Spring til indhold

Plejehjemmet Blomsterdalen

På Plejehjemmet Blomsterdalen arbejder vi med borgere der er i forløbet vedvarende sygdomsudvikling. De har mange forskellige diagnoser, så det giver et bredt spekter af spændende og udviklende opgaver. Vi er en arbejdsplads, hvor sammenholdet er stærkt og vigtigt.

Personale på Plejehjem Øst
Dine kommende kollegaer Line (tv.), Jeanett (mf.) og Sagal (th.)

Om din nye arbejdsplads

På Plejehjemmet Blomsterdalen er vi 102 dejlige kollegaer bredt fordelt på social- og sundhedsassistenter, social- og sundhedshjælpere, pædagoger, sygeplejersker og terapeuter, m.m. Vi har mange forskellige faglige og personlige baggrunde og generelt en bred diversitet, som vi finder stor styrke og fællesskab i.

På plejehjemmet har vi 108 beboere, som har et bredt spektrum af diagnoser og sygdomme, hvilket skaber et fagligt komplekst miljø med spændende udfordringer.
Vi er en del af forløb vedvarende sygdomsudvikling og har blandt andet mange demensramte borgere, men også borgere med misbrug, erhvervet hjerneskade og somatiske borgere. Der er, kort sagt, alle typer af borgere.

 

Det kan du glæde dig til

Du kan glæde dig til en arbejdsplads, hvor vi har stor åbenhed og rummelighed for hinandens faglighed, og de forskelligheder der kan være. Alle bliver accepteret, og alle hjælper hinanden i det daglige med både stort og småt. Vi er meget stolte af vores ånd, som mange siger, at man kan føle, når man træder ind. Vi har en fantastisk fællesskabsfølelse – den, føler vi, er helt unik her hos os.

 

Citat
Vi har en arbejdsplads, hvor her virkelig er rart at være. Vi har det bare godt sammen og griner utroligt meget. Hos vores dygtige ledere står døren altid åben, og man bliver altid hørt. Man er heller ikke bange for at spørge om hjælp. Faktisk er det jo ret fedt, når nogen spørger om hjælp, det er jo virkelig et skulderklap og tegn på tillid.
Line, Jeanett og Sagal, ansatte på Plejehjemmet Blomsterdalen


På Plejehjemmet Blomsterdalen arbejder vi rigtig meget med frihed under ansvar. Vi kører med selvstyrende afdelinger og grupper, hvor vi indretter os i samråd med borgerne, og fra ledelsen er der stor tillid til medarbejderne. Vi har en faglig koordinator, som bl.a. har helt styr på alle vores systemer. Det betyder, at der altid er en at gå til, hvis du som medarbejder skal have hjælp, og du får herved mere tid til omsorgsopgaven.

 

Dine muligheder hos os

Når du starter hos os, kommer du igennem et veltilrettelagt og professionelt onboardingforløb med kurser og introduktioner til alt det, du skal vide og meget mere til. Det er vigtigt for os at prioritere for alle vores nyansatte. Derudover får du som nyansat hos os en mentor, der følger dig gennem din introduktionsperiode, så du føler dig tryg og bliver klædt godt på til dit nye job.

Vi har god erfaring med faglige netværk, både tværfaglige og monofaglige, hvor igennem vi kan udvikle os. Vi arbejder desuden meget med GRUS (gruppe udviklingssamtaler). Vi skal sammen finde ud af, hvordan vi samlet og hver for sig, skal videreudvikle og videreuddanne os for at stå stærkt.


Vil DU være med til at skabe fremtidens arbejdsplads hos Plejehjemmet Blomsterdalen i Odense Kommune?

Se ledige stillinger
Skriv Plejehjemmet Blomsterdalen i søgefeltet for at få ledige stillinger hos os frem

 

Ønsker du at vide mere?

Plejehjemmet Blomsterdalen 

Læs medarbejderfortællingerne!

En pårørende fortæller

Tre medarbejdere på Plejehjemmet Blomsterdalen fortæller om stedet.

Vi kan lide at være her

På Plejehjemmet Blomsterdalen er Jeanett, Stefanie og Zacharias gået op i tid.

Se deres fortællinger her

Godt at vide om plejehjemmet blomsterdalen 

Plejehjemsleder: Heidi Kielstrup. 

Assisterende plejehjemsleder: Heidi Forsmann (barsel) og Kristine Schultz Rasmussen. 

 

Vores adresse er: Risingsvej 90, 5240 Odense NØ. 

 

Arbejdstider:
Vi arbejder ikke nat. 
Her er mulighed for at arbejde hver 2. weekend og hver 3. weekend.

Hjemlighed og hygge:

Vores plejehjem er opdelt i små enheder med plads til ni beboere i hver. Vi gør meget ud af at skabe hjemlig hygge i huset, og som medarbejder er du fx med til at indrette fællesarealerne sammen med beboerne.

Udviklingsmuligheder som SSA og SSH:
Hvis du søger ind hos os som SSA, har du god mulighed for også at udvikle dig gennem spændende opgaver, som vores sygeplejersker uddelegerer. Vores sygeplejersker er altid tæt på i dagligdagen, da de har deres daglige gang på vores plejehjem, og det skaber stor tryghed for alle.

Vi bliver både sendt på kurser og har faglige netværk, og så er SSA’erne og sygeplejerskerne også gode til at lære fra sig til SSH’erne.

 


Genveje