Spring til indhold

Ergoterapeut til Botilbuddet Fangelvej

Vi søger en erfaren og kreativ ergoterapeut til en fast stilling på 35 timer ugentligt til Botilbuddet Fangelvej, det specialiserede område.

Om os
Botilbuddet Fangelvej er et socialpsykiatrisk botilbud som huser 22 beboere. De støttes alle i at mestre en selvstændig og meningsfuld hverdag, så vidt det er muligt i et rehabiliterende samarbejde med personalet. Det betyder, at vi arbejder motiverende, målrettet og tidsafgrænset med de mål borgerne har for deres egen rehabilitering. Vi anvender bl.a. miljøterapi, neuropædagogik, sanseintegration og kognitiv terapi. Vi ønsker at styrke den tværfaglige indsats med dine ergoterapeutiske kompetencer, så du vil derfor i det daglige arbejde indgå i et tværfagligt team om at løse opgaver i fællesskab med beboerne.

Fangelvej Botilbud er en døgninstitution, hvor man skal kunne arbejde på alle tider af døgnet samt i weekender og på helligdage. Der vil ligeledes være sovevagter, hvor man har brandvagt.

Personalegruppen består af sygeplejersker, ergoterapeuter, social- og sundhedsassistenter, pædagoger, fysioterapeut samt socialrådgiver.

Om jobbet
  • Udarbejde og tilrettelægge borgernes rehabiliteringsforløb i samarbejde med borgerne
  • Ledsagelse ud af huset
  • Psykisk pleje og omsorg til borgere og pårørende, som er påvirket af sygdom og/eller er i krise
  • Interesseret i at arbejde med netværk.
  • Arbejde selvstændigt og indgå i en tværfaglig organisering
  • Bidrage til at uddanne studerende
  • Dokumentation
  • Træne ADL- aktiviteter
Om dig
Vi ønsker en engageret og professionel kollega, som:
  • Kan bidrage med arbejdsglæde og godt humør
  • Er omsorgsfuld, anerkendende og empatisk overfor beboerne, pårørende og kolleger
  • Byder ind med stabilitet og loyalitet overfor Botilbuddet Fangelvej
  • Evner at samarbejde og er monofagligt velfunderet
  • Trives med at arbejde selvstændigt i varierende og ind imellem pressede situationer
  • Har interesse og gerne erfaring indenfor psykiatrien
  • Kan arbejde systematisk, struktureret og evaluerende i samarbejde med borgerne
  • Har et godt overblik og en afbalanceret tilgang
  • Er fysisk og psykisk robust
  • Har personlig integritet
  • Kan bringe andres kompetencer i spil og derved være med til at sætte det bedste hold
  • Kan arbejde motivationsskabende
Vi tilbyder
  • Et målrettet arbejde med udgangspunkt i borgernes aktuelle situation
  • Tværfaglige og monofaglige møder samt samarbejde med eksterne samarbejdspartnere
  • Systemisk sparring
  • Engagerede kolleger og ledere, der sætter åbenhed og dialog højt
  • Indflydelse, hvor ansvar og kompetence er udlagt
  • Supervision af ekstern supervisor
  • Et godt arbejdsmiljø med plads til kreativitet og hvor der er plads til forskelligheder
  • At blive en del af et team med stor faglighed og engagement
  • Fokus på at bevare og styrke arbejdsmiljøet
  • En spændende arbejdsplads med mange forskelligartede arbejdsopgaver af både psykisk og somatisk karakter
  • Grundig introduktion
  • Faglig sparring
  • En organisation i forandring
  • En god korpsånd med stor hjælpsomhed blandt kolleger
Kan du se dig selv i ovenstående, så er du velkommen til at sende en ansøgning.

Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation. 

Vil du vide mere?
Vil du vide mere og har spørgsmål er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Heidi Gohr Jespersen på 29 49 47 42 eller rehabiliteringsleder Tine Rønn på 61 55 67 86. 

Det praktiske
Ansøgningsfrist er mandag, den 21. oktober 2019. Vi forventer at holde ansættelsessamtaler mandag, den 28. oktober 2019. 




Odense Kommune betragter mangfoldighed som en styrke og opfordrer derfor alle kvalificerede til at søge uanset alder, køn, religion, etnisk tilhørsforhold og handicap.

Fakta

Jobområde
Social, Sundhed, Omsorg og Personlig pleje
Ansøgningsfrist
21-10-2019
Arbejdstid
Deltid
Varighed
Fast
Tiltrædelse
1. november 2019

Kontaktperson

Tine Rønn
61556786
Heidi Gohr Jespersen
29494742