Spring til indhold

Erfarne ydelsessagsbehandlere til Refusion & Sygedagpenge

Vi søger 2 erfarne, udadvendte, stabile og selvstændige medarbejdere med gode samarbejdsevner og lyst til at indgå i en afdeling med mange administrative udfordringer. Det er essentielt for os, at både arbejdsgivere og borgere oplever en venlig, effektiv og professionel sagsbehandling, når de er i kontakt med os.

Om os
Vi kan tilbyde dig 50 dygtige kollegaer, der prioriterer en høj faglighed og sætter pris på en god og respektfuld omgangstone og som gerne vil hjælpe hinanden, også når det brænder på.

Om jobbet
Dine arbejdsopgaver vil bestå af sagsbehandling i et eller flere af følgende områder: fleksløntilskud, ledighedsydelse, arbejdsgiverrefusion. Derudover kan du forvente ekspedition af borgere og arbejdsgivere både telefonisk, skriftligt og personligt. Vi har travlt, så det er en forudsætning, at du har erfaring på området.

Vi forventer, at du
  • Er struktureret og har stor erfaring med arbejdet med beregning og udbetaling af fleksløntilskud, ledighedsydelse og arbejdsgiverrefusion
  • Har stor rutine i at arbejde med tal og kompleks (ydelses)lovgivning
  • Har solid erfaring med IT-løsninger og systemer, herunder KMD-aktiv
  • Er god til at formulere og forklare dig både skriftligt og mundtligt   
  • Er en stabil person, der ved, hvad det indebærer at have travlt og arbejde med tidsfrister
  • Er god til at samarbejde både internt i afdelingen og eksternt i forhold til andre afdelinger
  • Går professionelt til eventuelle konflikter eller uoverensstemmelser
  • Er omstillingsparat og udviklingsorienteret
  • Har humor og en positiv tilgang

Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingerne er et vikariat på 37 timer ugentligt og løber frem til og med juni 2021.
Løn-og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst mellem HK/Kommunal og Kommunernes Landsforening med udgangspunkt i trin 22.

Tiltrædelse: snarest

Vil du vide mere?
Nærmere oplysninger om stillingen fås ved henvendelse til Afdelingsleder Karina Ditlevsen, på 40294271, kad@odense.dk (fra uge 32) eller Afdelingsleder Heidi Nielsen på 24750747, heini@odense.dk (til og med uge 29 samt fra uge 34)

Ansøgningsfrist:
Ansøgningsfristen er den 18. august 2020 og vi forventer at afholde samtaler den 24. august 2020.




Odense Kommune betragter mangfoldighed som en styrke og opfordrer derfor alle kvalificerede til at søge uanset alder, køn, religion, etnisk tilhørsforhold og handicap.

Fakta

Jobområde
Administration, HR, Økonomi og Jura
Ansøgningsfrist
18-08-2020
Arbejdstid
Fuldtid
Varighed
Tidsbegrænset periode, Vikariat
Tiltrædelse
Snarest

Kontaktperson

Karina Ditlevsen fra uge 32
40294271
Heidi Nielsen til og med uge 29 samt fra uge 34
24750747