Spring til indhold

Kontaktcentermedarbejder til Kontaktcenter Odense

Vil du være Odense Kommunes stemme udadtil, og brænder du for at arbejde i et serviceorienteret og professionelt miljø? Kan du, og har du lyst til, at yde god kundeservice, borgerbetjening samt leve dig ind i borgerens behov i et performanceorienteret miljø? Så bliv en del af Kontaktcenter Odense!
 
Om os
Kontaktcenter Odense er organisatorisk forankret i Ydelse, der er en del af Beskæftigelses- og Socialforvaltningen i Odense Kommune.
Vi servicerer hele Kommunens organisation via vores hovednummeret, og modtager årligt omkring 250.000 kald. Heraf afklares ca. 50% med det sammen, mens de resterende omstilles eller der lægges beskeder til baglandet.

 
Om jobbet
Vi søger en medarbejder til en stilling på 35 timer ugentligt.

Som kontaktcentermedarbejder i Odense Kommune vil din dagligdag bestå i at:
  • Besvare og behandle telefoniske henvendelser fra borgere og virksomheder – og sigte mod at besvare henvendelsen første gang
  • Tæt sparring med kollegaer og samarbejdspartnere i kommunen
  • Faglig og teknisk support i forbindelse med borgenes brug af selvbetjeningsløsninger
  • Opnå forskellige personlige mål inden for produktivitet og kvalitet
  • Medvirke til et godt og socialt arbejdsmiljø

Om dig
Vi forventer, at du:
  • Er kontoruddannet
  • Har stor erfaring med telefonbetjening
  • Er lyttende. Du skal tale i telefon hele din arbejdsdag, og du skal yde en god service - hver gang
  • Kan smile igennem telefonen 
  • Kan overskue helheder i komplekse situationer, samt afkode borgernes behov
  • Har faglig stolthed i det arbejde du udfører, lægger vægt på at videreudvikle din viden og kompetencer
  • Trives med et højt tempo og har det godt med at arbejde med personlige mål og levere resultater
  • Er robust i forhold til, at der primært er tale om servicering af borgere og virksomheder via telefonen
  • Samt har en mental robusthed i forhold til at kunne navigere i et arbejdsliv med forandring og forskellighed
  • Aktivt tager medansvar for, at afdelingen når de mål, der er sat
  • Taler og skriver flydende dansk – i forbindelse med dine samtaler kommer du til at skrive mange journalnotater
  • Har gode sproglige kompetencer, primært mundtligt i engelsk og tysk
  • Er lærenem og erfaren bruger af IT

Vi tilbyder
  • Mulighed for et udviklende job i et spændende og uformelt arbejdsmiljø med en bred kontaktflade
  • Mulighed for personlig udvikling gennem feedback på dine resultater og mulighed for at udvikle dig i takt med de initiativer der igangsættes i afdelingen
  • Grundig oplæring og træning. Oplæringen vil veksle mellem teori og praksis, hvor du bliver klædt ordentligt på til selv at kunne varetage kald efter endt træning
  • Engagerede kollegaer og et godt socialt fællesskab
 
Løn- og ansættelsesforhold
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst mellem KL og HK.

Der arbejdes efter vagtplan med skiftende vagter mandag til fredag i følgende tidsrum: mandag – onsdag kl. 08.00-15.00, torsdag kl. 08.00-17.00 og fredag kl. 08.00-13.00.

Ansættelse sker pr. 17. august 2020.
Arbejdsstedet er Skulkenborg 1, 5000 Odense C.

Vil du vide mere?
For yderligere oplysninger om stillingerneer du velkommen til at kontakte leder Jesper Poniewozik Clausen på 6551 8024.

Det praktiske
Ansøgningsfristen er den 26. maj 2020.
Vi forventer at holde samtaler i løbet af juni måned. Samtaler kan forventes at ske via videolink.




Odense Kommune betragter mangfoldighed som en styrke og opfordrer derfor alle kvalificerede til at søge uanset alder, køn, religion, etnisk tilhørsforhold og handicap.

Fakta

Jobområde
Administration, HR, Økonomi og Jura, Kommunikation og Formidling
Ansøgningsfrist
26-05-2020
Arbejdstid
Deltid
Varighed
Fast
Tiltrædelse
17. august 2020

Kontaktperson

Jesper Poniewozik Clausen
65518024