Beboerklagenævnets sammensætning
Beboerklagenævnet er sammensat af en formand samt to andre medlemmer, som repræsenterer henholdsvis de større boligforeninger og de større lejerforeninger i kommunen.
Selvbetjening
Beboerklagenævnet
Nørregade 36
5000 Odense C
65 51 26 60
Husk altid at bruge Digital Post til personfølsomme oplysninger.
Digital Post
Åbningstider for telefonisk henvendelse
Man - Fre 10.00 - 12.00
COVID-19
På grund af COVID19 er der i øjeblikket ikke mulighed for personlig henvendelse.
Se info om Beboerklagenævnet og coronavirus på
www.odense.dk/Beboerklagenævnet
Medarbejdere:
Lillian Skov Petersen
Anne Holsteen Jessen
Kontonummer:
Nordea, 2206 3495 369691Beboerklagenævnets sammensætning
Udnævnelsen af formand og de øvrige medlemmer sker for en periode på op til 4 år.
I perioden 1. juli 2014 - 30. juni 2018 er nævnets medlemmer følgende:
Formand: Dommer Anders Munch-Jensen
Suppleant: Dommer Ingrid Therkelsen
Lejerrepræsentant: Per Ankersø
Suppleant: Poul Dahl
Udlejerrepræsentant: Eva Jørgensen
Suppleant: Henning Bluhme
Social sagkyndig: Tom Rønning, Beskæftigelses- og Socialforvaltningen
Suppleant: Susanne Kvolsgaard, Beskæftigelses- og Socialforvaltningen
Reglerne om Beboerklagenævnets organisation og virksomhed finder du i Almenlejelovens kapitel 17. Beboerklagenævn og boligret.
Beboerklagenævnet i Odense bliver betjent af et fælles sekretariat for Huslejenævn og Beboerklagenævn.