Spring til indhold

Plejehjemmet Albanigade

Plejehjemmet Albanigade er en arbejdsplads, hvor vi værner om borgerens livsglæde, deres personlige mål og trivsel. Vi er indenfor forløbet vedvarende sygdomsudvikling og beskæftiger os primært med borgere med demens.

Personale på Albanigade
Dine kommende kollegaer Lone SSH og Inge SSA

Om din nye arbejdsplads

På Plejehjemmet Albanigade er vi ca. 60 engagerede kollegaer, der dækker over faggrupperne social- og sundhedshjælpere og -assistenter, sygeplejersker, fleksjobbere og praktikanter foruden ledelse. Vi er fordelt på fem afsnit med hver 7 lejligheder og vi fordeler os tværfagligt ud på hvert afsnit. Vores borgere er under forløbet vedvarende sygdomsudvikling og mange har demens, som derfor er vores spidskompetence. Vores fysiske rammer er meget rolige og grønne, selvom vi er placeret centralt tæt på offentlig transport og by.

Hos os, vægter vi at møde borgeren med værdighed. Borgeren skal føle sig set, hørt og respekteret og vi værner om den enkelte borgeres mål, trivsel og livsglæde. Vi prioriteter, at der er gode og hyggelige fælles rammer, men respekterer også behovet for privatliv og giver plads hertil.

 

Det kan du glæde dig til

På Plejehjemmet Albanigade har vi det godt sammen, og vi er gode til at hjælpe hinanden, være der for hinanden og vi har plads til at sige til og fra. Vi nyder desuden godt af, at vi har meget lidt udskiftning i personalegruppen og, at vores kollegaer bliver hos os i mange år, hvilket bidrager til den gode stemning – vi kender hinanden godt.

 

Citat
Jeg har været her i 12 år, og kan slet ikke forestille mig at skulle være et andet sted. Jeg har så gode kollegaer, at jeg betragter dem som min anden familie. Jeg bliver udfordret fagligt og elsker den uforudsigelighed, der er i at arbejde med mennesker. Det er spændende at gå på arbejde hver dag.Inge, SSA

 

Du kan glæde dig til en arbejdsplads, hvor vi elsker at være i relationen til borgeren og synes, at de bedste opgaver er dem, hvor vi kan se, at borgerne blomstrer og åbner sig op. Vi kan også godt lide at komme ud af vores faste rammer. Fx er vi på camping en gang årligt, hvor vi virkelig kommer tæt på borgeren. Vi er også glade for vores ledelse, der er meget lydhør over for os, og for hvordan vi har det. De er gode til at se os enkeltvis, og hvordan vi er som gruppe.

 

Dine muligheder hos os

På Plejehjemmet Albanigade går vi op i personalets faglige udvikling. Vi har naturligvis de obligatoriske kurser, som alle ansatte skal på som fx demenskursus. Derudover er både ledelse og personale også opsøgende på, hvad der rører sig inden for opkvalificering og videreuddannelse, og det er sjældent man får et nej, hvis man spørger efter relevante kurser. Vi opkvalificerer også ansatte i forhold til det ekstra ansvar og funktion man kan få hos os. Det kan fx være oplæringsvejleder, forflytningsvejleder, demensnøgleperson eller meget mere.

Vil DU være med til at skabe fremtidens arbejdsplads hos Plejehjemmet Albanigade i Odense Kommune?

Se ledige stillinger

Skriv Plejehjemmet Albanigade i søgefeltet for at få ledige stillinger hos os frem.


Ønsker du at vide mere?

Plejehjemmet Albanigade

Godt at vide om Plejehjemmet Albanigade

Plejehjemsleder: Britt Helene Jaug.
Assisterende plejehjemsleder: Lisa Reimer Lund og Ulla Koldby Mackenhauer. 

Vores adresse er: Albanigade 21D, 5000 Odense C.

Arbejdstider:
Vores arbejdstider er kl. 7-13/15 i dagvagt og 14/15-23 i aftenvagt for alle faggrupper.
Vi arbejder ikke nat.
Vi arbejder hver 3. weekend plus et par ekstra weekender i løbet af året.

Genveje