17 ledige stillinger fundet





    • Søg job
  • Du har set denne annonce før

    Abildgårdskolen søger to dygtige lærere.

    Abildgårdskolen med ca. 550 elever, hvoraf 90 % har en tosproglig baggrund og 78 lærere og pædagoger fordelt i tre delskoler, er en udviklingsorienteret skole.

    Abildgårdskolen med ca. 550 elever, hvoraf 90 % har en tosproglig baggrund og 78 lærere og pædagoger fordelt i tre delskoler, er en udviklingsorienteret skole.<br /><br />Skolen er afdelingsopdelt (indskoling, mellemtrin og udskoling). Ud over de almindelige klasser løser Abildgårdskolen entreprenøropgaver for Odense Kommune: specialklasser og modtagelsesklasser/modtageflex.<br /><br />I kommende skoleår fortsætter vi arbejdet med at implementere folkeskolereformen, og vi har valgt især at fokusere på flg. tre temaer: Læringsmålstyret undervisning, forbedring af elevernes læseresultater og trivsel.<br />De to lærerstillinger er på fuld tid. Andet kan evt. aftales, hvis ansøger ønsker det.<br /><br /><strong>Generelle forventninger til dig:</strong> <ul> <li>Faglig dygtig og ambitiøs, helst linjefagskompetence i de efterspurgte fag</li> <li>Indstillet på tæt og forpligtende teamsamarbejde</li> <li>Åben og fordomsfri</li> <li>Erfaring med og lyst til at arbejde med to-sprogede elever (DSA-kompetencer)</li> <li>Tydelig, konsekvent og med fokus på relationer og klasserumsledelse</li> <li>Positiv, anerkendende, engageret og loyal.</li> </ul> <div> </div> <strong>Hvad kan du forvente af os:</strong> <ul> <li>Opbakning, råd & vejledning</li> <li>En rummelig og udviklingsorienteret skole</li> <li>De bedste kolleger der findes</li> <li>Et tæt og forpligtende samarbejde.</li> </ul> <strong>Om lærerstillingerne:</strong><br /><u>Stilling 1:</u><br />4. årgang: dansk, engelsk, billedkunst, faglig opsamling, aktivitetstimer og støttetimer.<br />I alt 24 ugt. lektioner.<br /><br /><u>Stilling 2:</u><br />Fysik/kemi, biologi og geografi på 7. og 9. årg. samt støttetimer på 9. årg.<br />I alt 23 ugt. lektioner.<br /> <br />Abildgårdskolen er kendetegnet ved et tæt og forpligtende teamsamarbejde og en hverdag fyldt med udfordringer.<br /><br />Besøg skolens hjemmeside på <u>http://si.abildgaardskolen.odense.dk/</u><br /><br /><strong>Løn- og ansættelsesvilkår:</strong><br />Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.<br /><br /><strong>Vil du vide mere:</strong><br />Kontakt skolen på tlf. 6375 2233 (kun uge 26) eller direkte til Skoleleder Allan E. Feldskou på tlf. 21445844<br /><br />Stillingerne ønskes besat fra 11. aug. 2016, men evt. senere tiltrædelse kan aftales.<br /><br />Ansøgningsfrist er onsdag den 3. august 2016.<br />Ansættelsessamtaler afholdes i uge 32.
    Arbejdssted:
    Abildgårdskolen
    Arbejdstid:
    Heltid
    Frist:
    03-08-2016 23:59
    Jobområder:
    Undervisning (almen- og specialområdet)
  • Du har set denne annonce før

    Studentermedhjælper til Politik og Strategi

    Er du generalist? Og har du lyst til at være en del af Politik og Strategi, hvor arbejdsdagen blandt andet er præget af sekretariatsbistand til rådmand, direktør og forvaltningens chefgruppe?

    Er du generalist og har du lyst til at være en del af Politik og Strategi, hvor arbejdsdagen blandt andet er præget af <ul> <li>Sekretariatsbetjening i forhold til sager til det politiske udvalg</li> <li>Sekretariatsbistand til rådmand, direktør og forvaltningens chefgruppe</li> <li>Udarbejdelse og tolkning af analyser og beslutningsgrundlag</li> <li>Kommunikationsopgaver internt og eksternt</li> </ul> Så er du måske vores nye studentermedhjælper.<br /><br /><strong>Om jobbet</strong><br />Du får en hverdag med opgaver, der spænder bredt.<br /><br />I samarbejde med konsulenterne, vil dine opgaver blandt andet bestå af <ul> <li>Bidrage til sekretariatsbetjening</li> <li>Udarbejde udkast til svar på henvendelser</li> <li>Forberedelse af og opsamling fra møder</li> <li>Hjælpe med research og undersøgelser</li> <li>Omsætte faglighed, problemstillinger, orienteringer til oplæg, taler eller power point.</li> <li>Kvalitetssikringsarbejde</li> <li>Arrangere gæstebesøg</li> </ul> <strong>Om dig</strong><br />Vi forestiller os, du er i gang med en samfundsvidenskabelig uddannelse, eller anden relevant uddannelse. At du er i slutningen af bachelor-delen eller påbegyndt din overbygning. Måske har du relevant erfaring fra studie, eller evt. tidligere job, men ser også gerne, at du har en bred kompetence- og interesseprofil.<br /><br />Arbejdstempoet er hurtigt hos os, og derfor er det væsentligt, at du kan arbejde med korte deadlines. At du arbejder godt med pres og kan overskue store mængder af information og uddrage det væsentlige. Du har en analytisk og struktureret tilgang til dit arbejde, kan hurtigt sætte dig ind i nye områder, er grundig og følger dine opgaver til dørs. Sidst men slet ikke mindst, er det meget vigtigt, at du er en god formidler, både mundligt, skriftligt og grafisk.<br /><br />Vi lægger vægt på, at du har et godt humør og den rette indstilling til arbejdet i en storby kommune.<br /><br /><strong>Vi tilbyder</strong><br />Som studentermedhjælper hos os, får du mulighed for at få indblik i Odense Kommunes forvaltning og organisation, ligesom du får mulighed for at afprøve dine kompetencer i praksis i et spændende og selvstændigt job, i en forvaltning med 3500 medarbejder og et budget på 2 milliarder. Du bliver en del at et team med 10 dygtige og engagerede kolleger, som du alle vil have opgavefællesskaber med.<br /><br /><strong>Det praktiske</strong><br />Vi har brug for din assistance ca. 15 timer om ugen, som tilrettelægges efter opgaver og behov. Arbejdstiden er som udgangspunkt i dagtimerne. Vi bestræber os på, at være fleksible i forbindelse med eksamensperioder og øvrig studieaktivitet.<br /><br /><strong>Løn- og ansættelsesvilkår</strong><br />Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.<br /> <br /><strong>Vil du vide mere?</strong><br />Du kan læse mere på <a href="http://www.odense.dk/">www.odense.dk</a>. Har du specifikke spørgsmål - send en sms, så ringer vi op hurtigst muligt. Kontakt chefkonsulent Søren Krøyer på 2047 7806, dog ikke i uge 26 og 30, 31, chefkonsulent Karen Vinten på 3058 3443, dog ikke uge 29, 30 og 31 eller chefkonsulent Rikke Ohlsen på 3032 3825, dog ikke uge 27, 28, 29, 30.<br /><br /><strong>Det praktiske</strong><br />Ansøgningsfrist er mandag, den 15. august 2016. Samtaler afholdes fredag, den 19. august 2016.<br /> 
    Arbejdssted:
    Ældre- og Handicapforvaltningen, Politik og Stategi
    Arbejdstid:
    Deltid
    Frist:
    15-08-2016 23:59
    Jobområder:
    Administration, HR , Økonomi og Jura, Studerende
  • Odense Musikskole søger en engageret og fagligt velfunderet rytmisk klaverlærer, der kan undervise i klaver for såvel solo- som holdelever samt rytmisk sammenspil. En mindre del af undervisningen er bifags klaverundervisning af elever på MGK Fyn.

    <strong>Vi søger en rytmisk klaverlærer til undervisning i klaver og sammenspil i Odense Musikskole og på MGK Fyn (bifagsklaver) fra august 2016 med en beskæftigelsesgrad på 29,6/37 - genopslag</strong><br /> <br />Odense Musikskole søger en engageret og fagligt velfunderet rytmisk klaverlærer, der kan undervise i klaver for såvel solo- som holdelever samt rytmisk sammenspil. En mindre del af undervisningen er bifags klaverundervisning af elever på MGK Fyn.<br /> <br />Odense Musikskole indgår i tæt samarbejde med folkeskolerne i Odense Kommune. Vi har syv partnerskabsskoler, hvor vi er til stede med undervisning både i skoletiden og i fritiden i vores egne lokaler på skolerne. Vi søger en erfaren klaverlærer, der har lyst til at fortsætte udviklingen af samarbejdet med både pædagoger og lærere i folkeskolen, og som vil være med til at skabe et rigtig godt musikmiljø på vores partnerskabsskoler.<br /><br /><br /><strong>Du har</strong> <ul> <li>stærke musikfaglige kompetencer inden for klaver- og sammenspilsundervisning på alle musikskoleniveauer</li> <li>uddannelse fra musikkonservatorium eller lignende</li> <li>gerne erfaring fra tidligere musikskoleundervisning og samarbejde med folkeskoler</li> <li>mod på et selvstændigt job med mange samarbejdspartnere.</li> </ul> <br /><strong>Du får</strong> <ul> <li>fast tilknytning til 1-2 folkeskoler i Odense Kommune samt Musikskolen i Danmarksgade 10 med undervisning i skoletiden og fritiden sammen med et team af 5-8 musikskolelærere</li> <li>65 musikskolekollegaer</li> <li>mulighed for faglig udvikling</li> </ul> <br /><strong>Det praktiske</strong><br />Stillingen har en ansættelsesgrad på 4 hele arbejdsdage (29,6/37), og undervisningen ligger mandag, tirsdag, onsdag og torsdag.<br /><br />Vores undervisningstilbud i folkeskoler afvikles inden for skolernes undervisningsperiode på 40 uger. Det er muligt at søge hele stillingen eller dele af den.<br /><br />Stillingen ønskes besat hurtigst muligt.<br /> <br />Dette er et genopslag af stillingen, da vi ønsker et bredere ansøgerfelt.<br /> <br />Ansøgningsfrist er 1. august, kl. 12.00 og samtaler forventes afholdt i begyndelsen af august.<br /> <br /><strong>Vil du vide mere?</strong><br />Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte musikskoleleder Uffe Most tlf. 2040 5635 eller mail <a href="mailto:umo@odense.dk">umo@odense.dk</a>.
    Arbejdssted:
    Odense Musikskole
    Arbejdstid:
    Deltid
    Frist:
    01-08-2016 12:00
    Jobområder:
    Undervisning (almen- og specialområdet)
  • Du har set denne annonce før

    Klubmedarbejdere til UngSyd

    UngSyds klubafdeling søger flere klubmedarbejdere til tre tidsbegrænsede stillinger på mellem 20-30 timer ugentlig. Arbejdstiden ligger primært i tidsrummet 13.30-17.00/21.30, fordelt på 3-5 eftermiddage om ugen samt evt. 1-2 aftener.

    UngSyds klubafdeling søger flere klubmedarbejdere til tre tidsbegrænsede stillinger på mellem 20-30 timer ugentlig.<br /><br /><strong>Om os</strong><br />Klubtilbuddet i UngSyd tilbyder en bred vifte af fritidsaktiviteter til 10-18 årige børn og unge. Herudover arbejder vi med at motivere børn og unge til deltagelse i forskellige foreningsaktiviteter og andre sjove fritidsfællesskaber. Som medarbejder i UngSyd klub tilknyttes du en til to klubteams, som arbejder tæt sammen med nærliggende skoler og fritidstilbud i hverdagen.<br /><br />Klubberne er børn og unges fristed, hvor de selv er med til at skabe et sjovt fritidsfællesskab sammen med klubbens medarbejdere og børn/unge fra forskellige skoletilbud.<br /> <br /><strong>Om jobbet</strong><br />Arbejdstiden ligger primært i tidsrummet 13.30-17.00/21.30, fordelt på 3-5 eftermiddage om ugen samt evt. 1-2 aftener. Herudover forventes medvirken ved diverse arrangementer gennem året. <br /><br />Stillingerne omfatter bl.a. primærfunktion i Værestedet Dalum, 20 timer ugentlig indtil ultimo december 2016, et 8 måneders vikariat i Højby Fritids- & Ungdomsklub, 25-30 timer ugentlig, og en tidsbegrænset stilling indtil 31. december 2016 i Regnbuen Fritidsklub, ca. 20 timer ugentlig - eftermiddage i tidsrummet kl. 13-00 - 17.00.<br /><br /><strong>Om dig</strong><br />Vi forventer, at du har en relevant pædagogisk uddannelse eller anden erfaring med børn og ungeaktiviteter. Du skal være indstillet på deltidsarbejde, som fortrinsvis foregår om eftermiddagen og evt. også i aftentimerne.<br /><br />Vi søger klubmedarbejdere, der brænder for at være med til at skabe et sjovt og udviklende fritidsliv sammen med børn, unge og det frivillige foreningsliv. Vi tilbyder en udviklingsorienteret arbejdsplads, hvor vi arbejder projektorienteret og inddragende på flere niveauer. <br /> <br /><strong>Vi tilbyder</strong><br />UngSyd giver dig mange fleksible og gode udviklingsmuligheder. Alt efter den enkeltes kvalifikationer kan der evt. suppleres med andre opgaver, herunder ungdomsskoleundervisning i perioder.<br /><strong> <br />Løn- og ansættelsesvilkår</strong><br />Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.<br /><br /><strong>Vil du vide mere?</strong><br />Yderligere oplysninger fås ved henvendelse til klubleder og områdeleder Anne Liff Rasmussen på 40 28 90 23 i uge 26 og 27, eller til klubområdeleder Nazim Gürkan på 24 85 62 85 i uge 26, 27 og 28. Fra uge 30 kan klubleder Nina Øhlenschlæger kontaktes på 29 63 10 26. Vi tager imod henvendelser i tidsrummet 13-18 alle hverdage, dog ikke i uge 29 grundet ferie. <br /><br /><strong>Det praktiske</strong><br />Ansøgningsfristen er 1. august 2016, kl. 12.00. Vi forventer at afholde samtaler mandag, den 8. august 2016. <br /> <br /> 
    Arbejdssted:
    UngSyd
    Arbejdstid:
    Deltid
    Frist:
    01-08-2016 12:00
    Jobområder:
    Pædagogik (almen og specialområdet)
  • Du har set denne annonce før

    Internship at Odense Host Programme

    Odense Host Programme is looking for an intern from 1st September 2016 for a 5-6 month period for 20-25 hours a week.

    Odense Host Programme is looking for an intern from 1st September 2016, for a 5-6 month period, 20-25 hours a week.<br /><br /><strong>About us</strong><br />Odense Host Programme is a mentor programme for internationals in Odense.<br />We match newcomers with local volunteer career and culture hosts, who can give them a local’s perspective on job search and the Danish way of life.<br />Our aim is to make it easier for internationals to settle in and continue their career in Denmark.<br />You can read more about the programme at <a href="http://www.odense.dk/host">www.odense.dk/host</a><br /><br />The programme is part of International Community Odense – an initiative for internationals in Odense run by the City of Odense (Odense Kommune).<br /><br /><strong>About the job</strong><br />We are looking for an intern with strong communication skills, as well as a solid understanding of marketing and social media.<br />The intern will mainly be involved in tasks concerning the host programme, but will also assist with other tasks in the team.   <br /><br />Please note that the internship is unpaid.<br /><br />The workplace will be the Department of Employment and Social Services, Tolderlundsvej 3, 5000 Odense C.<br /><br /><strong>About you</strong><br />For us the ideal intern has: <ul> <li>Strong knowledge and understanding of communication, content development and social media</li> <li>Specific knowledge of working with Sitecore or other CMS systems</li> <li>Experience with graphic layout tasks and programs such as Photoshop and InDesign</li> <li>Experience with volunteer work, mentor programmes or similar</li> <li>Strong interpersonal skills</li> </ul> <strong>Specifik requirements</strong><br />You must have student status and be able to get ECTS points for this internship in order to be considered for the position.<br />You must be a proficient user of Microsoft Office.<br />You must be fluent in English (Danish skills are an advantage, but not a requirement).<br /> <br /><strong>Contact information</strong><br />For more information about the position please contact assistant Zivile Petronyte at <a href="mailto:zipet@odense.dk">zipet@odense.dk</a> or +45 29106276 or Head of Strategy Filip Dalengaard at <a href="mailto:fidal@odense.dk">fidal@odense.dk</a> or +45 24437902.<br /> <br /><strong>Application deadline</strong><br />You must post you application before 20th July 2016 at noon. <br /><br />​​​​​​Your application must be followed by your CV and – if possible –  transcript of your grades.<br /><br />Please post via system button below (Operated in danish).<br />If you have a problem in operating a dansih site, you can instead e-mail your application to: <a href="mailto:hostprogramme@odense.dk">hostprogramme@odense.dk</a>
    Arbejdssted:
    Beskæftigelses- og Socialforvaltningen
    Arbejdstid:
    Deltid
    Frist:
    20-07-2016 12:00
    Jobområder:
    Administration, HR , Økonomi og Jura, Kommunikation og Formidling
  • Du har set denne annonce før

    Lærer til indskolingen på Spurvelundskolen

    Er du frisk på at blive lærer på Spurvelundskolen? Har du linjefag i dansk og evt. også i engelsk eller matematik? Har du passion for arbejdet med de yngste børn? Kan du svare ja til ovenstående, så er det måske lige dig vi står og mangler.

    Er du frisk på at blive lærer på Spurvelundskolen? Har du linjefag i dansk og evt. også i engelsk eller matematik? Har du passion for arbejdet med de yngste børn? Kan du svare ja til ovenstående, så er det måske lige dig, som vi står og mangler.<br /><br />Spurvelundskolen søger en lærer til indskolingen. Stillingen er på 37 timer og ledig pr. 1. august 2016 eller snarest derefter. Der er mulighed for nedsat tid. Vi søger en lærer, som har linjefag i dansk og evt. engelsk eller matematik. <br /><br />Du kommer til at arbejde på en skole, som har fokus på <ul> <li>Faglighed og trivsel.</li> <li>Attraktive rammer og vilkår.</li> <li>Dygtige og engagerede kollegaer.</li> </ul> Spurvelundskolen er beliggende i Næsbyhoved Broby i den nordlige del af Odense Kommune og har klasser fra 0. - 6. årgang med 246 elever. Vi forventer øget elevtilgang de kommende år. Spurvelundskolen ligger tæt på skov og rekreative områder, og skolen er kendt for sine attraktive rammer.<br /> <br />Spurvelundskolen har en stærk forankring i lokalsamfundet. Vi er fagligt stærke, og vi vil det gode teamsamarbejde i et professionelt læringsfællesskab. Vi er en skole der præsterer godt og har fokus på dette, samt en god opbakning fra forældrene.<br /> <br /><strong>Vi søger en lærer, der</strong> <ul> <li>Har linjefag i dansk og evt. også i engelsk eller matematik.</li> <li>Har fokus på fagligheden, klasseledelse og blik for trivsel.</li> <li>Har passion for arbejdet med de yngste børn.</li> <li>Inddrager naturen og lokalområdet i undervisningen.</li> </ul> <strong>Vi kan tilbyde</strong> <ul> <li>En udviklingsorienteret skole, der er tæt knyttet til lokalsamfundet</li> <li>Et godt samarbejde mellem alle faggrupper på skolen</li> <li>En skole i udvikling, og hvor vi i år arbejder med synlig læring, og åben skole.</li> </ul> <strong>Løn- og ansættelsesvilkår</strong><br />Yderligere information kan findes på skolens hjemmeside <a href="http://www.spurvelundskolen.dk/">www.spurvelundskolen.dk</a><br />Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst mellem KL og LC.<br /> <br /><strong>Vil du vide mere?</strong><br />Henvendelse til viceskoleleder Stefan Kelstrup på tlf. 6155 3553 – DOG ikke uge 27.<br /><br /><strong>Det praktiske</strong><br />Ansøgningsfrist er fredag, den 5. august 2016, kl. 10.00, og vi forventer at holde samtaler den 9. august 2016. Send ansøgning, CV, kopi af uddannelsesbevis og udtalelser.
    Arbejdssted:
    Spurvelundskolen
    Arbejdstid:
    Heltid
    Frist:
    05-08-2016 10:00
    Jobområder:
    Undervisning (almen- og specialområdet)
  • Du har set denne annonce før

    1. Tandklinikassistent til Søhus Tandklinik

    Jobbet omfatter delegerede administrative ledelsesopgaver af klinikken og klinisk arbejde som assistent for tandlæge eller tandplejer samt selvstændige kliniske opgaver.

    Tandplejen i Odense Kommune søger fuldtids 1. klinikassistent med delegerede ledelsesopgaver fra 1. oktober 2016 til Børn- og Ungetandplejen på Søhus Tandklinik.<br /> <br /><strong>Om os</strong><br />Søhus Tandklinik er kendetegnet ved effektivitet med fokus på kerneopgaven, arbejdsglæde, indbyrdes respekt og trivsel. Vi har opnået flotte resultater på cariesniveauet, som udvikler sig i positiv nedadgående retning. Det er kendetegn vi ønsker at fastholde, særligt gennem brug af kommunikation i samarbejdet både med hinanden og vores patienter.<br /><br /><strong>Om jobbet</strong><br />Jobbet omfatter delegerede administrative ledelsesopgaver af klinikken og klinisk arbejde som assistent for tandlæge eller tandplejer samt selvstændige kliniske opgaver.<br /><br /><strong>Vi tilbyder</strong> <ul> <li>En arbejdsplads med faglige udfordringer</li> <li>Gode muligheder for samarbejde og sparring med kolleger</li> <li>Gode kompetenceudviklingsmuligheder fagligt og personligt</li> <li>En arbejdsplads, hvor arbejdsmiljø, faglighed og patientservice prioriteres højt</li> </ul> <strong>Vi forventer, at</strong>: <ul> <li>Du har en klinikassistentuddannelse med et solidt fagligt opdateret fundament med interesse for faglig og personlig udvikling</li> <li>Du kan, sammen med kliniklederen, koordinere og planlægge klinikkens daglige arbejde</li> <li>Du kan arbejde selvstændigt med alle klinikassistentopgaver</li> <li>Du kan bestille og indkøbe materialer</li> <li>Du kan tage ansvar for oplæring af klinikassistentelever</li> <li>Du har et indgående kendskab til IT</li> <li>Du er villig til at arbejde på et fagligt fundament baseret på Den Danske Kvalitetsmodel</li> <li>Du vil arbejde for et godt arbejdsmiljø</li> <li>Du arbejder ud fra en anerkendende tilgang</li> <li>Du er engageret, fleksibel, har situationsfornemmelse, er stabil og loyal</li> <li>Du vil fungere i positivt samspil med kolleger og øvrige samarbejdspartnere</li> <li>Du har et solidt selvværd, som gør dig i stand til at håndtere udfordringer med et positivt resultat, som skaber følgeskab omkring dig</li> </ul> <strong>Løn- og ansættelsesvilkår</strong><br />Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.<br /> <br /><strong>Vil du vide mere?</strong><br />Ønsker du at høre nærmere om stillingen, er du velkommen til at kontakte filialklinikleder Marianne Nannerup på 6551 5522 eller udviklingsklinikassistent Joan Nørgaard på 6551 5564. Vi træffes ikke fra den 4. juli 2016 til den 9. august 2016.<br /><strong> <br />Det praktiske</strong><br />Ansøgningsfrist er 19. august 2016. Samtaler vil blive afholdt den 25. august 2016.<br /> 
    Arbejdssted:
    Center for tandpleje, Søhus Tandklinik
    Arbejdstid:
    Heltid
    Frist:
    19-08-2016 23:59
    Jobområder:
    Social, Sundhed, Omsorg og Personlig pleje
  • Du har set denne annonce før

    Leder til Odense Kommunes Ejendomsadministration

    Har du solid erfaring med administration af bygninger og lejemål? Kan du sikre, at Ejendomsadministrationen forandrer sig og følger med organisationens og samfundets krav til udnyttelse af vores bygninger? Enheden skal fungere som et boligselskab med de udfordringer, som udviklingen kræver.

    <em>Har du solid erfaring med administration af bygninger og lejemål? </em><br /><em>Kan du sikre, at Ejendomsadministrationen forandrer sig og følger med organisationens og samfundets krav til udnyttelse af vores bygninger?</em><br /><em>Ser du en foranderlig hverdag som en spændende udfordring? </em><br /> <br />Så er det måske dig, vi leder efter.<br /> <br />Som leder af Ejendomsadministrationen bliver det dit ansvar, at kommunens ejendomsportefølje administreres og udvikles på optimal vis.<br />Enheden, som du får ansvar for, skal således fungere som et boligselskab med de udfordringer, som samfundsudvikling, kommunal økonomi og velfærdsstrategi byder på.<br />Du skal samtidig være en faglig stærk og attraktiv partner for både interne projekter og eksternt samarbejde.<br /> <br /><strong>Om os</strong><br />Ejendomsadministrationen er en del af enheden Ejendom, der placeret i By- og Kulturforvaltningen.<br />Ejendom driver, vedligeholder, rengør og administrerer ca. 600 ejendomme med ca. 1 mio. m2, hvoraf en mindre del er eksterne lejemål.<br />Ejendomsadministration består af 12 medarbejdere, der primært er beskæftiget med administrative opgaver.<br />Du kan læse mere om vores organisation <a href="https://odense.emply.net/GetFile.aspx?id=47487a11-6269-442d-967a-28b1a1e0a589">her</a><br /> <br /><strong>Om jobbet</strong><br />Du skal sammen med dine medarbejdere og samarbejdspartnere i både de fem forvaltninger og eksternt sikre, at vi holder hus med bygninger, lejemål og økonomi i en tid, hvor der er fokus på smart udnyttelse og bæredygtige løsninger, der matcher fremtidens velfærd i Odense Kommune.<br /> <br />Vi tilbyder en hverdag præget af <ul> <li>Komplekse problemstillinger, hvor din faglighed og proaktivitet kommer i spil</li> <li>Tværfagligt arbejde og en helhedsorienteret kultur i en organisation med gå-på-mod, hvor vi støtter og udfordrer hinanden</li> <li>En fælles bevidsthed om, at forandringer skabes i en atmosfære af tryghed og forskellighed og starter hos dig selv</li> </ul>  <br />Et af Odense Kommunes strategiske udviklingsprojekter er Vores Bygninger. Det er en gennemgribende analyse af udgiftsprofil, lokaleudnyttelse og fleksibilitet i kommunens ejendomsmasse. Vi gennemfører desuden løbende lokalerokader. Ejendomsadministrationens understøttelse af disse typer af strategiske udviklingsprojekter er væsentlig.<br /> <br />Du bliver desuden en del af ledergruppen i Ejendom, hvor vi sammen sætter rammer for udvikling, daglige opgaver samt de faglige og personalemæssige forhold. Du refererer til chefen for Ejendom, Birthe Papsø.<br /> <br />Et af de interne udviklingsprojekter i ledergruppen er at systematisere og digitalisere vores oplysninger og udgifter på den enkelte ejendom via et nyt Facility Management-system, der skal samle vore mange forskellige systemer. Både gode driftsinformationer og ledelsesinformation skal være et output. Du vil skulle stå i spidsen for udvikling og implementering af dette nye system.<br /> <br />Dit arbejde som leder understøttes i hverdagen af centrale funktioner som Økonomi, Udbud og Kontraktstyring samt HR.<br /> <br /><strong>Om dig</strong><br />Du evner at analysere, udfordre, udvikle og sætte rammer for arbejdet inden for dit fagområde.<br />Du har samtidig konkret erfaring med økonomistyring, erhvervsjura, almen boliglovgivning og personaleledelse - gerne kombineret med en faguddannelse.<br /> <br />Du arbejder positivt sammen med samarbejdspartnere og dine medarbejdere på en konstruktivt udfordrende facon. Du tager ansvar for igangsatte aktiviteter og holder fokus på kvalitet og økonomi. Du har sans for det krydspres, der kan opstå i en politisk ledet organisation, når ambitioner og økonomi skal følges ad.<br /> <br />Vi forventer, at du som person <ul> <li>Har helhedssyn og bidrager til visioner om ejendomsfunktionens potentiale</li> <li>Sætter rammer på en ordentlig måde og kan motivere til forandringer</li> <li>Evner at have mange bolde i luften og kan stå fast under pres</li> <li>Udstråler troværdighed, har selvindsigt og evne til selvrefleksion</li> <li>Kan styrke kontakten med andre gennem din fremtoning</li> <li>Har en dialogisk tilgang til konfliktløsning</li> <li>Er en god skriftlig og mundtlig kommunikator</li> </ul>  <br /><strong>Vil du vide mere?</strong><br />Du er velkommen til at kontakte os med spørgsmål om stillingen og/eller en eventuel drøftelse af personlige kvalifikationer i forhold til stillingen. Du kan kontakte chef for Ejendom Birthe Papsø på 4043 2717 - helst inden 8. juli.<br />Alle henvendelser behandles fortroligt.<br /> <br /><strong>Løn og ansættelsesvilkår</strong><br />Du ansættes i henhold til gældende overenskomst mellem Kommunernes landsforening og den forhandlingsberettigede organisation.<br />Ansættelse sker med virkning fra 1. oktober 2016.<br /><br /><strong>Det praktiske</strong><br />Ansøgningsfrist er søndag den 7. august 2016.<br /> <br />Første runde ansættelsessamtaler afholdes tirsdag den 16. august 2016, og anden runde afholdes torsdag den 25. august 2016.<br />Ansøgere, der går videre til 2. samtalerunde, vil blive bedt om at gennemføre en personprofilanalyse samt præsentere referencer.
    Arbejdssted:
    By- og Kulturforvaltningen, Ejendom
    Arbejdstid:
    Heltid
    Frist:
    07-08-2016 23:59
    Jobområder:
    Administration, HR , Økonomi og Jura, Ledelse og Projektledelse
  • Du har set denne annonce før

    Skoleleder til Hunderupskolen

    Hunderupskolen er en stor centralt placeret folkeskole i Odense. Skolen er en tresporet skole. Vi har gode fysiske rammer i den tidligere kasernebygning på Søndre Boulevard.

    <em>Hunderupskolen søger ny skoleleder, da vores skoleleder gennem mange år har valgt at gå på pension.</em><br /> <br /><strong>Om skolen</strong><br />Hunderupskolen er en stor centralt placeret folkeskole i Odense. Skolen er en tresporet skole. Vi har gode fysiske rammer i den tidligere kasernebygning på Søndre Boulevard.<br /> <br />Skolen er organiseret i et børnemiljø fra 0. til 5. kl. og et ungemiljø 6. til 9. kl. Vi har cirka 750 elever.<br /> <br />Skolens ledelse består af skoleleder, viceskoleleder, pædagogisk afdelingsleder, SFO-leder samt en SFO-souschef. Derudover er der omtrent 70 medarbejdere fra forskellige faggrupper.<br /><br />Personalet består af fagligt dygtige og engagerede medarbejdere. Vi har et godt arbejdsklima og høj trivsel i alle afdelinger. Vi er en skole, der lægger vægt på faglig udvikling og elevernes almene dannelse. En skole med plads til spontanitet, kreativitet og ”højt til loftet”.<br /> <br />Skolens forældregruppe har høje forventninger til skolen og er aktivt deltagende i både egne børns og skolens samlede virke. Skolebestyrelsen har tradition for – og et fortsat ønske om – et tæt og aktivt samspil med skolelederen om den fortsat udvikling af Hunderupskolen.<br /> <br /><strong>Din profil</strong><br />Vi søger en skoleleder, som er skolens ansigt udadtil og indadtil. Derfor skal du: <ul> <li>Kunne sætte en klar retning og sætte få, tydelige mål for skolen</li> <li>Have respekt for den etablerede organisation i en fortsat udvikling af skolen</li> <li>Forholde dig til skolepolitik ud fra, hvad der giver bedst mening på vores skole</li> <li>Kunne se muligheder i den fortsatte implementering af skolereformen</li> <li>Være en strategisk leder, der samtidig også er tæt på skolens dagligdag</li> <li>Fokusere på undervisningsopgaven, børns læring, trivsel og dannelse</li> <li>Vægte personaleledelse højt</li> <li>Være rummelig og empatisk samt være tæt på hverdagen for børn, medarbejdere og forældre</li> <li>Tydelig i beslutning, kommunikation og handling</li> <li>Have erfaring med såvel pædagogisk som økonomisk og administrativ ledelse.</li> </ul>  <br />Den nye skoleleder forventes sammen med det øvrige ledelsesteam at kunne forene skolens kultur, traditioner og værdier med nye visioner og ideer.<br /><br /><strong>Er du interesseret? Så skriv i din ansøgning </strong> <ul> <li>Hvordan du vil håndtere de mangeartede opgaver, der knytter sig til en skole af vores størrelse?</li> <li>Hvordan du vil få det almendannende og faglige til at gå hånd i hånd?</li> <li>Hvordan du vil stå i spidsen for forandringer og håndtere de udfordringer, der følger i kølvandet på bl.a. implementering af skolereformen?</li> </ul> <br /><strong>Det praktiske</strong><br />Ansøgningsfristen er den 7. august 2016.<br /> <br />1. samtalerunde gennemføres den 17. august og 2. samtalerunde forventes gennemført den 29. august 2016.<br /> <br />Forud for en eventuel 2. samtalerunde vil du blive bedt om at løse en skolepolitisk case samt om at oplyse referencer.<br /><br />Stillingen ønskes besat i henhold til overenskomst med den forhandlingsberettigede organisation. Løn- og ansættelsesvilkår forhandles i overensstemmelse med ”Rammeaftale om kontraktansættelse”.<br /> <br />Stillingen ønskes besat med tiltrædelse 1. oktober 2016.<br /> <br />Hvis du vil høre mere om Hunderupskolen og forventningerne til den nye skoleleder, er du velkommen til at kontakte skolechef Nikolaj Juul Jørgensen på tlf. 29 13 57 54. Du er også velkommen til at kontakte viceskoleleder Lars Kløverpris Rindum, tlf. 30 33 43 87 for yderligere information. (Er ikke at træffe d. 2/7 til d. 18/7).
    Arbejdssted:
    Hunderupskolen
    Arbejdstid:
    Heltid
    Frist:
    07-08-2016 23:59
    Jobområder:
    Ledelse og Projektledelse
  • Børneinsitution Skt. Klemens - Dalum søger pr. 1. august 2016 en pædagog, 30 timer ugentligt med virke i Børnehuset Svenstrup. Indtil 31. december 2016 er stillingen på 33 timer ugentlig.

    Børneinstitution Skt. Klemens – Dalum søger pr. 1. august 2016 en pædagog 30 timer ugentligt til Børnehuset Svenstrup. Indtil 31. december 2016 er stillingen på 33 timer ugentlig.<br /> <br /><strong>Om os</strong><br />Børneinstitution Skt. Klemens - Dalum består af Børnehusene Asgård, Torpegården, Skovmosen, Rulkedalen, Borreby–Fangel og Svenstrup.<br /> <br />Svenstrup er et kommunalt børnehus normeret til 24 vuggestuebørn og 24 børnehavebørn. Den ledige stilling er som udgangspunkt på en af vuggestuegrupperne.<br /> <br />Vi er et børnehus, som ligger tæt på grønne arealer med legeplads, vores kolonihave og skoven/Odense Å.  Vi har selv en stor legeplads med masser af gode muligheder for leg og bevægelse.<br /> <br />I Børneinstitution Skt. Klemens – Dalum lægger vi vægt på en anerkendende tilgang til både børn, forældre og kollegaer. Det betyder, at vi i vores møde med andre, respekterer flere oplevelser af virkeligheden og kan rumme flere forståelser, sandheder og betydninger. Vi tager udgangspunkt i barneperspektivet og arbejder bevidst på at optimere vores praksis, så alle børn oplever, at de indgår i betydningsfulde fællesskaber.<br /> <br />Vores daglige pædagogiske praksis i Svenstrup skal understøtte vores fælles kerneopgave i Institutionen. Kerneopgaven har vi defineret således: ”Læring gennem leg skal styrke børns udvikling, så de bliver robuste og i stand til at mestre eget liv. Børn skal opleve sig anerkendte og have adgang til betydningsfulde og forpligtende fællesskaber”.<br /> <br /><strong>Om dig</strong><br />Vi søger en pædagog, som <ul> <li>Kan planlægge og udvikle det daglige pædagogiske arbejde – både alene og i samarbejde med dine kolleger</li> <li>Kan arbejde inkluderende og anerkendende – i forhold til børn, forældre og kolleger</li> <li>Kan tage barnets perspektiv og opstille mål for det enkelte barn/den enkelte børnegruppe herudfra</li> <li>Har kendskab til dynamiske læreplaner og kan arbejde struktureret ud fra disse</li> <li>Kan understøtte børns sociale, sproglige og motoriske udvikling</li> <li>Er fleksibel i forhold til at ændre retning – f.eks., hvis et opsat mål ikke giver mening</li> <li>Kan opfange børnenes spor – og følge disse</li> <li>Kan være en tydelig og omsorgsfuld voksen</li> <li>Tør være nysgerrig på egen og kollegers praksis</li> <li>Kan samarbejde med eksterne samarbejdspartnere (psykolog, ergoterapeut, sprogkonsulent etc)</li> <li>Kan bidrage til et positivt forældresamarbejde</li> <li>Kan bidrage positivt med åbenhed og nysgerrighed på husets kollegiale miljø</li> <li>Har et godt humør og et positivt menneskesyn</li> </ul> Det vil være en stor fordel, hvis du har vuggestueerfaring og kendskab til at arbejde med børn i udsatte positioner.<br /><strong> <br />Vi tilbyder</strong> <ul> <li>Et børnehus i faglig udvikling</li> <li>Et børnehus med stabile medarbejdere</li> <li>Et børnehus, hvor omsorg og godt humør prioriteres højt</li> <li>Et børnehus med glade børn</li> <li>Et børnehus, som står overfor en modernisering, så vores rammer - både ude og indendørs- i højere grad støtter op om de læringsmiljøer, som vi gerne vil tilbyde</li> </ul> <strong>Der er åbent hus i Børnehuset Svenstrup, Østerdalen 6, 5260 Odense S - tirsdag, den 28. juni 2016, kl. 17.00.</strong><br /><br /><strong>Løn- og ansættelsesvilkår</strong><br />Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.<br /><strong> <br />Vil du vide mere?</strong><br />Du er velkommen til at kontakte daglig pædagogisk leder Jette Rysgaard på 6375 3695, hvis du har brug for flere oplysninger.<br /><strong> <br />Det praktiske</strong><br />Ansøgning med relevante bilag og referencer sendes via nedenstående link.<br /> <br />Ansøgningsfrist er fredag, den 1. juli 2016, kl. 12.00. Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 27.
    Arbejdssted:
    Børnehuset Svenstrup
    Arbejdstid:
    Deltid
    Frist:
    01-07-2016 12:00
    Jobområder:
    Pædagogik (almen og specialområdet)
  • Du har set denne annonce før

    Tandlæge til Specialtandplejen

    Har du lyst til at være en del af et stærkt og solidt team? Vi tilbyder et spændende og afvekslende job med både faglige og menneskelige udfordringer sammen med erfarne kolleger. Arbejdsdagen er ofte uforudsigelig, men den er altid fyldt med interessante og ofte sjove oplevelser.

    Vi søger en tandlæge til ansættelse 3 dage om ugen med start pr. 1. november 2016 til Specialtandplejen ved Center for Tandpleje i Odense Kommune.<br /><br /><strong>Om os</strong><br />Specialtandplejen behandler mennesker med vidtgående fysiske og psykiske handicaps og som ikke kan benytte andre tandplejetilbud. Vi behandler både børn og voksne patienter. En del behandlinger foregår med generel anæstesi.<br />Vi har to klinikker i Odense og én klinik i Nyborg.<br /><br />Hele Center for Tandpleje i Odense Kommune er arbejdsmiljøcertificeret og akkrediteret efter Den Danske Kvalitetsmodel for det kommunale sundhedsvæsen.<br /><br /><strong>Om jobbet</strong><br />Vi tilbyder et spændende og afvekslende job med både faglige og menneskelige udfordringer. Arbejdet med borgere med særlige behov er krævende, men også meget givende.<br />Arbejdsdagen er ofte uforudsigelig, men den er altid fyldt med interessante og ofte sjove oplevelser.<br /><br />Du får erfarne kolleger og samarbejde med mange andre faggrupper som f.eks. pædagoger, SOSU-personale, anæstesilæger og sygeplejersker.<br /><br /><strong>Om dig</strong><br />Vi forventer, at du: <ul> <li>Har en bred klinisk erfaring</li> <li>Har sympati og forståelse for målgruppen</li> <li>Er i stand til at kommunikere med mange typer mennesker - også dem der ikke er sproglige</li> <li>Er fleksibel og desuden i stand til at arbejde under forhold, der er vanskelige - nogle gange uforudsigelige</li> <li>Fungerer  bedst på en arbejdsplads, hvor man har nogen humoristisk sans og en uhøjtidelig tilgang til arbejdet, når det kræves</li> </ul> <br /><strong>Løn- og ansættelsesvilkår</strong><br />Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.<br />Stillingen ønskes besat senest pr. 1. november 2016.<br /><br /><strong>Vil du vide mere?</strong><br />Du kan læse om Specialtandplejen <a href="http://www.odense.dk/borger/familie-boern-og-unge/boernetandplejen/specialtandpleje" target="_blank" title="her">her</a>.<br />Hvis du vil vide mere, er du velkommen til at kontakte klinikleder Torben Gasseholm på 6551 5506 (dog ikke i uge 29-30).<br /><br /><strong>Det praktiske</strong><br />Ansøgningsfristen er søndag den 31. juli 2016.<br />Du skal til ansøgningen vedhæfte eksamensbeviser samt dokumentation for autorisation og tidligere ansættelser som bilag.<br /><br />Vi forventer at holde ansættelsessamtaler fredag den 19. august 2016.
    Arbejdssted:
    Specialtandplejen, Center for Tandpleje
    Arbejdstid:
    Deltid
    Frist:
    31-07-2016 23:59
    Jobområder:
    Social, Sundhed, Omsorg og Personlig pleje
  • Du har set denne annonce før

    Botilbuddet Fangelvej søger tilkaldevikarer

    Botilbuddet Fangelvej er et socialpsykiatrisk botilbud, som henvender sig til voksne (21-75 år) med en sindslidelse, som har brug for et støtteforløb. Borgergruppen er kendetegnet ved forskellighed, men generelt har alle dog behov for støtte, træning eller guidning i hverdagens ADL-opgaver.

    Botilbuddet Fangelvej søger tilkaldevikarer med tiltrædelse snarest muligt.<br /><br /><strong>Om os</strong><br />Botilbuddet Fangelvej er et socialpsykiatrisk botilbud, som henvender sig til voksne (21-75 år) med en sindslidelse og som har brug for et kortere eller længere træningsforløb.<br />Forløbet bevilges for at generhverve, vedligeholde eller udvikle færdigheder til at kunne leve et hverdagsliv på egne betingelser.<br /><br />Værdierne, der ligger til grund for Botilbuddet Fangelvej, er: <ul> <li>I samarbejde med borgeren at skabe en målrettet udvikling gennem en individuel samarbejdsplan</li> <li>At understøtte den enkelte borger i udviklingen af færdigheder og større grad af selvstændighed i forhold til hverdagslivet</li> <li>At tilpasse og graduere indsatsen løbende i forhold til borgerens ønske, behov, ressourcer og visitationsgrundlaget</li> </ul> <br /><strong>Om jobbet</strong><br />Borgergruppen ved Botilbuddet Fangelvej er kendetegnet ved forskellighed, men generelt har alle dog behov for støtte, træning eller guidning i hverdagens ADL-opgaver.<br />Målgruppen er udfordret af psykiske lidelser, der ligger inden for områderne med angstproblematikker, psykoser, personlighedsforstyrrelser, bipolare lidelser og det skizofrene spektrum.<br /><br />Vi arbejder ud fra en rehabiliterende referenceramme og mestrer at arbejde målrettet med forløb i henhold til borgerens §141 handleplan.<br />I hverdagen er udfordringen at afdække og styrke borgerens motivation og derigennem udvikle ejerskabet af aftaler og opgaver i det daglige.<br /><br />Vi er et tværfagligt sammensat team bestående af ergoterapeuter, sygeplejersker, SSAére, pædagoger, socialrådgiver, assisterende rehabiliteringsleder samt en rehabiliteringsleder.<br /><br />Vi tilbyder: <ul> <li>Et arbejdsmiljø præget af høj faglighed, ansvar, initiativ og arbejdsglæde</li> <li>En arbejdsplads der anvender forskellige faglige metoder, der understøtter den rehabiliterende referenceramme</li> <li>Gode fysiske rammer</li> </ul> <br /><strong>Om dig</strong><br />Vi søger tilkaldevikarer, der: <ul> <li>Kan være tillidsskabende</li> <li>Kan handle/agere selvstændigt</li> <li>Kan stå fast og bevare roen</li> <li>Kan være tydelig og grænsesættende</li> <li>Har en anerkendende tilgang</li> <li>Kan arbejde på alle tider af døgnet (også med få timers varsel)</li> <li>Er uddannet eller under uddannelse til SSA, pædagog, sygeplejerske eller ergoteraput</li> <li>Har lidt erfaring inden for psykiatri eller socialpsykiatri</li> <li>Kan arbejde loyalt i forhold til trufne beslutninger</li> <li>Kan reflektere over egen og andres praksis</li> </ul> <br /><strong>Løn- og ansættelsesvilkår</strong><br />Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.<br />Jobstart ønskes snarest muligt.<br />Ved vikaransættelse indhentes § 22 straffeattest, og ansættelsen er betinget af acceptabel attest.<br /><br /><strong>Vil du vide mere?</strong><br />Hvis du vil vide mere, er du velkommen til at kontakte Rehabiliteringsleder Heidi Stokholm på 2028 7256 eller <a href="mailto:hdst@odense.dk">hdst@odense.dk</a><br /><br /><strong>Det praktiske</strong><br />Ansøgningsfristen er søndag den 3. juli 2016.<br />Vi indkalder løbende til ansættelsessamtaler.
    Arbejdssted:
    Botilbudet Fangelvej
    Arbejdstid:
    Deltid
    Frist:
    03-07-2016 23:59
    Jobområder:
    Pædagogik (almen og specialområdet)
  • Natgruppen søger 6 socialfaglige medarbejdere til oprettelse af nyt team, der skal varetage opgaver omkring borgere med udadreagerende og/eller selvskadende adfærd.   Natområdet består af forskellige plejebolig, handicap, psykiatri-, sygepleje-, hjemmepleje- og hjerneskadetilbud i Odense.

    Natgruppen søger 6 socialfaglige medarbejdere til oprettelse af nyt team, der skal varetage opgaver omkring borgere med udadreagerende og/eller selvskadende adfærd.  <br /><br />Stillingerne, der er til besættelse snarest muligt, er på 28 timer/ugentligt, hvor der som hovedregel arbejdes ud fra en 7/7 model.<br /><br /><strong>Om os</strong><br />Natområdet består af forskellige plejebolig-, handicap-, psykiatri-, sygepleje-, hjemmepleje- og hjerneskadetilbud i Odense.<br />Opgaverne kan således forventes at skulle løses i alle områder alt efter, hvor der aktuelt er behov for en eller flere medarbejdere med socialfaglige kompetencer.   <br /><br />For nuværende har vi behov for hjælp til borgere på Bostederne Fangelvej, Tornbjerggård og Søpryd - men teamets opgaveudførelse vil løbende ændres ift. opståede behov.<br /><br /><strong>Fangelvej</strong> er et socialpsykiatrisk botilbud som henvender sig til voksne med en sindslidelse og som har brug for et kortere eller længere træningsforløb, for at generhverve, vedligeholde eller udvikle færdigheder til at kunne leve et hverdagsliv på egne betingelser.<br />Borgergruppen er kendetegnet ved forskellighed, generelt har alle dog behov for støtte, træning eller guidning i hverdagens ADL-opgaver. Målgruppen er udfordret af psykiske lidelser, der ligger inden for områderne med angstproblematikker, psykoser, personlighedsforstyrrelser, bipolare lidelser og det skizofrene spektrum.<br />Fangelvej er normeret til 17 borgere.<br /><br />Borgerne på Fangelvej har behov for en vågen nattevagt for at kunne falde til ro og sove om natten og arbejdet foregår primært i borgerens hjem.<br />Der forefindes en rådighedsvagt på stedet. Det er en medarbejder, der sover og som kan tilkaldes.<br /> <br /><strong>Tornbjerggård Hus B </strong>er et socialpsykiatrisk botilbud for mennesker med komplekse sociale problemstillinger og en langvarig svær sindslidelse, der giver særlige vanskeligheder for dem psykisk og socialt.<br />Tornbjerggård er normeret til 36 borgere, hvoraf de 13 bor i Hus B.<br /><br />Opgaven på Tornbjerggård er at levere tæt støtte og nærvær til en borger med komplekse problematikker, herunder et misbrug og de deraf følgende adfærdsmæssige problematikker. Arbejdet foregår primært i eller ved borgerens hjem.<br />På Tornbjerggård er desuden to øvrige vågne nattevagter.<br /><br /><strong>Søpryd </strong>er en lille enhed i tilknytning til Plejecenter Øst for borgere med specielle behov. Enkelte af borgerne har en sindslidelse og de fleste enten har eller har haft et misbrug, primært af alkohol. Borgerne har ofte både fysiske behov og behov, der retter sig mere mod en specialpædagogisk tilgang end den, der traditionelt arbejdes med på plejecentre.<br />Der bor 9 borgere på Søpryd.<br /><br />Opgaven på Søpryd handler om at støtte op omkring rammerne på Søpryd sammen med den anden nattevagt i forhold til borger med udadreagerende adfærd.<br />Der er 3 medarbejder mere på vagt om natten på Center Øst, hvoraf den ene dækker Søpryd og den nærliggende demensenhed.<br /><br /><strong>Om dig</strong><br />Vi søger kolleger, der: <ul> <li>Kan arbejde alene</li> <li>Kan være tillidsskabende</li> <li>Kan handle/agere selvstændigt i pressede situationer</li> <li>Ser udfordringer i at arbejde målrettet med borgernes hverdagsliv</li> <li>Kan arbejde systematisk og struktureret</li> <li>Kan stå fast og bevare roen</li> <li>Kan være tydelig og grænsesættende</li> <li>Kan arbejde i borgerens egen bolig</li> <li>Kan stå i at arbejde med selvskadende og udadreagerende adfærd</li> <li>Kan arbejde målrettet med samarbejdsplanen, herunder kommunikere på skrift</li> </ul> Vi forventer, at du: <ul> <li>Er fagligt uddannet fx. SSA., pædagog, sygeplejerske</li> <li>Har erfaring fra psykiatrien eller fra arbejdet med udviklingshæmmede</li> <li>Kan arbejde i et miljø, hvor der er høj grad af uforudsigelighed</li> <li>Kan arbejde selvstændigt og indgå i en tværfaglig teamorganisering</li> <li>Er dynamisk, åben, faglig nysgerrig og motiverende</li> <li>Udviser rummelighed og respekt over for borgerens værdier og livsform</li> <li>Kan arbejde selvstændigt og samtidig indgå dynamisk i et team</li> <li>Er fysisk og psykisk robust, og kender egne grænser</li> <li>Kan arbejde loyalt i forhold til trufne beslutninger - hvad enten det er på et organisatorisk eller lavpraktisk plan</li> <li>Er i kontakt med dig selv, kan afgrænse dig selv og er åben og ærlig i kommunikationen med borgere, kolleger og samarbejdspartnere                  </li> <li>Kan reflektere over egen og andres praksis</li> <li>Er robust og har et stabilt fremmøde</li> </ul>  <br /><strong>Vi tilbyder:</strong>                      <ul> <li>Et arbejdsmiljø præget af høj faglighed, ansvar, initiativ og arbejdsglæde</li> <li>En arbejdsplads, der anvender forskellige faglige metoder, der understøtter den rehabiliterende referenceramme</li> <li>Høj grad af frihed i valg af metode og udførelsen</li> <li>En organisation, der er præget af åbenhed, tværfaglighed og samarbejde</li> <li>En kultur, der er præget af den anerkendende tilgang</li> <li>Et målrettet arbejde med udgangspunkt i borgernes hverdagsliv</li> <li>Kollegialt fællesskab og ansvar omkring nattens opgaver</li> <li>En fyldestgørende introduktion både til natområdet og til det aktuelle konkrete arbejdssted og opgaven</li> <li>Et spændende arbejdsområde med mulighed for indflydelse og udvikling</li> <li>Mulighed for faglig sparring</li> <li>En arbejdsplads i udvikling</li> </ul>  <br /><strong>Løn- og ansættelsesvilkår</strong><br />Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.<br />Ved ansættelse indhentes § 22 straffeattest, og ansættelsen er betinget af acceptabel attest.<br /><br /><strong>Vil du vide mere?</strong><br />Ønsker du nærmere oplysninger om stillingerne, er du velkommen til at kontakte Assisterende Rehabiliteringsleder Anne Mygind på 5116 4223 eller Rehabiliteringsleder Solveig Hauschildt på 2428 8885.<br /><br /><strong>Det praktiske</strong><br />Ansøgningsfristen er onsdag den 29. juni 2016.<br />Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler mandag den 11. juli 2016.
    Arbejdssted:
    Natgruppen
    Arbejdstid:
    Deltid
    Frist:
    29-06-2016 23:59
    Jobområder:
    Social, Sundhed, Omsorg og Personlig pleje
  • Er du fiks på tasterne - og skarp på fortællingen?

    <em>Er du fiks på tasterne - og skarp på fortællingen?</em><br /> <br />Vi søger en dygtig og engageret studentermedhjælper til kommunikation i Ældre- og Handicapforvaltningen.                           <br /> <br /><strong>Om jobbet</strong><br />Du skal have lyst til at kaste dig over alle typer af kommunikation fra Facebook, foldere, power point-oplæg mv. Du skal brænde for at skrive og formidle til forskellige målgrupper, og så skal du kunne lide en varieret arbejdsdag med både små og store opgaver.<br /> <br /><strong>Om os</strong><br />Du bliver en del af Politik og Strategi, der bl.a. har ansvaret for den overordnede kommunikationsopgave i forhold til omverdenen og forvaltningens 3500 medarbejdere. Vores nærmeste kolleger er en flok af dygtige ledere, fagfolk og konsulenter. Vi har naturligvis et tæt samarbejde med resten af organisationen på tværs i Odense Kommune.<br /> <br /><strong>Om dig</strong><br />Vi forestiller os, at du er i gang med en relevant videregående uddannelse og derigennem har fået kompetencer inden for kommunikationsfaget, som du nu brænder for at prøve af i praksis. Du skal have et højt niveau af skriftligt og mundtligt dansk, og være god til korrekturlæsning.<br /><br />Hvis det lige er dig, kan du sende en ansøgning, hvor du giver en smagsprøve på dine evner. <br /><br /><strong>Løn- og ansættelsesvilkår</strong><br />Vi har brug for din hjælp gennemsnitligt ca. 15 timer om ugen, med start efter sommerferien. Arbejdstiden er som udgangspunkt inden for almindelig kontortid, men kan i særlige situationer være fleksibel.<br />Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation. <br /> <br /><strong>Vil du vide mere?</strong><br />Har du spørgsmål kan du kontakte kommunikationskonsulent Mette Vinum´, konsulent Christian Marcussen eller konsulent Tine Boe på 63758575.<br /><br /><strong>Det praktiske </strong><br />Ansøgningsfrist er 2. august 2016. Samtaler afholdes 9. august 2016.<br /><br />Vi glæder os til at høre fra dig!<br /><br />Følg vores Facebook-side - <a href="https://www.facebook.com/studerendeiodensekommune?fref=ts"><strong>Studerende i Odense Kommune</strong></a> - og hold dig opdateret på de nyeste studiejob og praktikstillinger. <br /> 
    Arbejdssted:
    Ældre- og Handicapforvaltningen
    Arbejdstid:
    Deltid
    Frist:
    02-08-2016 23:59
    Jobområder:
    Kommunikation og Formidling, Studerende
  • Du har set denne annonce før

    Social- og sundhedsassistentelever 2016

    Har du lyst til en uddannelse inden for omsorg og sundhed? Så er det måske noget for dig at blive social- og sundhedsassistent.

    <em>Har du lyst til en uddannelse inden for omsorg og sundhed? Så er det måske noget for dig at blive social- og sundhedsassistentelev?</em><br /> <br />Region Syddanmark, Assens Kommune, Ærø Kommune og Odense Kommune samarbejder om at rekruttere og optage elever til social- og sundhedsassistentuddannelsen på Fyn til november-optaget 2016.<br /> <br /><strong>Social- og sundhedsassistentuddannelsen</strong><br />Uddannelsen varer op til 1 år og 8 måneder. Afhængig af din alder og dine kompetencer kan forløbet blive forkortet. Du kan læse meget mere om uddannelsen på <a href="https://sosufyn.dk/uddannelser/social-og-sundhedsuddannelsen/social-og-sundhedsassistent-ssa-trin-2/">skolens webside</a>.<br /> <br />Du kan søge om afkortning af uddannelsesforløbet som social- og sundhedsassistentelev, hvis du tidligere har gennemført dele af uddannelsen eller dele af sygeplejerskeuddannelsen.<br /> <br />Du bliver uddannet til selvstændigt at kunne løse praktiske og sundhedsfaglige opgaver hos borger i eget hjem og patienten på sygehuset. Du lærer at strukturere, tilrettelægge og udføre rehabiliterende tiltag, der kan fremme sundhed og trivsel for borger/patient.<br /> <br />Uddannelsesforløbet rummer mange valgmuligheder: <ul> <li>Talentspor - skal du vælge, inden du påbegynder uddannelsen</li> <li>Fag på højere niveau - kan vælges, når du er i gang med uddannelsen</li> <li>Innovationslinje - findes aktuelt kun på skolen i Odense</li> <li>Udlandspraktik - kan du vælge, imens du er i gang med uddannelsen</li> <li>Påbygning inden for studie- eller erhvervsrettede fag – kan vælges, imens du er i gang med uddannelsen</li> </ul> Som færdiguddannet social- og sundhedsassistent kan du arbejde inden for hjemmeplejen/plejecentre, på handicapområdet, på sygehuse, og det psykiatriske område. Du har også mulighed for at læse videre på de mellemlange videregående uddannelser inden for de sundhedsfaglige områder.<br /> <br /><strong>Formelle krav</strong> <ol> <li>Du skal have et bevis for social- og sundhedshjælperuddannelsen, inden du kan påbegynde social- og sundhedsassistentuddannelsen</li> <li>Bevis for bestået Dansk på D-niveau</li> <li>Bevis for bestået Naturfag på E-niveau</li> <li>Bevis for grundlæggende førstehjælp (12 timers forløb) og elementær brandbekæmpelse</li> </ol> Såfremt du er over 25 år og <strong>ikke</strong> opfylder de formelle krav, skal du have udarbejdet en realkompetencevurdering (RKV) der skal vedhæftes din ansøgning sammen med en plan for, hvordan du får opfyldt de formelle krav inden du kan påbegynde uddannelsen til assistent.<br /><br />For at opnå en realkompetencevurdering skal du ansøge via <a href="http://www.optagelse.dk/">www.optagelse.dk</a><strong> </strong>(Ungdomsuddannelse – GF2 SOSU retning). <em> </em><br /><br /><strong>Om dig</strong> <ul> <li>Du er motiveret for at være elev og er uddannelsesparat</li> <li>Du er fagligt nysgerrig og reflekterende</li> <li>Du er robust, og kan indgå i relationer med syge og sårbare mennesker</li> <li>Du har gode samarbejdsevner og kan indgå i professionelle relationer</li> <li>Du har overblik, situationsfornemmelse og handlekraft</li> </ul> <strong>Vi tilbyder</strong> <ul> <li>Individuelt tilrettelagte elevplaner</li> <li>Samtaler og opfølgning under hele uddannelsesforløbet</li> <li>Engagerede praktikvejledere og gode læringsmiljøer</li> <li>Tæt samarbejde mellem skole og praktik</li> </ul> <strong>Løn- og ansættelsesvilkår</strong><br />Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.<br /> <br />Arbejdstiden er 37 timer om ugen. Skiftende arbejdstider og hjemmeforberedelse i både skole og praktik må påregnes.<br /> <br />Du får løn i hele uddannelsesperioden. Er du over 25 år og opfylder kriterierne, kan du søge om voksenelevløn. Ansøgningsskema til voksenelevløn klik <a href="https://odense.emply.net/GetFile.aspx?id=39daff99-4866-4ba0-b71f-52e8c5729616"><u>her</u></a>. Skemaet skal vedlægges din ansøgning.<br /> <br />Forud for ansættelse kan ansættende virksomhed anmode om en straffeattest.<br /> <br /><strong>Vejledning til ansøgning</strong><br />Læs venligst denne vejledning, inden du påbegynder ansøgningen – <a href="http://www.ouh.dk/wm484561">Vejledning til udfyldelse af ansøgningsskema</a><a href="https://odense.emply.net/GetFile.aspx?id=13b308e0-f526-48f4-bfbf-ab27d19f9a72">.</a> Vi vil anbefale dig at printe vejledningen og have den liggende ved siden af, når du påbegynder ansøgningen.<br /> <br /><strong>Vil du vide mere?</strong><br />Har du spørgsmål om uddannelsen kan du kontakte:<br /> <br /><strong>Region Syddanmark</strong><br />Uddannelseskoordinator Anja Nørr Nielsen - <a href="mailto:anja.noerr.nielsen@rsyd.dk">anja.noerr.nielsen@rsyd.dk</a><br />Uddannelsesansvarlig sygeplejerske Bente Brogaard - <a href="mailto:bente.brogaard@rsyd.dk">bente.brogaard@rsyd.dk</a><br /> <br /><strong>Assens Kommune</strong><br />Uddannelses- og udviklingskoordinator Lene Frandsen - <a href="mailto:lefra@assens.dk">lefra@assens.dk</a><br /> <br /><strong>Ærø Kommune</strong><br />Områdeleder ældreområdet/uddannelseskoordinator Anette Sørensen – <a href="mailto:aso@aeroekommune.dk">aso@aeroekommune.dk</a><br /> <br /><strong>Odense Kommune</strong><br />Uddannelseskoordinator Bente Høllsberg Filstrup - <a href="mailto:bhfil@odense.dk">bhfil@odense.dk</a><br />Uddannelseskoordinator Lotte Rosendorf Rasmussen - <a href="mailto:lrkl@odense.dk">lrkl@odense.dk</a><br />                <br /><strong>Ansættelsesproces</strong><br />Ansættelsesudvalget består af repræsentanter fra de samarbejdende virksomheder.<br /><br /><strong>Ansættelsessamtaler </strong><br />Der afholdes samtaler med de udvalgte kandidater i <strong>uge 35</strong> 2016.  <br /> <br />Ansøgningsfristen er den 1. juli 2016 kl. 12.00.<br /><br /> 
    Arbejdssted:
    Odense Kommune
    Arbejdstid:
    Heltid
    Frist:
    01-07-2016 23:59
    Jobområder:
    Elever, Social, Sundhed, Omsorg og Personlig pleje
  • Du har set denne annonce før

    Dagplejere til Skibhus / Risingområdet

    Brænder du for, at give børnene en tryg, spændende og lærerig dagligdag? Kan du tilbyde et hjem, der kan indrettes med et attraktivt børnemiljø? - Så er du måske en af vores nye dagplejere?

    <div>Brænder du for, at give børnene en tryg, spændende og lærerig dagligdag?<br />Kan du tilbyde et hjem, der kan indrettes med et attraktivt børnemiljø?<br />-  Så er du måske en af vores nye dagplejere?<br /><br />Region Nord søger dagplejere til Skibhus / Risingområdet med ansættelse løbende. <br /><br /><strong>Din arbejdsplads vil være dit eget hjem, så du</strong> <strong>skal være bosiddende i det område vi søger til.</strong><br /> <br />Dagplejen i Odense Kommune er organiseret i tre regioner, Nord, Syd og Vest. I hver region er der ansat en dagplejeleder, en teamleder, dagplejepædagoger og dagplejere.   <br /> <br />Ansættes du som dagplejer vil du skulle passe 4 børn mellem 0 – 2,10 år og kan i perioder modtage et gæstebarn. <br /><br />Din ugentlige arbejdstid vil være 48 timer og ligger indenfor tidsrummet kl. 6.00 til kl. 18.00 tilpasset forældrenes behov. Du vil blive en del af en legestuegruppe på 6 – 8 dagplejere, som mødes en gang hver 14. dag i en legestue i nærområdet.  <br /> <br />Du vil indgå i et spændende, fagligt og socialt fællesskab med dagplejekolleger og arbejde tæt sammen med dagplejepædagogen, som sørger for pædagogisk vejledning.  <br /> <br /><strong>Vi forventer, at </strong></div> <div> <ul> <li>du har erfaring med små børn</li> <li>du har lyst til at samarbejde med forældre, dagplejere og dagplejepædagoger</li> <li>du er åben for faglig udvikling gennem møder, kurser og andre fællesaktiviteter</li> <li>du servere sunde og attraktive måltider</li> <li>du åbner dit hjem som et offentligt tilbud og din familie er indstillet på det</li> <li>du har gode fysiske rammer både indendørs og udendørs</li> <li>dit hjem er røgfrit i åbningstiden, og at de primære børnerum altid er røgfrie</li> </ul> <strong>Vi kan tilbyde</strong> <ul> <li>et selvstændigt job med høj grad af frihed under ansvar</li> <li>en pædagogisk dagligdag med en gruppe børn</li> <li>mulighed for at udvikle særlige interesse-/kompetenceområder</li> <li>udstyr til dagplejehjemmet, så som inventar, legetøj m.m</li> <li>et særligt skattefradrag</li> </ul> <strong>Løn- og ansættelsesvilkår</strong><br />Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation. <br /><br /><strong>Vil du høre mere? </strong> <br />Vil du høre mere om det udfordrende og spændende job, er du velkommen til at kontakte dagplejeleder Anne Grethe Helmer-Hansen på 65515997 eller teamleder Annette Appelgren på 24858065.<br /><br />Ansøgningsfristen er fortløbende.<br /> <br />Får du tilbudt ansættelse som dagplejer vil der blive indhentet §36 børneattest på dig, ægtefælle og for hjemmeboende børn over 15 år.</div>
    Arbejdssted:
    Region Nord
    Arbejdstid:
    Heltid
    Frist:
    Fortløbende
    Jobområder:
    Social, Sundhed, Omsorg og Personlig pleje
  • Du har set denne annonce før

    Dagplejere til Odense C

    Brænder du for at give børnene en tryg, spændende og lærerig dagligdag? Kan du tilbyde et hjem, der kan indrettes med et attraktivt børnemiljø? - Så er du måske en af vores nye dagplejere?

    Brænder du for, at give børnene en tryg, spændende og lærerig dagligdag?<br />Kan du tilbyde et hjem, der kan indrettes med et attraktivt børnemiljø?<br />-  Så er du måske en af vores nye dagplejere?<br /><br />Region Syd og Vest søger dagplejere til Odense C med ansættelse løbende. <br /><br /><strong>Din arbejdsplads vil være dit eget hjem, så du</strong> <strong>skal være bosiddende i det område vi søger til.</strong><br /> <br />Dagplejen i Odense Kommune er organiseret i tre regioner, Nord, Syd og Vest. I hver region er der ansat en dagplejeleder, en teamleder, dagplejepædagoger og dagplejere.   <br /> <br />Ansættes du som dagplejer vil du skulle passe 4 børn mellem 0 – 2,10 år og kan i perioder modtage et gæstebarn. <br /><br />Din ugentlige arbejdstid vil være 48 timer og ligger indenfor tidsrummet kl. 6.00 til kl. 18.00 tilpasset forældrenes behov. Du vil blive en del af en legestuegruppe på 6 – 8 dagplejere, som mødes en gang hver 14. dag i en legestue i nærområdet.  <br /> <br />Du vil indgå i et spændende, fagligt og socialt fællesskab med dagplejekolleger og arbejde tæt sammen med dagplejepædagogen, som sørger for pædagogisk vejledning.  <br /> <br /><strong>Vi forventer, at </strong> <ul> <li>du har erfaring med små børn</li> <li>du har lyst til at samarbejde med forældre, dagplejere og dagplejepædagoger</li> <li>du er åben for faglig udvikling gennem møder, kurser og andre fællesaktiviteter</li> <li>du servere sunde og attraktive måltider</li> <li>du åbner dit hjem som et offentligt tilbud og din familie er indstillet på det</li> <li>du har gode fysiske rammer både indendørs og udendørs</li> <li>dit hjem er røgfrit i åbningstiden, og at de primære børnerum altid er røgfrie</li> </ul> <strong>Vi kan tilbyde</strong> <ul> <li>et selvstændigt job med høj grad af frihed under ansvar</li> <li>en pædagogisk dagligdag med en gruppe børn</li> <li>mulighed for at udvikle særlige interesse-/kompetenceområder</li> <li>udstyr til dagplejehjemmet, så som inventar, legetøj m.m</li> <li>et særligt skattefradrag</li> </ul> <strong>Løn- og ansættelsesvilkår</strong><br />Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation. <br /><br /><strong>Vil du høre mere? </strong> <br />Vil du høre mere om det udfordrende og spændende job, er du velkommen til at kontakte<br /><br />Region Syd   -  dagplejeleder Karin Munk Bach på 24597647<br />Region Vest  -  dagplejeleder Svend Besser Degn på 23727013<br /><br />Ansøgningsfristen er fortløbende.<br /> <br />Får du tilbudt ansættelse som dagplejer vil der blive indhentet §36 børneattest på dig, ægtefælle og for hjemmeboende børn over 15 år.
    Arbejdssted:
    Region Syd og Vest - Odense C
    Arbejdstid:
    Heltid
    Frist:
    Fortløbende
    Jobområder:
    Social, Sundhed, Omsorg og Personlig pleje