Leder for ni personalecaféer

Bliv en del af vores hold i Mad & Måltider.

Da vores dygtige leder af personalecaféerne (tidligere personalekantiner) går på pension, søger vi en erfaren person, som kan videreføre det gode arbejde med driften og udviklingen af vores ni personalecafeer.

Hvem er vi?
Mad & Måltider er en del af Ældre- og Handicapforvaltningen i Odense Kommune og består af Cafeerne, Byens Køkken og Det Ernæringsfaglige Team. De ni personalecafeer servicerer dagligt de ansatte i Odense Kommune og er fordelt rundt omkring i Odense. Derudover mødeforplejning som udgør den største indtægt.

Udover en sund økonomi er bæredygtighed i centrum for det daglige arbejde. Alle cafeerne har derfor det økologiske spisemærke i sølv, og vi arbejder på, at minimum 30% af råvarerne skal være lokale varer. Desuden arbejder vi målrettet med at implementere FNs verdensmål i vores daglige drift.

Om jobbet
Som ansvarlig for vores ni personalecafeer har du det overordnede ansvar for at sikre en rød tråd mellem alle cafeerne. Vores cafeer ånder og lever hver især for god og sund mad, glade gæster og skønne rammer for måltidet. De er baseret på dygtigt og fagligt håndværk og sikker økonomistyring. Du er ansvarlig for dette samt for, at den bæredygtige udvikling sikres.

Om dig
Vi forestiller os, at du har solid ledererfaring fra kantinebranchen – gerne kombineret med erfaring fra andre brancher og med relevant uddannelse inden for gastronomi, sundhed eller økonomi.

Vi forventer, at du
  • Er passioneret for mad og det gode håndværk, der ligger bag gode måltider
  • Formår at indtænke den bæredygtige udvikling som et af grundelementerne
  • Kan se virkeligheden med gæsternes øjne
  • Har god indsigt i driftsøkonomi og evner at se langsigtet og se den store helhed
  • Kan formulere dig godt både på mails og mundtligt, og at du er god til at lytte
  • Har erfaring fra travle miljøer og evner at lede fra distancen
  • Er god til at forhandle og kan samarbejde med mange forskellige fag og personprofiler og evner at navigere på flere strategiske niveauer
  • Kan se dig selv som kundechef, hvor begreber som ærlighed, empowerment og ikke mindst nærværende ledelse er redskaber i hverdagen, som du mestrer til perfektion.
Vigtigst er det, at du har lyst til at være en del af teamet, og at du motiveres af at skabe gode resultater, være innovativ og imødekommende.

Vi tilbyder
  • Ansvaret for ledelsen af de ni personalecafeer med et meget dedikeret personale
  • En arbejdsplads, hvor konstant udvikling er i fokus
  • En arbejdsplads der er præget af godt humør
  • Et sted, hvor gode råvarer og sund og velsmagende mad er omdrejningspunktet
Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst med den forhandlingsberettigede organisation.

Vil du vide mere?
Caféerne er organiseret under Mad og Måltider. Du kan læse mere om strategierne, som vi arbejder ud fra her.
Du kan også læse vores koncept for caféerne og beskrivelser af de enkelte caféer.

Hvis du vil vide mere om stillingen, kan du kontakte Gitte Breum, Chef for Mad & Måltider på 3012 0696 eller Pia Juul Nutzhorn, leder for Caféerne på 2481 7921.

Det praktiske
Der er ansøgningsfrist den 13. august.
Vi forventer at afholde 1. samtale den 19. august og 2. samtale den 29. august.
Kandidater, som indkaldes til 2. samtale vil blive bedt om at udfylde en personprofil i perioden mellem de to samtaler.




Odense Kommune betragter mangfoldighed som en styrke og opfordrer derfor alle kvalificerede til at søge uanset alder, køn, religion, etnisk tilhørsforhold og handicap.

Fakta

Jobområde
Køkken og Ernæring, Ledelse og Projektledelse
Ansøgningsfrist
13-08-2019
Arbejdstid
Fuldtid
Varighed
Fast
Tiltrædelse
1. oktober 2019

Kontaktperson

Gitte Breum
3012 0696
Pia Juul Nutzhorn
2481 7921