Spring til indhold

Sådan er vi organiseret

I Ældre- og Handicapforvaltningen ønsker vi at sætte borgernes mål og drømme i centrum. Derfor har vi organiseret os efter borgernes behov

To geografier og fem forløbsenheder

I Ældre- og Handicapforvaltningen har vi inddelt Odense i to geografier, Nord og Syd.

 

Hvis du får hjælp fra os, er det din adresse der afgør, hvilket af de to geografiske områder, du får hjælp fra. Mens det er din funktionsnedsættelse der afgør, hvilke medarbejdere der kan rådgive, hjælpe og støtte dig. 

Ældre- og Handicapforvaltningen er inddelt i fem borgerforløb, hvilket gør, at vi kan møde hver enkelt borger på en særlig fokuseret måde. De fem forløb er som følger: 

 

Hvis du ønsker at komme i kontakt med Ældre- og Handicapforvaltningen, skal det ske via Indgangen. I Indgangen sidder sagsbehandlere og andet myndighedspersonale fra kommunen klar til at vejlede og rådgive dig om forskellige former for hjælp og støtte. Læs mere om Indgangen her.

 

Den centrale administration

Ældre- og Handicapforvaltningen består også af en administrativ del. Den administrative del rummer afdelingerne:

Opdateret 29-11-2017

Ældre- og Handicapforvaltningen