    Arbejds-pc

    Hvis du sidder ved en arbejds-pc er du logget direkte på OK!, når du åbner Internet Explorer.

    Opdateret 04-10-2018

    Borgmesterforvaltningen