Spring til indhold

Første gang du logger på Digital Post

Her kan du se, hvordan du logger ind på Digital Post første gang. Det er sikkert, hurtigt og nemt.

Du skal bruge dit NemID eller MitID

Du skal bruge dit NemID eller dit MitID til at logge på. Har du ikke NemID, kan du bestille det på www.nemid.nu eller i Borgerservice. Hvis du allerede har NemID, kan du få MitID på mitid.dk - men vent til, du får besked af din bank. 

Husk at du skal bestille tid, inden du møder op i Borgerservice.

Bestil tid

Læs om, hvilken dokumentation du skal have med i Borgerservice her på odense.dk under menupunktet NemID.

Har du fået NemID og/eller MitID fra din bank, men oplever du, at de ikke virker til Digital Post, kan forklaringen være, at dit NemID eller MitID ikke er aktiveret til brug i det offentlige.
Ring til NemIDs brugersupport på telefonnummer: 72 24 70 50, eller MitID supports telefonnummer 33 98 00 10, som vil hjælpe dig videre.

Sådan logger du på Digital Post

  • Gå ind på odense.dk
  • Klik på "Digital Post" i øverste højre hjørne af www.odense.dk
  • Nyt vindue åbnes. Log på med dit NemID eller MitID. 
  • Følg anvisningerne. 
  • Du er nu klar til at bruge din Digital Post-postkasse.

Support

Kontakt Digital Post-support, hvis du som borger har brug for hjælp til offentlig Digital Post, på:
Telefon: 33 98 00 33

Åbningstider:
Hverdage: kl. 08:00-20:00
Weekend og helligdage: kl. 10:00-16:00

Borgmesterforvaltningen