Spring til indhold
Nyhed

Nye turistprodukter fra VisitOdense

17-03-2008

Odenses turister bliver fra starten af 2008 præsenteret for en række nye produkter, som skal præsentere byen på en ny og anderledes måde. Paletten af turistmateriale er blevet udvidet med helt nye GO

 

ODENSE publikationer og ny www.visitodense.com hjemmeside, så der nu er mulighed for at sende de samme budskaber både nationalt og internationalt.

 

GO ODENSE publikationerne er:

  • Det store profilerende GO ODENSE Magasin, A 4 format og på 56 sider på henholdsvis dansk, engelsk og tysk. Magasinet skal sælge Odense i ind- og udland og fortæller på en ny og inspirerende måde små historier om Odense og omegn, og hvad man kan foretage sig, når man besøger byen. Oplag 70.000.
  • Et nyt GO ODENSE bykort med kort over Storodense og centrum. Bykortet indeholder alle faktaoplysninger om museer/attraktioner, overnatningsmuligheder samt nyttige oplysninger. Oplag 130.000
  • GO ODENSE Event – begivenhedskalender i A6 format, fællessproget på dansk, engelsk og tysk, som udkommer 5 x om året. Oplag 10.-15.000 pr gang.
  • www.visitodense.com ny hjemmeside, som er bygget op efter www.visitdenmark.com modellen.

Som det har været omtalt i medierne, er VisitOdense fra 1. juni 2007 blevet en selvstændig del af EventHouse Odense og dermed en del af Odense Kommune. VisitOdense er nu en del af det hold, der i EventHouse sætter nye rammer for udviklingen af Odense i forhold til omverdenen. I 2007 blev Odense Update – et samspil mellem en række private og offentlige partnere - introduceret til odenseanere og fynboer.

 

VisitOdenses andre opgaver og arbejdsområder er de samme som hidtil, nemlig at fungere som byens turistbureau med en informations-, service- og modtageafdeling samt markedsføre Odense i ind- og udland.

 

Pressen er velkommen til at kontakte undertegnede med henblik på uddybende information.

 

Med venlig hilsen

 

Barbara Whitmarsh, Turistchef. Tlf.: 6612 7520           

Claus Koch, Eventchef. Tlf.: 6551 4901