Første gang du logger på Digital Post
Her kan du se hvordan du logger ind på Digital Post første gang. Det er sikkert, hurtigt og nemt.
Du skal bruge dit NemID
Du skal bruge dit NemID til at logge på. Har du ikke NemID, kan du bestille det på www.nemid.nu eller i Borgerservice.
Husk at du skal bestille tid inden du møder op i Borgerservice.
Læs om, hvilken dokumentation du skal have med i Borgerservice her på odense.dk under menupunktet NemID.
Har du fået NemID fra din bank, men oplever at den ikke virker til Digital Post, kan forklaringen være, at dit NemID ikke er aktiveret til brug i det offentlige.
Ring til NemIDs brugersupport på telefonnummer: 72 24 70 50, som vil hjælpe dig videre.
Sådan logger du på Digital Post
- Gå ind på odense.dk
- Klik på "Digital Post" i øverste højre hjørne af www.odense.dk
- Nyt vindue åbnes. Log på med dit NemID.
- Følg anvisningerne. Se eventuelt den mere detaljerede vejledning med skærmbilleder.
- Du er nu klar til at bruge din Digital Post-postkasse.
Support
Kontakt Digital Post brugersupport på telefon 82 30 32 31.