Hvordan klager jeg over Beboerklagenævnets afgørelse?
Når Beboerklagenævnet har truffet en afgørelse, er nævnet ude af sagen.
Selvbetjening
SelvbetjeningsoversigtBeboerklagenævnet
Nørregade 36
5000 Odense C
65 51 26 60
Husk altid at bruge Digital Post til personfølsomme oplysninger.
Digital Post
Åbningstider for telefonisk henvendelse
Man - Fre 10.00 - 12.00
COVID-19
På grund af COVID19 er der i øjeblikket ikke mulighed for personlig henvendelse.
Se info om Beboerklagenævnet og coronavirus på
www.odense.dk/Beboerklagenævnet
Medarbejdere:
Lillian Skov Petersen
Anne Holsteen Jessen
Kontonummer:
Nordea, 2206 3495 369691Er du utilfreds med nævnets afgørelse, kan du indbringe den for boligretten inden for en frist på 4 uger. Dette kan du ikke gøre ved at henvende dig til nævnet. Du skal i stedet indgive en stævning til Retten i Odense, Albanigade 28, 5000 Odense C.
Hverken nævnet eller boligretten kan hjælpe parterne med at få sagen indbragt. Ønsker du hjælp til at udfærdige en stævning i overensstemmelse med retsplejelovens regler, kan du søge bistand hos en advokat, lejer- eller udlejerorganisationer eller retshjælpen.
Efterlever din modpart ikke afgørelsen, må du fortsætte sagen i boligretten. Nævnet kan ikke hjælpe dig med at indkræve et evt. tilgodehavende.