Spring til indhold

Tjek Ind

Her kan du læse mere om Odense Kommunes app Tjek Ind samt finde vejledning og anvisninger til brug af app'en.

Hvad er Tjek Ind?

Tjek Ind er et digitalt og brugervenligt værktøj, som skaber overblik over opgaver for Odense Kommune, og hvor Leverandørens medarbejdere kan registrere forbrugt tid, opgaver og dokumentere udført arbejde for Odense Kommune.

I Tjek Ind er det muligt at:

  • Administrere opgaver - opret, tildel og afslut opgaver nemt og hurtigt
  • Registrere tid - start og stop tid på opgaver direkte inde i app'en
  • Dokumentere arbejde - upload billeder i app'en og tilføj noter som dokumentation
  • Administrere medarbejdere - opret, rediger og tildel roller til dine medarbejdere.

Hvorfor Tjek Ind?

Odense Kommune har indført brugen af Tjek Ind på en række kontrakter og rammeaftaler for at:

  • Skabe øget gennemsigtighed af tidsforbrug for både Leverandør og Ordregiver
  • Opbygge bedre dokumentation af udført arbejde
  • Få understøttende data til brug for fakturering
  • Styrke samarbejde, troværdighed og tillid.

Relevante links

Spørgsmål

Hvis du har spørgsmål til brugen af Tjek Ind, fejlmeldinger mv., kan du kontakte supporten på tlf. 63755500. Supporten er åben mandag til torsdag fra kl. 8.00 til 15.00 og fredag fra kl. 8.30 til 13.00.

 

Vil du vide mere om Tjek Ind app'en, kan du kontakte Udbud og Kontraktstyring på udbud@odense.dk.


Borgmesterforvaltningen