Spring til indhold

Sådan får du adgang til din virksomheds Digitale Post

CVR-numre som oprettes efter 1. november 2013 får automatisk tildelt en digital postkasse. Du skal huske at aktivere og indstille virksomhendens digitale postkasse. .

Collage af NemId-brugere

Du skal bruge følgende for at få adgang til din virksomheds digitale postkasse

 

National brugersupport

Find svar på dine spørgsmål om den digitale postkasse på www.hjaelp.virk.dk

Skriv til dem via hjælpeuniverset i din digitale postkasse.
 
Eller ring: Tlf. 82 30 32 31.

Åbningstider:
Mandag-søndag: 9.00-20.00.
Helligdage: 10.00-15.00.

 

IT-hjælp i Borgernes Hus

Mindre virksomheder og foreninger i Odense Kommune kan ved tidsbestilling få IT-hjælp på Borgernes Hus.

Opdateret 13-09-2019

By- og Kulturforvaltningen