Medarbejderportalen OK! - Odense Kommunes intranet

Her kan du læse om Odense Kommunes medarbejderportal OK!, som er til alle medarbejdere. Du kan også læse, hvordan du som medarbejder kan få alle nyheder direkte på din telefon med vores nyhedsapp.

Medarbejderportalen, OK! er for alle medarbejdere i Odense Kommune. Du kan logge dig på fra alle computere enten på arbejdet eller derhjemme via NemID. På portalen kan du finde information om dit arbejdsliv, relevante nyheder, sundhedsordningen og meget mere. Du finder medarbejderportalen OK! på: intranet.odense.dk

Sådan logger du på medarbejderportalen

Hvis du logger på OK! fra en privat pc, skal du bruge dit NemID. Har du ikke NemID, kan du få mere information om, hvordan du bestiller NemID her.

Sådan gør du

  • Tast intranet.odense.dk i adressefeltet i Internet Explorer
  • Vælg NemID som login metode

 Login metode

  • Indtast dit brugernavn og din personlige kode til NemID
  • Indtast engangskoden fra dit nøglekort

Nu er du logget ind på OK! og kan læse alt om Dit arbejdsliv, nyheder, sundhedsordningen og meget mere.

 

Arbejds-pc

Hvis du sidder ved en arbejds-pc er du logget direkte på OK!, når du åbner Internet Explorer. 

 

OK! - Nyhedsapp

Odense Kommune har en nyhedsapp. Her kan du læse alle nyheder fra OK! direkte på din smartphone, også din private. På denne måde kan man nemt og hurtigt få dine nyheder, også når du ikke sidder ved en pc. 

Sådan downloader du app’en

- Gå på internettet fra din arbejds- eller private smartphone/tablet.

- Indtast adressen: web.odense.dk/apps
- Godkend app’en, og indtast dit cpr én gang.

 

App’en er nu klar til brug. God fornøjelse!

 

 
 
 
 
 
 
 
 

 

 
 
 
 
 
 

 




Hent nyhedsapp til medarbejder i Odense Kommune

Opdateret 12-07-2016

Borgmesterforvaltningen