Spring til indhold

Har du økonomisk sans - så stands......

..... Har du lyst til både at sidde med controlling, almindelige bogføringsopgaver og opgaver i relation til måneds-, kvartals- og årsafslutning, samt have forskellige udviklingsopgaver?

Så er du måske den skarpe økonomimedarbejder vi er ude efter, så vi snarest - og senest 1. august 2020 – igen kan blive fuldtallige på økonomikontoret i Center for Indsatser til Børn og Unge. Stillingen er på fuld tid.

Om os
Center for Indsatser til Børn og Unge (CIBU) er udførerdelen på det specialiserede børne- og ungeområde i Børn- og Ungeforvaltningen i Odense Kommune. Sekretariatet er placeret på Ejby Kirkevej 15 i Odense SØ.
CIBU består udover sekretariatet af to familiehuse, en kommunal døgninstitution, en døgninstitution med driftsoverenskomst og en driftsherrefunktion for det regionale Børnehus Syd. Samlet set er vi omkring 250 medarbejdere.

Sekretariatet udgør, foruden dig, 4 andre administrative medarbejdere, 2 konsulenter og to kontor-servicemedarbejdere.
Kendetegnet for gruppen er, at alle har høj grad af ærekærhed i forhold til at levere kvalitet i opgaveløsningen, men også en helt fundamental indstilling til at yde sit bedste for at understøtte ledere og medarbejdere i de forskellige enheder, som CIBU består af.
Økonomikonteret har en stor kontaktflade, og du vil derigennem få mulighed for at sætte dine gode samarbejdsevner i spil.

Om jobbet
Som økonomimedarbejder i CIBU er du medvirkende til:
  • udarbejdelse af økonomiske analyser
  • takstberegninger for henholdsvis dag- og døgnområdet
  • at være ansvarlig for samling af den månedlige budgetopfølgning
  • at være ansvarlig for budgetlægning og tilknyttede beregninger
  • økonomiske opgaver som fx bilagsbehandling, udlæg, budgetopfølgning mm.
  • understøttelse af ledelsestilsyn- og information
  • at løse ad hoc-opgaver
Om dig
Det er derfor vigtigt, at du:
  • arbejder systematisk og har overblik
  • kan se ”bag om tallene” og interesserer dig for virkeligheden bag
  • er vaks til regneark og har solid erfaring med økonomisystemer evt. gerne ØS-indsigt. Desuden arbejder vi med AS2007, SAS, SBSYS og SD-Løn, hvorfor et vist kendskab til disse vil være en fordel
  • er både god til at nørde med ”at pille tallene fra hinanden” og til at samle dem igen
  • evner at formulere dig i et forståeligt sprog i både skrift og tale, så hovedpointerne træder klart frem
  • interesserer dig for at omsætte din viden til ledelsesinformation
  • er holdspiller og indstillet på at finde løsninger i fællesskab med andre
  • kan arbejde selvstændigt og selv tage initiativ
  • er med til at bevare et godt arbejdsmiljø og lyst til at indgå i et godt og forpligtende arbejdsfællesskab
Til gengæld kan vi love dig
  • et spændende job i en dynamisk afdeling med et godt arbejdsmiljø og gode kollegaer
  • at du vil få udfordrende opgaver og indflydelse på opgaveløsningen
  • en dagligdag præget af travlhed, men med plads til både personlig og faglig udvikling
Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.

Vil du vide mere?
Hvis du har lyst til at høre mere om jobbet, kan du kontakte økonomisk administrativ leder Gitte Pasgaard Krogh på 6167 7332 eller økonomimedarbejder Anette Fredensborg på 6551 5811.

Det praktiske
Ansøgningsfristen er den 7. juni 2020. Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 17. juni 2020.




Odense Kommune betragter mangfoldighed som en styrke og opfordrer derfor alle kvalificerede til at søge uanset alder, køn, religion, etnisk tilhørsforhold og handicap.

Fakta

Jobområde
Administration, HR, Økonomi og Jura
Ansøgningsfrist
07-06-2020
Arbejdstid
Fuldtid
Varighed
Fast
Tiltrædelse
1. august 2020

Kontaktperson

Anette Fredensborg
6551 5811
Gitte Krogh
6167 7332