Spring til indhold

Hvordan behandler beboerklagenævnet sagen

Beboerklagenævnets behandling af sager.

Selvbetjening

Selvbetjeningsoversigt
Kontaktinformation

Beboerklagenævnet

Nørregade 36
5000 Odense C

Husk altid at bruge Digital Post til personfølsomme oplysninger.

Digital Post

Beboerklagenaevnet

Email

bkln.bkf@odense.dk

Åbningstider for telefonisk henvendelse

Man - Fre 8.00 - 12.00

Medarbejdere:

Lillian Skov Petersen, tlf. 65 51 26 68
Camilla Larsen, tlf. 65 51 26 65
Heidi Aagren, tlf. 65 51 25 02
Anne Holsteen Jessen, tlf. 65 51 26 67

Kontonummer:

Nordea, 2206 3495 369691

Hvordan behandler Beboerklagenævnet sagen?

Beboerklagenævnet er en forvaltningsmyndighed og indhenter derfor selv de nødvendige oplysninger hos sagens parter og eventuelt hos offentlige myndigheder.

 

De oplysninger, der er relevante for afgørelsen, bliver forelagt sagens parter til udtalelse.

 

Alle udtalelser skal foreligge skriftligt for nævnet. I de tilfælde, hvor en part ikke kommer med bemærkninger til sagen, kan nævnet træffe afgørelse i overensstemmelse med den anden parts påstand.


Opdateret 29-10-2019

By- og Kulturforvaltningen