Spring til indhold

Plejehjemmet Bolbro

På plejehjemmet Bolbro bor borgere med vedvarende sygdomsudvikling. Medarbejderne har styr på deres faglighed og arbejder engageret med den rehabiliterende tilgang. På plejehjemmet Bolbro vægtes en rummelig arbejdsplads med tryghed og respekt for hinanden og borgerne.

Personale på Bolbro Plejehjem
Dine kommende kollegaer, Bettina (tv.), Charlotte (mf.) og Vivi (th.), social- og sundhedsassistenter på Plejehjemmet Bolbro.

Om din nye arbejdsplads

På Plejehjemmet Bolbro er vi 44 skønne fastansatte medarbejdere. Vi er både social- og sundhedsassistenter, social- og sundhedshjælpere, ufaglærte og en pædagog. Herudover kommer her fast dagligt en sygeplejerske og ugentligt en huslæge.

Vi har 50 borgere i forløbet for vedvarende sygdomsudvikling. Vores beboere er fordelt på tre etager, og medarbejderne er primært tilknyttet én etage, men arbejder naturligvis på tværs efter behov.

Hos os har vi stort fokus på arbejdsmiljø og arbejdsglæde. Vi sørger for altid at være i dialog og lytte til hinanden. Vi er en gruppe af meget forskellige mennesker, men vores gode faglige stolthed er noget, vi alle har tilfælles. Den faglige stolthed er noget, vi hele tiden arbejder med og udvikler på, for at vi sammen kan løse kerneopgaven på bedste vis.

 

Det kan du glæde dig til

Hos Plejehjemmet Bolbro kan du glæde dig til en rummelig arbejdsplads, hvor der er tryghed, og hvor vi har respekt for hinanden. Vi er gode til at tage imod afløsere, og vi har det godt kollegaerne imellem. Det er rart at komme rundt i huset, og vi går op i, at alle bliver hørt. Her er vi gode til at hjælpe og sparre med hinanden, og ingen er mere end andre, fordi man har en anden uddannelse. Der er brug for os alle sammen, og alle er vigtige for borgerne.

 

Citat
Vi har et godt kollegaskab, hvor vi viser omsorg og interesserer os for hinanden. Vi ved, at vi kan lære noget af hinanden, og vi er ikke bange for at bede om hjælp og støtte. Hvis man står i en ny situation, kan man lige ringe til de andre etager og høre, hvordan de gør.
Charlotte og Vivi


Vi er en arbejdsplads, hvor medarbejderne har styr på fagligheden. Borgerne er en vigtig og helt central del af vores arbejdsdag, og det bedste er, når den rehabiliterende tilgang giver mening. Når vi ser udvikling, og når borgerne, der har det rigtig svært, når de kommer ind, falder til ro og bliver glade og tilpasse. Så du kan glæde dig til at gå glad hjem, fordi du med dine kompetencer og viden lykkes i tilgangen til borgerne både social- og sundhedsfagligt.


Dine muligheder hos os

Som ny kollega ved Plejehjemmet Bolbro får du en mentor tilknyttet, som støtter og hjælper dig i de første måneder. Du kommer også til at gå rundt med en kollega de første dage og får vist hele huset frem, så du føler dig klar og taget godt imod.

Når du starter hos os, får du tilbudt demensuddannelse. Vi har meget fokus på kompetenceudvikling, og vi er gode til at trække folk med viden ind udefra. Ligesom vi prioriterer kompetenceudvikling, arbejder vi ligeledes tværfagligt. Begge dele er noget, der højner vores faglighed og vidensdeling.

Vi er gode til at have forskellige projekter, hvor vi kan udvikle vores kompetencer. Det har f.eks. tidligere været projekter omkring værdighed, voldsforebyggelse, frivillighed m.m.

Vil DU være med til at skabe fremtidens arbejdsplads hos Plejehjemmet Bolbro i Odense Kommune?

Se ledige stillinger

Skriv Plejehjemmet Bolbro i søgefeltet for at få ledige stillinger hos os frem.

 

Ønsker du at vide mere?

Plejehjemmet Bolbro

På Plejehjemmet Bolbro er Christina gået op i tid, mens Bettina overvejer det. 

Se deres fortællinger her

Godt at vide om plejehjemmet bolbro 

Plejehjemsleder: Berit Kuhlmann Sonne-Schmidt. 
Assisterende plejehjemsleder: Christina Hinze Eegholm. 

Vores adresse er: Møllemarksvej 39, 5200 Odense V. 

 

Arbejdstider: 
Vores dagvagter arbejder fra 7 - 13/14.30/15.00. 
Vores aftenvagter arbejder fra 14/14.30/15 - 21.30/22.30/23. 

 

Derudover har vi afløsere, der arbejder fra 7.30 - 13/14.30 og 14.30/15/16 - 21.30/22/23. 

 

Alle faste medarbejdere arbejder hver 2. weekend. 

 

Det er vigtigt for os, at privatlivet kan hænge sammen. Derfor har vi en fleksibel vagtplanlægning. 

 

Faglighed:
Vi holder monofaglige møder, hvor vi snakker sundhedsfaglige ting, og så holder vi fælles personalemøder samt møder på de enkelte etager, hvor vi både får snakket om det tværfaglige samarbejde, men også om arbejdsmiljø, og hvad der ellers måtte være.

”Det er nok også derfor, at vi bliver her. Der er noget udvikling på stedet. Vi er ret gode til at få etableret noget læring, når problemet er her. Ledelsen handler hurtigt på tingene” fortæller din kommende kollega Bettina.

Hos os har vi mange muligheder for faglig udvikling, men også for socialt samvær og arrangementer med kollegaerne. Ledelsen tager dig seriøst, hvis du kommer med noget, og alle er lige vigtige og uundværlige for, at vi har det godt og kan løse kerneopgaven sammen.

 



Genveje