Spring til indhold

Se sagsbehandlingstider i Beboerklagenævnet

Hvor lang tid tager det at få behandlet en sag?.

Selvbetjening

Selvbetjeningsoversigt
Kontaktinformation

Beboerklagenævnet

Nørregade 36
5000 Odense C

Husk altid at bruge Digital Post til personfølsomme oplysninger.

Digital Post

Beboerklagenaevnet

Email

bkln.bkf@odense.dk

Åbningstider for telefonisk henvendelse

Man - Fre 8.00 - 12.00

Medarbejdere:

Lillian Skov Petersen, tlf. 65 51 26 68
Camilla Larsen, tlf. 65 51 26 65
Heidi Aagren, tlf. 65 51 25 02
Anne Holsteen Jessen, tlf. 65 51 26 67

Kontonummer:

Nordea, 2206 3495 369691

Sagsbehandlingstiden afhænger af sagens omfang og karakter, og der er dermed stor forskel på, hvor hurtigt en sag kan afgøres.

 

Sagsbehandlingstiden afhænger også af, hvor hurtigt parterne svarer på nævnets henvendelser. Sagens parter får typisk en svarfrist på 14 dage, men nævnet kan også fastsætte en kortere frist.

 

Du kan anmode om en fristforlængelse hos Beboerklagenævnet, hvis særlige omstændigheder taler for det.

Beboerklagenævnet behandler ca. 50 sager om året.

 

En sag varer typisk 5-9 måneder, men sagsbehandlingstiden kan også vare op til 1 år.

 

 

 

 



Opdateret 29-10-2019

By- og Kulturforvaltningen