Borgmesterforvaltningens regnskab 2015
Se Borgmesterforvaltningens regnskab og bliv klogere på hvordan de har gjort en forskel for Odenses borgere i 2015.
Borgmesterforvaltningen bidrager til vækst og velfærd i Odense gennem samarbejder og partnerskaber. Borgmesterforvaltningen understøtter de andre forvaltninger i Odense Kommune inden for en række områder – IT, HR, økonomi, løn, kommunikation mm.
Borgmesterforvaltningen betjener byråd, Økonomiudvalg og andre råd og nævn med sekretariatsbistand, analyser og strategier - og Borgmesterforvaltningen indgår i partnerskaber med erhvervsliv, uddannelser, borgere og andre aktører så byen kan udvikle sig og skabe vækst.
Borgmesterforvaltningen er inddelt i fem stabe samt en række projekt- og udviklingsafdelinger:
- Strategi & Kommunikation
- Økonomi & Analyse
- Bytransformation & Vækst
- IT & Digitalisering
- HR & Personale
Der er ca. 500 ansatte i forvaltningen, som dermed er Odense Kommunes mindste.
Se Borgmesterforvaltningens regnskab