Brevstemmeafgivning i eget hjem

Vælgere, der på grund af sygdom eller manglende førlighed ikke kan møde frem på valgstedet, kan brevstemme i eget hjem.

Folkeregisteret

Borgernes Hus

Østre Stationsvej 15
5000 Odense C

Digital post

Folkeregister

Hvornår

Brevstemmeafgivning i eget hjem vil finde sted mandag den 20. maj 2019 ca. mellem kl. 9.30 og kl. 17.00.

Du vil få nærmere besked om forventet tidspunkt i uge 20.

 

Ansøgning om at brevstemme i eget hjem

For at kunne brevstemme i dit eget hjem, skal du udfylde og sende et ansøgningsskema til:

Borgerservice, Odense Kommune, Borgernes Hus, Østre Stationsvej 15, 5000 Odense C.

 

Du kan også sende ansøgningen med Digital Post til Borgerservice, Folkeregistret.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at henvende dig til Borgerservice på tlf. 78 73 40 04.

Se åbningstider og kontaktoplysninger for Borgerservice her.

 

Ansøgningsfrist

Du kan søge om at brevstemme i eget hjem fra søndag den 28. april 2019 til tirsdag den 14. maj 2019 kl. 18.00.

Når din ansøgning er modtaget, vil du modtage et opkald fra Borgerservice onsdag den 15. maj 2019 med informationer om, hvordan du brevstemmer i eget hjem.

Det er vigtigt, at du husker at angive dit telefonnummer i ansøgningen.

Opdateret 03-05-2019

Beskæftigelses- og Socialforvaltningen