Spring til indhold

Skolesekretær til Paarup Skole

Vil du være vores nye kollega?

Paarup skoles sekretariat består af 1 administrativ leder og 2 skolesekretærer. Den ene sekretær har opsagt sin stilling for at gå på efterløn, og derfor søger vi en sekretær med 35 ugentlige arbejdstimer.

Skolen har 690 elever fra 0.-9.klasse, samt en centerafdeling for ca. 60 elever med gennemgribende udviklingsforstyrrelser indenfor autismespektret. Der er ca. 110 medarbejdere på skolen.
Paarup skoles ledelse består af skolelederen, en souschef, en indskolingsleder, en afdelingsleder for centerafdelingen samt en administrativ leder.

Det er af stor betydning, at du er i stand til at se dig selv som en del af skolens helhed og hverdag. Vi forventer at du er fleksibel i din tilgang til opgaveløsningen og jobbet i det hele taget. Det vil ofte være dig, der skal hjælpe børn, forældre og skolens personale med at finde løsninger på store og små udfordringer i hverdagen. Derfor har vi brug for at du er venlig og imødekommende, samtidig med at du kan få arbejdsopgaverne fra hånden i en travl hverdag. Skoleområdet er under konstant forandring, så det er afgørende, at du er god til at sætte dig ind i nye regler og arbejdsopgaver.
 
Om jobbet
  • Daglig bogføring og afstemning af diverse konti
  • Håndtering af MobilePay og skolepenge.dk
  • Digitalt indkøb af varer til skolen
  • Daglig ekspedition på kontoret herunder telefon
  • Koordinering af arrangementer på skolen
  • Bookning af lokaleudlån på skolen
  • Opslag og ajourføring af opslag på AULA
  • Og mange mange andre opgaver
Om dig
Vores forventninger til dig:
  • Er kontoruddannet og du har særlig interesse for tal
  • Er serviceminded
  • Er fortrolig med Office pakken
  • Har gode kommunikationsevner, taler og skriver dansk og engelsk
  • Arbejder struktureret, selvstændigt og ansvarsbevidst med dine opgaver
  • Kan håndtere et arbejde i, til tider, hektiske omgivelser med en del afbrydelser i løbet af dagen
  • Erfaring med lignende administrative opgaver vil være en fordel
  • Du skal kunne tiltræde senest 1. oktober 2020
Vi kan tilbyde dig
  • En arbejdsplads med en åben og uformel omgangstone
  • Faglig sparring og udvikling
  • Selvstændige og afvekslende arbejdsopgaver med ansvar i opgaveløsningen
  • Et spændende job, hvor dagene sjældent ligner hinanden
Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst mellem KL og HK.
 
Vil du vide mere?
Vil du vide mere om jobbet, så er du velkommen til at kontakte administrativ leder Anette Brøndum Skau på 4020 3642.

Læs mere om os og vores værdier på skolens hjemmeside
 
Det praktiske
Ansøgningsfrist er torsdag, den 20. august 2020. Vi forventer at afholde samtaler torsdag, den 27. august 2020.  




Odense Kommune betragter mangfoldighed som en styrke og opfordrer derfor alle kvalificerede til at søge uanset alder, køn, religion, etnisk tilhørsforhold og handicap.

Fakta

Jobområde
Administration, HR, Økonomi og Jura
Ansøgningsfrist
20-08-2020
Arbejdstid
Deltid
Varighed
Fast
Tiltrædelse
Senest 1. oktober 2020

Kontaktperson

Anette Brøndum Skau
40203642