Spring til indhold

Første gang du logger på Digital Post

Her kan du se hvordan du logger ind på Digital Post første gang. Det er sikkert, hurtigt og nemt.

Du skal bruge dit NemID

Du skal bruge dit NemID til at logge på. Har du ikke NemID, kan du bestille det på www.nemid.nu eller i Borgerservice.

Husk at du skal bestille tid inden du møder op i Borgerservice.

Bestil tid

Læs om, hvilken dokumentation du skal have med i Borgerservice her på odense.dk under menupunktet NemID.

Har du fået NemID fra din bank, men oplever at den ikke virker til Digital Post, kan forklaringen være, at dit NemID ikke er aktiveret til brug i det offentlige.
Ring til NemIDs brugersupport på telefonnummer: 72 24 70 50, som vil hjælpe dig videre.

Sådan logger du på Digital Post

  • Gå ind på odense.dk
  • Klik på "Digital Post" i øverste højre hjørne af www.odense.dk
  • Nyt vindue åbnes. Log på med dit NemID. 
  • Følg anvisningerne. Se eventuelt den mere detaljerede vejledning med skærmbilleder.  
  • Du er nu klar til at bruge din Digital Post-postkasse.

Support

Kontakt borger.dk's kontaktcenter, hvis du som borger har brug for hjælp til offentlig Digital Post, på telefonnummeret:
7010 1881
Åbningstider:
Mandag-torsdag kl. 08:00-20:00
Fredag kl. 08:00-18:00

Borgmesterforvaltningen