Spring til indhold

Hvordan kommer jeg i gang med at handle med Odense Kommune?

På denne side kan du læse om, hvor kommende udbud bliver offentliggjort, og hvilke forskellige informationskanaler, vi anvender.

Hold øje med udbudsplanen

På Odense Kommunes hjemmeside kan du følge med i aktuelle og kommende udbud. Du kan også her se de allerede afsluttede udbud. Hvis et udbud, som du er interesseret i, er afsluttet, opfordrer Odense Kommune dig til at holde øje med, hvornår der sker genudbud. Se mere herom under fanen ”Aktuelle udbud”.

 

Du kan også følge med i Odense Kommunes udbudsplaner ved at oprette dig som bruger på leverandørportalen i Comdia. Her er der tillige mulighed for at deltage i høringer om kommende udbud og dermed få indflydelse på hvordan udbuddet tilrettelægges. Læs mere og opret dig her:

 

http://www.comdia.com/odensekommune/

 

Som udgangspunkt kan Odense Kommune ikke blot foretage indkøb på baggrund af henvendelser fra leverandører, da vi er forpligtede til at følge en række procedureregler i forbindelse med vores indkøb. Hvis du ikke finder et udbud på udbudsplanen, der omfatter dit produkt eller din ydelse, er du dog velkommen til at kontakte Odense Kommunes afdeling for Udbud og Kontraktstyring på udbud@odense.dk

 

Tilmeld dig leverandørlisten

Odense Kommune har etableret en leverandørliste, hvor alle typer af virksomheder kan tilmelde sig. Formålet med leverandørlisten er at have en liste over virksomheder, som Odense Kommune kan indhente tilbud fra, når der skal indkøbes varer eller ydelser under tærskelværdierne. Leverandørlisten bruges fx til at finde leverandør, når der skal udbydes vedligeholdelses- og renoveringsprojekter for mellem kr. 50.000 og 3 mio. 

 

Læs mere og tilmeld din virksomhed her:

 

http://www.comdia.com/odensekommune/offentligleverandoer.aspx

Opdateret 09-05-2017

Borgmesterforvaltningen