Spring til indhold

Hvad koster det at få behandlet en sag i beboerklagenævnet?

Pris i Beboerklagenævnet på at få behandlet en sag.

Selvbetjening

Selvbetjeningsoversigt
Kontaktinformation

Beboerklagenævnet

Nørregade 36
5000 Odense C

Husk altid at bruge Digital Post til personfølsomme oplysninger.

Digital Post

Beboerklagenaevnet

Email

bkln.bkf@odense.dk

Åbningstider for telefonisk henvendelse

Man - Fre 8.00 - 12.00

Medarbejdere:

Lillian Skov Petersen, tlf. 65 51 26 68
Camilla Larsen, tlf. 65 51 26 65
Heidi Aagren, tlf. 65 51 25 02
Anne Holsteen Jessen, tlf. 65 51 26 67

Kontonummer:

Nordea, 2206 3495 369691

Pr. 1/1-2019 koster det 146,00 kr. at få behandlet en sag. Beløbet reguleres den 1. januar hvert år.

 

Du skal betale beløbet samtidig med, at du afleverer klagen. Du kan også overføre beløbet til nævnets konto i Nordea: 2206 3495369691. 

Husk at oplyse adressen på det lejemål klagen drejer sig om og at oplyse dit navn og nuværende adresse ved overførslen.

 

Der er ikke yderligere omkostninger forbundet med sagens behandling.


 

 

 

 

 



Opdateret 29-10-2019

By- og Kulturforvaltningen