Spring til indhold

Hvad sker der når Beboerklagenævnet har behandlet min sag?

Når afgørelse er truffet af Beboerklagenævnet.

Selvbetjening

Selvbetjeningsoversigt
Kontaktinformation

Beboerklagenævnet

Nørregade 36
5000 Odense C

Husk altid at bruge Digital Post til personfølsomme oplysninger.

Digital Post

Beboerklagenaevnet

Email

bkln.bkf@odense.dk

Åbningstider for telefonisk henvendelse

Man - Fre 8.00 - 12.00

Medarbejdere:

Lillian Skov Petersen, tlf. 65 51 26 68
Camilla Larsen, tlf. 65 51 26 65
Heidi Aagren, tlf. 65 51 25 02
Anne Holsteen Jessen, tlf. 65 51 26 67

Kontonummer:

Nordea, 2206 3495 369691

Når Beboerklagenævnet har truffet afgørelse, er Beboerklagenævnet nævnet for så vidt ude af sagen og foretager sig derfor ikke yderligere.
Det er dermed parterne selv, der skal sørge for at afgørelsen bliver efterlevet.

 

Er du ikke enig?

Er du ikke enig i Beboerklageenævnets afgørelse, kan du klage til Boligretten i Odense. Dette skal du gøre inden der er gået 4 uger, fra du har modtaget afgørelsen.

 

Det bemærkes, at Beboerklagenævnet ikke kan være dig behjælpelig med at klage til Boligretten. Du kan eventuelt rette henvendelse til boligretten for yderligere informationer. Eller også kan du kontakte en advokat, Retshjælpen m.v.


Opdateret 29-10-2019

By- og Kulturforvaltningen