Spring til indhold

Beboerklagenævnets sammensætning

Beboerklagenævnet er sammensat af en formand samt to andre medlemmer, som repræsenterer henholdsvis de større boligforeninger og de større lejerforeninger i kommunen.

Selvbetjening

Selvbetjeningsoversigt
Kontaktinformation

Beboerklagenævnet

Nørregade 36
5000 Odense C
65 51 26 60

Husk altid at bruge Digital Post til personfølsomme oplysninger.

Digital Post

Beboerklagenaevnet

Email

bkln.bkf@odense.dk

Åbningstider for telefonisk henvendelse

Man - Fre 10.00 - 12.00

COVID-19

På grund af COVID19 er der i øjeblikket ikke mulighed for personlig henvendelse.

Se info om Beboerklagenævnet og coronavirus på 
www.odense.dk/Beboerklagenævnet

Medarbejdere:

Lillian Skov Petersen
Anne Holsteen Jessen

Kontonummer:

Nordea, 2206 3495 369691

Beboerklagenævnets sammensætning


Udnævnelsen af formand og de øvrige medlemmer sker for en periode på op til 4 år.

I perioden 1. juli 2014 - 30. juni 2018 er nævnets medlemmer følgende:

 

Formand: Dommer Anders Munch-Jensen

Suppleant: Dommer Ingrid Therkelsen 


Lejerrepræsentant: Per Ankersø

Suppleant: Poul Dahl 

 

Udlejerrepræsentant: Eva Jørgensen

Suppleant: Henning Bluhme


Social sagkyndig: Tom Rønning, Beskæftigelses- og Socialforvaltningen

Suppleant: Susanne Kvolsgaard, Beskæftigelses- og Socialforvaltningen

 

Reglerne om Beboerklagenævnets organisation og virksomhed finder du i Almenlejelovens kapitel 17. Beboerklagenævn og boligret.

 

Beboerklagenævnet i Odense bliver betjent af et fælles sekretariat for Huslejenævn og Beboerklagenævn.


By- og Kulturforvaltningen