Post til døren
Her kan du søge om at få din post leveret til døren.
Selvbetjening
-
Ansøg om at få post til døren
Post til døren
Log ind med MitID og udfyld derefter felterne trin for trin.
Ok, jeg er klar
Hvis du er fritaget for DigitalPost, kan du printe skemaet ud og sende det pr. post til den angivne adresse
INDGANGEN
Dalumvej 95 B
5250 Odense SV
63 75 25 75
Husk altid at bruge Digital Post til personfølsomme oplysninger.
Digital Post
Mandag den 9 december har Indgangen åbent for personlig og telefonisk henvendelse i tidsrummet 13.45-15
I den nye postlov er det vedtaget, at du ikke længere kan få din post leveret til døren. Er du gangbesværet eller på anden måde hæmmet af fysisk eller psykisk handicap, kan du muligvis få dispensation fra de nye regler og stadig få din post leveret til døren.
Hvis du modtager hjælp fra kommunen, f.eks. fra en udkørende gruppe, kan du henvende dig til en af de medarbejdere, der kommer hos dig. De hjælper dig med at bringe sagen videre.
Hvis du ikke får hjælp fra kommunen, kan du søge her om at få posten leveret direkte til døren. vis du får afslag, har du mulighed for at søge igen, men du vil blive bedt om at dokumentere, at du ikke selv er i stand til at hente din post, bl.a. med en lægeerklæring, som du selv skal betale.
Odense Kommune kan ikke besvare spørgsmål om reglerne for opsætning af postkasser, afstande o.l. Hvis du har spørgsmål til dette, skal du kontakte Post Danmark direkte. Se mere på