Spring til indhold

Ældre- og Handicapforvaltningen

Ældre- og Handicapforvaltningen løfter Odenses opgaver inden for ældreområdet og handicap- og psykiatriområdet.

Kontaktinformation

Kontaktinformation

66 13 13 72

Ældre- og Handicapforvaltningen

Ørbækvej 100, Indgang B
5220 Odense SØ

Husk altid at bruge Digital Post til personfølsomme oplysninger.

Digital Post

Hovedpostkasse Aeldre Handicap

Åbningstider for personlig henvendelse

Man - torsdag 9:30-15:00
Fredag 9:30-12:00

I Ældre- og Handicapforvaltningen er vi ca. 3500 ansatte fordelt på mange forskellige faggrupper, bl.a. social- og sundhedsassistenter/hjælpere, sygeplejersker, ergoterapeuter, fysioterapeuter, køkkenassistenter, jurister, pædagoger, sagsbehandlere, konsulenter og sekretærer. 

I Ældre og Handicapforvaltningen er det en helt grundlæggende antagelse, at alle voksne ønsker at bestemme selv og have mest mulig indflydelse på eget liv.
 
Det er udgangspunktet for samarbejdet med borgeren og de indsatser, der er brug for. Derfor er Strategien for Rehabilitering grundlaget for samarbejdet med alle borgere, der henvender sig i Ældre- og Handicapforvaltningen.
 

 

 

Organisation og ledelse   

Rådmand

Søren Windell.
Tlf. 30 70 36 93
E-mail: sw@odense.dk

Digital post: http://odense.dk/SørenWindell


Rådmandsekretær Lone Werenberg Sigvardt.
Tlf. 65 51 30 04.
E-mail: los@odense.dk

 

Adm. Direktør

Gitte Østergaard. 

Tlf. 65 51 33 00.
E-mail:
gdo@odense.dk

 

Direktørsekretær
Lissi Linnea Knudsen.
Tlf. 65 51 30 05.
E-mail:
llkn@odense.dk

 

 

Se organisationsdiagram for Ældre- og Handicapforvaltningen

Ældre- og Handicapforvaltningen