Spring til indhold

Borgmesterforvaltningens regnskab 2015

Se Borgmesterforvaltningens regnskab og bliv klogere på hvordan de har gjort en forskel for Odenses borgere i 2015.

Borgmesterforvaltningen bidrager til vækst og velfærd i Odense gennem samarbejder og partnerskaber. Borgmesterforvaltningen understøtter de andre forvaltninger i Odense Kommune inden for en række områder – IT, HR, økonomi, løn, kommunikation mm. 


Borgmesterforvaltningen betjener byråd, Økonomiudvalg og andre råd og nævn med sekretariatsbistand, analyser og strategier - og Borgmesterforvaltningen indgår i partnerskaber med erhvervsliv, uddannelser, borgere og andre aktører så byen kan udvikle sig og skabe vækst. 

Borgmesterforvaltningen er inddelt i fem stabe samt en række projekt- og udviklingsafdelinger:

  • Strategi & Kommunikation
  • Økonomi & Analyse
  • Bytransformation & Vækst
  • IT & Digitalisering
  • HR & Personale

Der er ca. 500 ansatte i forvaltningen, som dermed er Odense Kommunes mindste.

 

Se Borgmesterforvaltningens regnskab 

 

 

  • Der er ca. 500 ansatte i forvaltningen, som dermed er Odense Kommunes mindste.
  • Se Borgmesterforvaltningens regnskab 
  • Der er ca. 500 ansatte i forvaltningen, som dermed er Odense Kommunes mindste.
  • Se Borgmesterforvaltningens regnskab 




Opdateret 28-03-2017

Borgmesterforvaltningen