Spring til indhold

Ældre- og Handicapforvaltningen

Ældre- og Handicapforvaltningen løfter Odenses opgaver inden for ældreområdet og handicap- og psykiatriområdet.

I Ældre- og Handicapforvaltningen er vi ca. 3500 ansatte fordelt på mange forskellige faggrupper. Blandt andre social- og sundhedsassistenter/hjælpere, sygeplejersker, ergoterapeuter, fysioterapeuter, køkkenassistenter, jurister, pædagoger, sagsbehandlere, konsulenter og sekretærer. 

Se organisationsdiagram for Ældre- og Handicapforvaltningen

 
I Ældre- og Handicapforvaltningen er det en helt grundlæggende antagelse, at alle voksne ønsker at bestemme selv og have mest mulig indflydelse på eget liv.
 
Det er udgangspunktet for samarbejdet med borgeren og de indsatser, der er brug for. Derfor er Strategien for Rehabilitering grundlaget for samarbejdet med alle borgere, der henvender sig i Ældre- og Handicapforvaltningen. 
 

Kontakt forvaltningen her. 

 

 

Organisation og ledelse   

Rådmand

Søren Windell.
Tlf. 30 70 36 93
E-mail: sw@odense.dk

Digital post: http://odense.dk/SørenWindell

 

Rådmandsekretær
Lone Werenberg Sigvardt.
Tlf. 65 51 30 04.
E-mail: los@odense.dk

 

Adm. Direktør

Gitte Østergaard.
Tlf. 65 51 33 00
E-mail: gdo@odense.dk

 

Direktørsekretær
Lissi Linnea Knudsen.
Tlf. 65 51 30 05.
E-mail: llkn@odense.dk

Ældre- og Handicapforvaltningen