Jeg bliver trukket i pension, men ønskerfremover at modtage faktura. Hvad gør jeg?
Her kan du læse om, hvad du skal gøre, hvis du ønsker at ændre din betalingsform fra træk i pension til faktura.
Du skal tilbagekalde fuldmagt til betaling via træk i din pension. Der er ingen krav om ordlyd i tilbagekaldelsen, men den skal indeholde dit navn, cpr-nummer, dato og underskrift.
Du kan eksempelvis skrive:
Jeg [indsæt navn og cpr-nummer] ønsker hermed at tilbagekalde fuldmagt til betaling via træk i min pension for madservice.
[Indsæt dato og underskrift]
Tilbagekaldelsen skal sendes til: Odense Kommune, Regnskab og Økonomistyring, Flakhaven 2, 5000 Odense C
Hvis du møder personligt op på Rådhuset, skal du lægge tilbagekaldelsen i postindkast, som er placeret udendørs til venstre for hovedindgangen.
Betaling via træk i din pension, der allerede er gennemført, vil ikke blive opkrævet via faktura.