Spring til indhold

Beboerklagenævnets sammensætning

Beboerklagenævnet er sammensat af en formand samt to andre medlemmer, som repræsenterer henholdsvis de større boligforeninger og de større lejerforeninger i kommunen.

Selvbetjening

Selvbetjeningsoversigt
Kontaktinformation

Beboerklagenævnet

Nørregade 36
5000 Odense C

Husk altid at bruge Digital Post til personfølsomme oplysninger.

Digital Post

Beboerklagenaevnet

Email

bkln.bkf@odense.dk

Åbningstider for telefonisk henvendelse

Man - Fre 8.00 - 12.00

Medarbejdere:

Lillian Skov Petersen, tlf. 65 51 26 68
Camilla Larsen, tlf. 65 51 26 65
Heidi Aagren, tlf. 65 51 25 02
Anne Holsteen Jessen, tlf. 65 51 26 67

Kontonummer:

Nordea, 2206 3495 369691

Beboerklagenævnets sammensætning


Udnævnelsen af formand og de øvrige medlemmer sker for en periode på op til 4 år.

I perioden 1. juli 2014 - 30. juni 2018 er nævnets medlemmer følgende:

 

Formand: Dommer Anders Munch-Jensen

Suppleant: Dommer Ingrid Therkelsen 


Lejerrepræsentant: Per Ankersø

Suppleant: Poul Dahl 

 

Udlejerrepræsentant: Eva Jørgensen

Suppleant: Henning Bluhme


Social sagkyndig: Tom Rønning, Beskæftigelses- og Socialforvaltningen

Suppleant: Susanne Kvolsgaard, Beskæftigelses- og Socialforvaltningen

 

Reglerne om Beboerklagenævnets organisation og virksomhed finder du i Almenlejelovens kapitel 17. Beboerklagenævn og boligret.

 

Beboerklagenævnet i Odense bliver betjent af et fælles sekretariat for Huslejenævn og Beboerklagenævn.


Opdateret 31-10-2019

By- og Kulturforvaltningen