Spring til indhold

NemID

Du skal bruge NemID til offentlig og privat selvbetjening på nettet. Du logger på med dit brugernavn, adgangskode samt NemID-nøglekort eller NemID mobil app'en.

Selvbetjening

Selvbetjeningsoversigt
Kontaktinformation
66 13 13 72

Borgernes Hus

Østre Stationsvej 15
5000 Odense

Husk altid at bruge Digital Post til personfølsomme oplysninger.

Åbningstider for personlig henvendelse

Mandag 10.00 - 16.00
Tirsdag 10.00 - 15.00
Onsdag 10.00 - 15.00
Torsdag 10.00 - 17.00
Fredag 10.00 - 13.00

Åbningstider for telefonisk henvendelse

Man - fredag 07.00-18.00

Med NemID kan du:
  • Logge dig ind på digitale selvbetjeningsløsninger som fx odense.dk
  • Sende sikre emails og foretage elektroniske underskrifter på e-mails

NemID app

Se en instruktionsvideo af mobil app løsningen på Digitaliseringsstyrelsens hjemmeside.  

 

Du kan bestille NemID til privat brug på to måder:

  • Via www.nemid.nu, hvor du skal bruge pas eller kørekort. Du modtager NemID-nøglekortet inden for 5-7 hverdage. 
  • Ved personligt fremmøde i Borgerservice, hvor du skal medbringe legitimation (fx kørekort eller pas), så vi kan kontrollere din identitet. Se gyldig legitimation her

NemID til erhverv kan bestilles på www.nemid.nu

Opdateret 29-08-2019

By- og Kulturforvaltningen