Spring til indhold

Hvordan klager jeg over Beboerklagenævnets afgørelse?

Når Beboerklagenævnet har truffet en afgørelse, er nævnet ude af sagen.

Selvbetjening

Selvbetjeningsoversigt
Kontaktinformation

Beboerklagenævnet

Nørregade 36
5000 Odense C
65 51 26 60

Husk altid at bruge Digital Post til personfølsomme oplysninger.

Digital Post

Beboerklagenaevnet

Email

bkln.bkf@odense.dk

Åbningstider for telefonisk henvendelse

Man - Fre 10.00 - 12.00

COVID-19

På grund af COVID19 er der i øjeblikket ikke mulighed for personlig henvendelse.

Se info om Beboerklagenævnet og coronavirus på 
www.odense.dk/Beboerklagenævnet

Medarbejdere:

Lillian Skov Petersen
Anne Holsteen Jessen

Kontonummer:

Nordea, 2206 3495 369691

Er du utilfreds med nævnets afgørelse, kan du indbringe den for boligretten inden for en frist på 4 uger. Dette kan du ikke gøre ved at henvende dig til nævnet. Du skal i stedet indgive en stævning til Retten i Odense, Albanigade 28, 5000 Odense C.

 

Hverken nævnet eller boligretten kan hjælpe parterne med at få sagen indbragt. Ønsker du hjælp til at udfærdige en stævning i overensstemmelse med retsplejelovens regler, kan du søge bistand hos en advokat, lejer- eller udlejerorganisationer eller retshjælpen.

 

Efterlever din modpart ikke afgørelsen, må du fortsætte sagen i boligretten. Nævnet kan ikke hjælpe dig med at indkræve et evt. tilgodehavende.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



By- og Kulturforvaltningen