Spring til indhold

Er mit digitale brev afsendt korrekt?

Når du har sendt en besked til Odense Kommune via Digital Post, modtager du ikke et autosvar eller en bekræftelse på mail. Hvis du er i tvivl om meddelelsen er afsendt korrekt, kan du i stedet tjekke mappen ”Sendt post” i menuen i din digitale postkasse.

I mappen "Sendt post" kan du altid finde oplysninger om de forsendelser du har lavet i Digital Post. Sæt flueben ud for den pågældende besked, klik på ”Mere” og vælg punktet ”Information” i dropdown-menuen, som vist herunder.

 

 

Nu vises et vindue med oplysninger om oprettelsestidspunkt og modtagerinformation. Dette er din kvittering for at du har afsendt din meddelelse korrekt. Her er et eksempel på hvordan den kan se ud:

 

 

 

TEST:

Byrådsmedlem

NN

Storegade X

Odense

Digital Post:

Byraadsmedlem

Opdateret 20-06-2018

Borgmesterforvaltningen