Kontaktcentermedarbejdere til Kontaktcenter Odense

Vil du være Odense Kommunes stemme udadtil, og brænder du for at arbejde i et serviceorienteret og professionelt miljø? Kan du, og har du lyst til, at yde god kundeservice, borgerbetjening samt leve dig ind i borgerens behov i et performanceorienteret miljø? Så bliv en del af Kontaktcenter Odense!
 
Om os
Kontaktcenter Odense er organisatorisk forankret i Ydelse, der er en del af Beskæftigelses- og Socialforvaltningen i Odense Kommune.
Vi servicerer hele Kommunens organisation via hovednummeret 6613 1372, og modtager årligt omkring 260.000 kald. Heraf straksafklares der omkring 50% af disse kald, mens de resterende omstilles eller der lægges beskeder til baglandet.

Kontaktcenter Odense er ligeledes med i samarbejdet Hotline Syddanmark, hvor der ydes hjælp til selvbetjeningsløsninger i Region Syddanmarks kommuner.
 
Om jobbet
Vi søger medarbejdere til en fuldtidsstilling på 37 timer ugentligt samt til en deltidsstilling på 33 timer ugentligt.

Som kontaktcentermedarbejder i Odense Kommune vil din dagligdag bestå i at:
  • Besvare og behandle telefoniske henvendelser fra borgere og virksomheder – og sigte mod at besvare henvendelsen første gang
  • Faglig og teknisk support i forbindelse med borgenes brug af selvbetjeningsløsninger
  • Opnå forskellige personlige mål inden for produktivitet og kvalitet
  • Medvirke til et godt og socialt arbejdsmiljø

Om dig
Vi forventer, at du:
  • Er kontoruddannet
  • Har stor erfaring med telefonbetjening
  • Er lyttende. Du skal tale i telefon hele din arbejdsdag, og du skal yde en god service - hver gang
  • Kan smile igennem telefonen 
  • Kan overskue helheder i komplekse situationer, samt afkode borgernes behov
  • Har faglig stolthed i det arbejde du udfører, lægger vægt på at videreudvikle din viden og kompetencer
  • Trives med et højt tempo og har det godt med at arbejde med personlige mål og levere resultater
  • Er robust i forhold til, at der primært er tale om servicering af borgere og virksomheder via telefonen
  • Samt har en mental robusthed i forhold til at kunne navigere i et arbejdsliv med forandring og forskellighed.
  • Aktivt tager medansvar for, at afdelingen når de mål, der er sat.
  • Taler og skriver flydende dansk – i forbindelse med dine samtaler kommer du til at skrive mange journalnotater
  • Har gode sproglige kompetencer, primært mundtligt i engelsk og tysk
  • Er lærenem og erfaren bruger af IT

Vi tilbyder
  • Mulighed for et udviklende job i et spændende og uformelt arbejdsmiljø med en bred kontaktflade
  • Mulighed for personlig udvikling gennem feedback på dine resultater og mulighed for at udvikle dig i takt med de initiativer der igangsættes i afdelingen
  • Grundig oplæring og træning. Oplæringen vil veksle mellem teori og praksis, hvor du bliver klædt ordentligt på til selv at kunne varetage kald efter endt træning
  • Engagerede kollegaer og et godt socialt fællesskab
 
Løn- og ansættelsesforhold
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.

Der arbejdes efter vagtplan med skiftende vagter mandag til fredag i tidsrummet kl. 6.45 – 18.00.

Ansættelse sker pr. 1. februar 2019 eller tidligere såfremt det er muligt.
Arbejdsstedet er Skulkenborg 1, 5000 Odense C.

Vil du vide mere?
For yderligere oplysninger om stillingerne, er du velkommen til at kontakte leder Jesper Poniewozik Clausen på 6551 8024.

Det praktiske
Ansøgningfristen er fredag den 30. november 2018.
Vi forventer, at afholdesamtaler den 12. december 2018.

Når du søger, skal du i din ansøgning gøre opmærksom på, om du ønsker at komme i betragtning uanset timeantal, eller om du kun ønsker én af stillingerne.




Odense Kommune betragter mangfoldighed som en styrke og opfordrer derfor alle kvalificerede til at søge uanset alder, køn, religion, etnisk tilhørsforhold og handicap.

Fakta

Jobområde
Administration, HR, Økonomi og Jura, Kommunikation og Formidling
Ansøgningsfrist
30-11-2018
Arbejdstid
Fuldtid, Deltid
Varighed
Fast
Tiltrædelse
1. februar 2019

Kontaktperson

Jesper Poniwozik Clausen
6551 8024