Generelt om betaling
Her finder eksempelvis svar på, hvordan du betaler, hvornår betalingen sker, og hvordan du får hjælp, hvis der er fejl i din faktura.
Læs mere om betaling af madservice:
- Hvordan betaler jeg for madservice?
- Hvornår sker betalingen?
- Jeg vil gerne trækkes via min sociale pension. Hvad gør jeg?
- Jeg er blevet trukket i min pension, men hvordan ser jeg, hvilken periode trækket omhandler?
- Jeg bliver trukket i pension, men ønsker fremover at modtage faktura. Hvad gør jeg?
- Jeg har fået en faktura eller er blevet trukket i pension og er uenig i beløbet. Hvem skal jeg kontakte?
- Kan jeg få en oversigt over betalte fakturaer?
- Jeg har forlagt min faktura. Kan jeg få fremsendt en ny?
- Jeg fik oplyst, at jeg ville blive trukket i min pension. Hvorfor har jeg modtaget en faktura eller rykker?
- Jeg får mad fra Byens Køkken og er både blevet trukket via pension og har fået en faktura. Det må være en fejl?
- Jeg er kontaktperson på boet efter en afdød, og jeg har fået en faktura på mad, der allerede er opkrævet via pension. Er der sket en fejl?