Spring til indhold
Nyhed

Lav den bedste iværksætterstand og vind reklamekampagne

25-10-2007

Lav den bedste iværksætterstand og vind en markedsføringskampagne  

 

Der er en særdeles attraktiv præmie på højkant, når Erhvervsservice Odense i november sætter spotlight på Odenses iværksættere: En gratis markedsføringskampagne i Fyens Stiftstidende, Radio3 og på www.fyens.dk til en værdi af 26.000 kr.  

 

Præmien går til den odenseanske iværksætter, der kan præsentere den bedste salgsstand på iværksætterdagen den 26. november, som finder sted i Odenses nye Innovationshus, Stjerneskibet på Odense Havn.  

 

Gratis udstillingsvindue for 50 iværksættere

"Vi vil gerne give et skulderklap til alle dem, som gi’r den en ekstra skalle", forklarer iværksætterkonsulent Randi Trabjerg fra Erhvervsservice Odense. "Derfor tilbyder vi 50 iværksættere, som er startet inden for de seneste 3 år, et gratis udstillingsvindue for en dag. Samtidig belønner vi den bedste salgsstand med en præmie, der virkelig vil lune i markedsføringsbudgettet, som ellers er et ømt punkt hos de fleste iværksættere".  

 

Eftermiddagen igennem er der åbent hus for byens borgere og alle, der har lyst til at se, røre og smage på, hvad Odenses iværksættere kan tilbyde. Som afslutning overrækker Borgmester Jan Boye præmien til den bedste stand: En gratis markedsføringskampagne i Fyens Stiftstidende, Radio3 og på www.fyens.dk.  

 

Hvor ska’ vi hen du? Om aftenen fortsætter festen hos Erhvervsservice Odense i Forskerparken. Her er der først foredrag med iværksætter og direktør Ivan Sølvason, GoIP International - måske bedre kendt som skærmtrolden Hugos far. Derefter er der julebuffet med musik og stort pakkespil, hvor alle de deltagende iværksættere medbringer en gave, der relaterer til deres virksomhed.

 

Se hele programmet på Erhvervsservice Odense.  

 

Yderligere oplysninger: Iværksætterkonsulent Randi Trabjerg, tlf. 66 12 61 21, mobil: 20 51 70 85, e-mail: rt@odense.dk.  

 

Arrangementerne er et led i de landsdækkende iværksætterdage den 26. og 27. november.

Den 26.november er der fokus på det de lokale tilbud, og den 27. november gælder det de regionale.