Afmeld person fra din adresse

Ønsker du at afmelde en eller flere personer fra din adresse, som ikke bor og opholder sig på adressen, skal du sende en meddelelse via sikker digital post til Odense Kommunes Folkeregister.

Selvbetjening

Selvbetjeningsoversigt

Du kan sende en meddelelse via sikker digital post for at afmelde personen adressen. Det gør du ved at trykke på linket "Folkeregister" under "Digital post" i den grønne selvbetjeningsboks.

Bemærk: Hvis du tilgår denne side fra en mobil tlf. finder du linket "Folkeregister" ved at trykke på "Kontaktinformation +".

Hvis du vil afmelde en person fra din adresse, og du kender personen i forvejen, kan du alternativt selv bede pågældende flytte adresse. Det går oftest hurtigere, end hvis kommunen skal tage sig af sagen.