Spring til indhold
Luk

Afsluttede udbud

 

Valg af leverandør på el-kørestole:

 

Der er pr. 1.04.2015 indgået rammeaftaler med følgende

leverandører:

 

Delaftale 1: El-kørestol til borger op til 60 kilo: 
Medema Danmark A/S


Delaftale 2: El-kørestol uden el-funktioner på ryg, tilt, hejs og 
benstøtter:
VELA A/S


Delaftale 3: El-kørestol, forhjulsdreven:
Permobil Danmark A/S


Delaftale 4: El-kørestol, centerdreven:
Permobil Danmark A/S


Delaftale 5: El-kørestol, baghjulsdreven:
Permobil Danmark A/S
 



Valg af leverandør på Ovne til Mad og Måltider

Der er pr. 1.1.2015 indgået rammeaftale med følgende leverandør:

Hotri Storkøkken A/S


Valg af leverandør - leverandør af handsker til Odense Kommune
Der er pr. 1. november 2014 indgået rammeaftale med Stadsing A/S.

Aftalen er gældende fra den 1. november 2014 til 31. oktober 2016
med option på forlængelse i op til 2 x 12 mdr.

Valg af leverandør på Cykler, tilbehør og reservedele
Der er pr. 01.10.2014 indgået offentlig kontrakt med følgende
leverandør:
Bent Jørgensen Eftf.

Valg af leverandør på genbrugshjælpemidler:

Der er pr. 15.07.2014 indgået offentlige kontrakter med følgende
leverandører:


Delaftale 1 - Badetaburet der kan forsynes med ryglæn:

Mobilex


Delaftale 2 - Toiletforhøjer med mulighed for armlæn:

Etac


Delaftale 3 - Badetoiletstole med hjul:

HMN


Delaftale 4 - Badetoiletstol med hjul, el-kipfunktion og el-højdeindstilling:

HMN


Delaftale 5 - Personløfter:

Guldmann


Delaftale 6 - Sejl:

Invacare


Delaftale 7 - Glide-pude, -stykker og -vendelagen:

Master Care


Delaftale 8 - Plejeseng:

Invacare


Delaftale 9 - Rollatorer:

HMN


Delaftale 10 - Arbejdsstole:

Vela


Delaftale 11 - El-køretøjer:

Invacare


Delaftale 12 - Kørestole til voksne:

Annulleret


Delaftale 13 - Tre-hjulede cykler med to forhjul:

Jørn Iversen


Delaftale 14 - Tre-hjulede cykler med to baghjul:

Faaborg Rehab


Delaftale 15 - Kørestole til børn:

Guldmann


Delaftale 16 - Vægtdynebørn:

Annulleret

Kontrakterne er gældende fra 15.07.14-30.06.17 med option på 1x12 mdr.


Valg af leverandør på rengøringsydelser:

Der er pr. 01.08.2014 indgået offentlige kontrakter med følgende leverandører på alle 9 delaftaler:

Forenede Service

Valg af leverandører på Grafiske Ydelser:
Der er pr. 15.04.2014 indgået offentlige kontrakter med følgende leverandører:

Print, kopi og tryk:     
Casanta   

Rosendahls   

TopTryk Grafisk 


Kuverter med logo:

Oberthur


Rådgivning og produktion af kampagner i trykte medier:

Casanta

Kreativ Grafisk

Fingerspizt

Cosmographic

Clausen Grafisk


Rådgivning og produktion af kampagner i digitale og sociale medier:
Kreativ Grafisk

Casanta

Fingerspitz

Totalentreprise på kampagner i flere medier:

Kreativ Grafisk

Clausen Grafisk

Cosmographic

PR Info Denmark

Fingerspitz


Valg af leverandør på Robotstøvsugere
Der er pr. 1.04.2014 indgået en offentlig kontrakt med følgende leverandør:

Toprent A/S

Niels Bohrsvej 36
8660 Skanderborg


Valg af leverandør på Planlægningsløsning

Der er pr. 8.10.2013 indgået en offentlig kontrakt med følgende leverandør:


Sekoia ApS

Grønnegade 93, 1. sal
Aarhus 8000


Valg af leverandør på Arbejdsmarkedssystem

Der er pr. 4.12.2013 indgået en offentlig kontrakt med følgende leverandør:

 

J. H. Schultz Information A/S

Annexstræde 5

2500 Valby

 

Valg af leverandør på transport af mad og hjælpemidler til Odense Kommune

Der er indgået aftale med følgende leverandører:

Udbringning af kølet vakuumpakket mad : Multi Trans A/S

Aftaleperioden er fra 13.1.2014 - 13.1.2016

Transport af hjælpemidler: Bring Express ApS 

Aftaleperioden er fra 13.1.2014 - 13.1.2017.


Valg af rådgiver til særforanstaltningsbyggeri - Grevelundsvej 20
Der er indgået aftale med følgende rådgivere:

Totalrådgiver: Isager Arkitekter

Underrådgiver: Orbicon

Valg af leverandør på levering af brændstof på kort (Benzinkort)

Rammeaftalen er indgået med:

Statoil Fuel and Retail A/S
Borgmester Christiansens Gade 50
2450 København SV


Q8 Danmark A/S

Banevænget 13
3460 Birkerød

A/S Dansk Shell

Mikado House, Rued Langgaards vej 6-8, 5.
2300 København S

OK a.m.b.a.

Åhave Parkvej 17
8260 Viby J

Aftaleperioden er fra 1.3.2013 til 30.11.2014 med mulighed for forlængelse i 

2x12 mdr.

Valg af leverandør på levering af service på elevatorer og trappelifte:

KONE A/S
Marielundvej 10
2730 Herlev

Aftaleperioden er fra 01.03.2013 til 28.02.2017.

Valg af leverandør på levering af planter og planteservice:
Fyns Planteservice A/S
Ørbækvej 716

    5220 Odense SØ

    Aftaleperioden er fra 1.1.2013 til 31.12.2015 med option på forlængelse i
    op til 12 mdr.

    Valg af leverandør på skadedyrsbekæmpelse

    Delaftale 2 – Anden skadedyrsbekæmpelse
    A/S Mortalin
    Bråbyvej 74-76
    4690 Haslev

    Aftalen er gældende fra d. 01.01.2015 til d. 31.12.2015 med option på 

    forlængelse i 1 x 12 mdr.


    Valg af leverandør på sikring

    Delaftale 1 – AIA/ADK anlæg, service, reparation og vedligehold samt 

    ny anlæg

    G4S Security Services A/S

    Roskildevej 157

    2620 Albertslund

    Aftaleperioden er fra den 01. 01. 2013 til 31. 12. 2016


    Delaftale 2 – ABA lovpligtigt service eftersyn, reparation og vedligehold 

    samt ny anlæg

    Bravida Danmark A/S

    Park Allé 373

    2605 Brøndby

    Aftaleperioden er fra den 01. 01. 2015 til 31. 12. 2016


    Delaftale 3 – ABA inspektion efter DBIs retningslinjer

    Dansk Brand- og sikringsteknisk Institut

    Jernholmen 12

    2650 Hvidovre

    Aftaleperioden er fra den 01. 01. 2013 til 31. 12. 2016


    Delaftale 4 – ITV reparation og vedligehold samt ny anlæg

    G4S Security Services A/S

    Roskildevej 157

    2620 Albertslund

    Aftaleperioden er fra den 01. 01. 2013 til 31. 12. 2016


    Delaftale 5 – Vagt – AP kørsel/lukkerunder – kontor og service 
    vagt:

    Securitas A/S

    Sydvestvej 98

    2600 Glostrup

    Aftaleperioden er fra den 01. 01. 2013 til 31. 12. 2016


    Valg af leverandør på levering af brændstof til tank og fyringsolie:

    Ok a.m.b.a.
    Åhave Parkvej 17
    8260 Viby J

    Aftaleperioden er fra 1.12.2012 til 30.11.2014.

    Valg af leverandør på vikarydelser til pleje- og omsorgsområdet:
    SOS Vikar A/S
    Frejasvej 8
    4700 Næstved

    Aftaleperioden er fra den 01.10.2012 til 30.09.2014.

    Valg af leverandør på Rengøringsmidler, -rekvisitter og tøjvaskemidler.
    Der er indgået en parallel rammeaftale med følgende leverandører:


    RV Unique, Filial af Rekstrarvörur EHF, Island
    Komentvej 5
    6230 Rødekro

    Multiline A/S
    Kirkebjergvej 17
    4180 Sorø

    Diversey Danmark Aps
    Teglbuen 10
    2990 Nivå

    Aftaleperioden er fra d.1.10.2012 til d. 30.9.2014 med optionsmulighed i op til
    2x12 mdr.

    Valg af leverandør på Mekanisk sikring - Låsesystemer til Kommunens
    driftede bygninger og borgere i eget hjem:


    Delaftale 1 - Mekanisk sikring til Odense kommunens driftede bygninger:
    Odense Låseservice A/S
    Roersvej 37
    5000 Odense C

    Delaftale 2 - Nøglebokse og nøglecylindre til borgere i eget hjem:
    Låseteknik A/S
    Dalumvej 13
    5250 Odense SV

    Delaftale 3 - Elektronisk blue tooth låsesystem til borgere i eget hjem:
    Låseteknik A/S
    Dalumvej 13
    5250 Odense SV

    Aftaleperioden er fra den 01.10.2012 til 30.09.2015 med optionsmuligheder
    i op til 2x12 mdr. Dog går delaftale 2 kun til ultimo 2014.

    Valg af leverandør på Headsets:
    Globe Systems Aps
    Islevdalvej 144
    2610 Rødovre

    Aftaleperioden er fra den 01.09.2012 til 31.08.2014 med optionsmuligheder i op
    til 2x12 mdr.

    Valg af leverandør på Psykologisk Krisehjælp:
    Falck Healthcare A/S
    c/o Falck-huset
    1780 København V

    Aftaleperioden er fra den 01.09.2012 til 31.08.2014 med optionsmuligheder i op
    til 2x12 mdr.

    Valg af leverandør på køreskoletjenester (kørekort mv.):
    Uddannelsescenter Fyn APS
    Hans Egedes Vej 4, Tarup
    5210 Odense NV
    • Kørekort B (alm. kørekort)
    • Kørekort B/E (kørekort til trailer)
    • Kørekort til handicappede i specialbyggede biler
    • Øvrige kørekort samt kørselstræning mv. henvises til arbejdsmarkedsuddannelserne
    • Førstehjælp (frivillig aftale)
    • Brandslukning (frivillig aftale)
    Valg af leverandør på det dynamiske indkøbssystem af
    Udendørs lege-. fitness- og aktivitetsudstyr :
    Leverandører kan i hele perioden, hvor det dynamiske system er aktivt anmode
    om deltagelse. Listen vil derfor løbende blive revideret.
    Til orientering kan det oplyses, at Odense Kommune har valgt at optage følgende
    virksomheder i systemet pr. 23.10.2014:

    Delaftale 1 - Totalentreprise indenfor udendørs Lege-, fitness- og
    aktivitetsudstyr:
    Cado, Dica, Kompan, Elverdal, Copla, Fagtek/Noles, Laika, Tress, Uniqa, Ledon,
    Heboleg, Hags, Gade & Co. A/S, Nikostine, BOS Cykel Service A/S.

    Delaftale 2 - Traditionelle legeredskaber:
    Cado, Dica, Kompan, JB Trading, Tress, Elverdal, Copla, Fagtek/Noles, Laika,
    Uniqa, Ledon, Heboleg, Nikostine, Hags, Gade & Co. A/S, BOS Cykel Service A/S.

    Delaftale 3 - Interaktive legepladser:
    Dica, Kompan, Elverdal, Fagtek/Noles, Uniqa, Nikostine.

    Delaftale 4 - Naturlegeredskaber og øvrigt udstyr i træ:
    Dica, Kompan, Henka, JB Trading, Elverdal, Copla, Fagtek/Noles, Laika, Tress,
    Uniqa, Cado, Ledon, Heboleg, Nikostine, Hags, Gade & Co. A/S,
    BOS Cykel Service A/S.

    Delaftale 5 - Skaterudstyr:
    Dica, Kompan, Elverdal, Fagtek/Noles, Laika, Tress, Cado, Heboleg, Nikostine.

    Delaftale 6 - Udendørs fitness- og aktivitetsudstyr:
    Cado, Dica, Kompan, JB Trading, Tress, Elverdal, Copla, Fagtek/Noles, Laika,
    Uniqa, Heboleg, Nikostine, Hags, Gade & Co. A/S

    Delaftale 7 - Faldunderlag og sand:
    Dica, Kompan, JB Trading, Unica, Elverdal, Fagtek/Noles, Laika, Tress, Ledon,
    Heboleg, Nikostine, Hags, Gade & Co. A/S, BOS Cykel Service A/S. 


    Valg af leverandør på digitalisering af byggesagsarkiv:
    Data Scanning
    Bernstofsgade 38
    0900 København C

    Valg af leverandør på Madrasser og puder

    Delaftale 1 - Trykfordelende skummadras, helmadras

    Invacare A/S
    Sdr. Ringsvej 37
    2605 Brøndby

    Delaftale 2 - Skummadras (undermadras):
    Arjohuntleihg A/S
    Vassingerødvej 52
    3540 Lynge

    Delaftale 3 - Trykaflastende luftmadras, vekseltryk, topmadras:
    Zibo A/S
    Erhvervsparken 4, Ølholm
    7160 Tørring

    Delaftale 4 - Trykaflastende luftmadras, vekseltryk, helsemadras:
    Invacare A/S
    Sdr. Ringvej 37
    2605 Brøndby

    Delaftale 5 - Trykfordelende statisk luftmadras, topmadras:
    Handicare
    Jernholmen 41
    2650 Hvidovre

    Delaftale 7 - Anatomisk formet pude i skum:
    Handicare
    Jernholmen 41
    2650 Hvidovre

    Delaftale 8 - Luftpude (til positionering):
    Handicare
    Jernholmen 41
    2650 Hvidovre

    Delaftale 9 - Luftpude (til trykfordeling):
    Handicare
    Jernholmen 41
    2650 Hvidovre

    Aftaleperioden er fra den 01.07.2012 til 30.06.2014 med optionsmuligheder 

    i op til 2x12 mdr.


    Valg af leverandør på ristet kaffe og te, flydende kaffe og leje og køb 

    af maskiner:

    Delaftale 1 - Ristet kaffe og te (Peter Larsens Kaffe)















    Delaftale 2 - Leje og køb af maskiner (Frellsens Kaffe)















    Delaftale 3- Flydende kaffe (Merrild)















    Aftalerne er for delaftale 1 og delaftale 2, er gældende fra d. 1. april 2012 til 31. marts 2014. Med mulighed for forlængelse af aftalerne af 2 x 12 måneder.















    Aftalen på delaftale 3, er gældende fra s. 1. januar 2012 til 31. december 2013. Med mulighed for forlængelse af aftalerne af 2 x 12 måneder.


















    Valg af leverandør på Inkontinens Bleer:















    SCA Hygiene Products A/S







    Gydevang 33







    3450 Allerød















    Aftalen er gældende fra d. 01.05.2012 til 30.04.2015. Med option på forlængelse i 1 x 12 måneder.










    Valg af leverandør på Naturgas:















    Valg af leverandør på Naturgas:

     

    Valg af leverandør på Naturgas:

     

    Valg af leverandør på Naturgas:

     

    Valg af leverandør på Naturgas:

     

    Valg af leverandør på Naturgas:

     

    Valg af leverandør på Naturgas:

     

    Valg af leverandør på Naturgas:

     

    Valg af leverandør på Naturgas:

     

    Valg af leverandør på Naturgas:

     

    Valg af leverandør på Naturgas:

     

    Valg af leverandør på Naturgas:HMN Gashandel A/S







    Vognmagervej 14







    8800 Viborg















    Aftalen er gældende fra d. 01.05.2012 til 30.04.2015. Med option på forlængelse i 1 x 12 måneder.
























    Valg af leverandør på EL/strøm:















    A/S ELRO Handel,







    Normansvej 1,







    8920 Randers















    Aftalen er gældende fra 01.01.2013 til 31.12.2015.








    Valg af leverandør på Skærmbriller:















    Louis Nielsen A/S







    Indkildevej 2A







    9210 Aalborg SØ















    Aftalen er gældende fra 01.04.2012 til 31.01.201403.2015. Med option på forlængelse i 1 år








    Valg af leverandør på levering af Spil og klargøring til Centralbiblioteket:















    Biblioteksmedier







    Energivej 9







    2750 Ballerup















    Aftalen er gældende fra 01.04.2012 til 31.01.2014. Med option på forlængelse i op til 2x12 måneder.
















    Valg af leverandør til nyt børnehus ved Spurvelundskolen:







    Totalrådgiver:







    RUM as, arkitektfirma















    Underrådgiver:







    Hundsbæk & Henriksen A/S, rådgivende ingeniører















    Valgte rådgiverteam har givet det for Odense Kommune mest økonomisk fordelagtige tilbud.
























    Valg af leverandør på levering af sportsudstyr:















    Del 1 : Leg og motorik







    Del 2 : Atletik







    Del 3 : Gymnastik og fitness







    Del 4 : Boldidræt







    Del 5 : Svømmehalsudstyr







    Del 6 : Inventar







    Del 7 : Sikkerhedseftersyn







    Del 8 : Græsmaling og maskiner















    Del 1 og 2:







    JI SPORT A/S







    Sønderskovvej 236







    9362 Gandrup







    CVR: 30720768















    Del 3, 4, 6 og 8:







    TRESS A/S







    Danmarksvej 34







    8660 Skanderborg







    CVR: 11074219















    Del 5:







    PRESENCO







    Jernet 3







    6000 Kolding







    CVR: 23473917















    Del 7:







    VIRKLUND SPORT A/S







    Korshøjvej 2







    8600 Silkeborg







    CVR: 13411182















    Aftalen, delaftaler: 1,2,3,4,5,6,8 er gældende fra 01.02.2012 til 31.01.2015. Med option på forlængelse på op til 1x12 måneder.















    Aftalen, delaftale: 7 er gældende fra 08.03.2012 til 31.01.2015. Med option på forlængelse på op til 1x12 måneder.
















    Valg af leverandører på levering af forsikringsmæglerydelser















    Hansson & Partners A/S







    Merkurvej 5







    6000 Kolding















    Aftalen er gældende fra 01.01.2012 til 31.03.2014. Med option på forlængelse på op til 1x12 måneder.








    Valg af leverandør på levering af bøger, av-materialer og klargøring/indbinding















    Delaftale 1: Danske Monografier (inkl. Musikalier og periodica) - levering og indbinding/klargøring







    Delaftale 2: Udenlandske monografier (inkl. Musikalier og periodica) - levering







    Delaftale 4: Film - levering og klargøring







    Delaftale 7: Skøn- og faglitteratur til øvrige institutioner end biblioteker og skoler - levering















    Biblioteksmedier







    Energivej 9







    2750 Ballerup















    Delaftale 3: Musik - levering og klargøring















    Audio Visionary Music / Imusic







    Ryesgade 18, 1.







    8000 Aarhus C















    Delaftale 6: Skolebiblioteksbøger, taskebøger/trykte læremidler - levering og indbinding/klargøring















    Odense Biblioteks Levering







    Krogagervej 10







    5240 Odense NØ















    Delaftale 5: Spil/multimedier - levering og klargøring















    Denne delaftale er annulleret og genudbydes.















    Aftalen er gældende fra 01.02.2012 til 31.01.2014. Med option på forlængelse i op til 2x12 måneder.
























    Valg af leverandører på levering af forsikringsmæglerydelser















    Hansson & Partners A/S







    Merkurvej 5







    6000 Kolding















    Aftalen er gældende fra 01.01.2012 til 31.03.2014. Med option på forlængelse på op til 1x12 måneder.
































    Valg af leverandører på rådgivningsydelser om Fysisk arbejdsmiljø:















    COWI Rådgivende Ingeniører







    Parallelvej 2







    2800 Kongens Lyngby















    Aftalen er gældende fra 01.11.2011 til 31-10-2013. Med option på forlængelse på op til 2 x 12 måneder.
























    Valg af leverandører på Personlige hjælpemidler: Håndsyede ortopædiske fodtøj, brystproteser samt øvrigt fodtøj og tilbehør.















    Sahva A/S







    Borgervænget 5







    2100 København Ø















    Aftalen er gældende fra 01.09.2011 - 31.08.2014. Med option på forlængelse på op til 1 x 12 måneder.
















    Valg af leverandører på Grafiske ydelser: Skilte















    Vester Kopi, Kochsgade 31, 5000 Odense







    Modulex, Kløvervej 101, 7190 Billund







    Dania Signs, Londongade 4, 1., 5000 Odense















    Aftalen er gældende fra 01.12.2011 til 28.02.2014. Med option på forlængelse på op til 2 x 12 måneder.
































    Valg af leverandører på daginstitutionsmøbler:















    Leika Danmark A/S, Borupvang 2, 3450 Allerød















    Uniqa A/S, Industriparken 7, 4640 Faxe















    Lekolar A/S, Galoche Allé 15, 4600 Køge















    Aftalen er gældende fra 01.02.2012 til 31.01.2014. Med option på forlængelse på 2 x 12 måneder.
























    Valg af leverandør på Skolemøbler

    Hovedleverandør:







    Højer Møbler A/S OJ Skolemøbler A/S

    Halsvej 298, Vester Hassing Bornholms Allé 20

    9310 Vodskov 8260 Viby J

    Tlf.: 5151 6010 Tlf.: 8684 563























    2. Leverandør

    Kinnarps A/S

    Roskildevej 522

    2605 Brøndby

    Tlf.: 7015 1010

     

    3. Leverandør

    SIS Functional Furniture A/S

    Lollandsvej 16

    5500 Middelfart

    Tlf.: 6441 0490

    Aftalen er gældende fra 1.9.2011 - 31.8.2013. Med option på forlængelse på 2 x 12 måneder.


















    Valg af leverandør på vask/leje af linned:







    Valg af leverandør på vask/leje af linned:

     

    Valg af leverandør på vask/leje af linned:

     

    Valg af leverandør på vask/leje af linned:

     

    Valg af leverandør på vask/leje af linned:

     

    Valg af leverandør på vask/leje af linned:

     

    Valg af leverandør på vask/leje af linned:

     

    Valg af leverandør på vask/leje af linned:

     

    Valg af leverandør på vask/leje af linned:

     

    Valg af leverandør på vask/leje af linned:

     

    Valg af leverandør på vask/leje af linned:

     

    Valg af leverandør på vask/leje af linned:Valg af leverandør på vask/leje af linned: Valg af leverandør på vask/leje af linned: Valg af leverandør på vask/leje af linned: Valg af leverandør på vask/leje af linned: Valg af leverandør på vask/leje af linned: Valg af leverandør på vask/leje af linned: Valg af leverandør på vask/leje af linned: Valg af leverandør på vask/leje af linned:Berendsen Textil Service A/S







    Tobaksvejen 22







    2860 Søborg















    Aftalen er gældende fra 01.12.2011 - 31.07.2013. Med option på forlængelse på 2 x 12 måneder.























    Valg af leverandør på levering af rengøringsydelser















    Distrikt:

    5000 Forenede Service, SMP, Bidstrup Jensen

    5200 Forenede Service, Bidstrup Jensen, Alliance+

    5210 Forenede Service, Bidstrup Jensen, Danren

    5220 Forenede Service, Bidstrup Jensen, Alliance+

    5230 Forenede Service, Bidstrup Jensen, SMP

    5240 Forenede Service, Bidstrup Jensen, Alliance+

    5250 Forenede Service, Bidstrup Jensen, Danren

    5260 Forenede Service, Bidstrup Jensen, Alliance+

    5270 Forenede Service, Bidstrup Jensen, Danren

    Delaftale 2

    Bidstrup Jensen, Forenede Service, Danren, Absolut, Kongsvang









    Aftalen er gældende fra 01.08.2011 til 30.07.2014. Med option på forlængelse i op til 3x12 måneder.
































    Valg af leverandør på affaldshåndtering og containerleje.















    Madaffald opsamling i tønder.















    PNA 83







    Overbyvej 8 A







    6000 Kolding















    Øvrigt affald















    Marius Pedersen







    Ørbækvej 851







    5863 Ferritslev















    Aftalen er gældende fra 01.01.2012 - 31.12.2014. Med option på forlængelse på 2 x 12 måneder.
























    Valg af leverandør på forsikringsmæglerydelser















    dahlberg assurance brokers Esbjerg A/S







    Dokken 10







    6700 Esbjerg















    Aftalen er gældende fra 01.04.2011 - 31.03.2014. Med option på forlængelse på 1 x 12 måneder.















    _________________________________________________________________________________________________























    Valg af leverandør på helbredstillæg - Briller















    Louis Nielsen A/S







    Indkildevej 2A







    9210 Aalborg SØ















    Aftalen er gældende fra 01.09.2011 - 31.08.2013. Med option på forlængelse på 2 x 12 måneder.















    _________________________________________________________________________________________________















    Valg af leverandør af lagerreoler

    Kardex Danmark AB







    Kærvej 39







    5220 Odense SØ















    Aftalen er et engangskøb















    _________________________________________________________________________________________________















    Valg af leverandør til Uddannelses- og aktivitetssystem til Odense Kommune:
















    Plan2learn







    ProOffice







    Helsingforsgade 27







    8200 Århus N















    Aftalen løber fra 01.02.2012 til 31.01.2016. Med mulighed for forlængelse i 2 x 2 år.















    _________________________________________________________________________________________________















    Valg af leverandør til sundhedsordning til Odense Kommune:















    PreviaSundhed A/S







    Borgervænget 3, 2. Sal.







    2100 København Ø















    Aftalen løber fra 01.09.2011 til 31.08.2012. Med mulighed for forlængelse i 2 x 12 måneder.















    _________________________________________________________________________________________________















    Valg af leverandør af hårde hvidevarer til husholdningsbrug:















    Skousen Detail ApS







    Trekanten 17







    6500 Vojens















    Aftalen løber fra 01.05.2011 til 30.04.2013. Med mulighed for forlængelse i 24 måneder.































    ______________________________________________________________________________________________________________















    Valg af leverandør på opbygning af vandtankvogn til Odense Brandvæsen:















    GKV Brandmaterial ApS







    Kirkegårdsvej 29







    6300 Gråsten























    Aftalen er et engangskøb







    _________________________________________________________________________________________________















    Valg af leverandør på rengøringsmaskiner.















    Diversey - Danmark A/S







    Teglbuen 10







    2990 Nivå







    Danmark















    Aftalen løber fra 1.5.2011 til 31.12.2014 med mulighed for forlængelse i 12 mdr.
























    Valg af leverandør på kommunale begravelser.







    Valg af leverandør på kommunale begravelser.

     

    Valg af leverandør på kommunale begravelser.

     

    Valg af leverandør på kommunale begravelser.

     

    Valg af leverandør på kommunale begravelser.

     

    Valg af leverandør på kommunale begravelser.

     

    Valg af leverandør på kommunale begravelser.

     

    Valg af leverandør på kommunale begravelser.

     

    Valg af leverandør på kommunale begravelser.

     

    Valg af leverandør på kommunale begravelser.

     

    Valg af leverandør på kommunale begravelser.

     

    Valg af leverandør på kommunale begravelser.Valg af leverandør på kommunale begravelser. Valg af leverandør på kommunale begravelser. Valg af leverandør på kommunale begravelser. Valg af leverandør på kommunale begravelser. Valg af leverandør på kommunale begravelser. Valg af leverandør på kommunale begravelser. Valg af leverandør på kommunale begravelser.







    Begravelsesforretningen Fyen







    Skibhusvej 76







    5000 Odense C















    Aftalen løber fra 1.7.2011 til 31.6.2014 med mulighed for forlængelse i 2 x 12 mdr.
























    Valg af leverandør på udbud vedrørende gardiner, persienner og anden solafskærmning samt vask og rens af gardiner, persienner m.v.















    Udbud vedrørene levering og montering samt vask og rens af gardiner m.v, er nu afsluttet. Odense Kommune har valgt at indgå aftale med følgende leverandører.















    Valg af leverandører på levering og montering af gardiner m.v.:















    Gardinmontøren Botex







    Bondovej 6







    5250 Odense SV















    BT Gulve og Gardiner







    Nørregade 77-79







    5000 Odense C















    Sega A/S







    Agenavej 39A







    2670 Greve















    Valg af leverandør på vask og rens af gardiner m.v.:















    Gardinmontøren Botex







    Bondovej 6







    5250 Odense SV















    Aftalerne er gældende fra 1. juni 2011 til 31. maj 2015.
















    Drift, vedligeholdelse og levering af signalanlæg 2011
















    Bygningsvedligehold 2011







    Til orientering kan det oplyses, at Odense Kommune har valgt at indgå aftale med følgende virksomheder, idet disse har afgivet den laveste pris på fagentrepriserne.















    Delaftale Entreprenør

     

    Bud

     

    1.1 Kirkebjerg A/S kr. 949.000,00
    1.2 Raunstrup Tømrer A/S kr. 177.505,00
    1.3 Gulve og Tæpper ApS kr. 406.800,00
    1.4 Per Aarsleff kr. 438.750,00
    1.5 Jema Farver kr. 1.709.050,00
    1.6 Jorton A/S kr. 613.200,00
    1.7 KN Tægdækning kr. 153.550,00
    1.8 Odense Bygningsservice kr. 3.550.000,00
    1.9 Kirkebjerg A/S kr. 558.000,00
    1.10 Blikkenslagernes Aktieselskab kr. 544.000,00
    2.1 Kirkebjerg A/S kr. 512.000,00
    2.2 Tømrermester Ulrik Fyrsterling kr. 825.780,00
    2.3 Gulve og Tæpper ApS kr. 245.600,00
    2.4 Per Aarsleff kr. 475.400,00
    2.5 Næsby Malerfirma A/S kr. 2.465.200,00
    2.6 Jema Farver kr. 2.360.140,00
    2.7 Tøjsbo Byg ApS kr. 1.125.500,00
    2.8 KN Tagdækning kr. 148.000,00
    2.9 Tøjsbo Byg ApS kr. 3.411.195,00
    2.10 Blikkenslagerne Aktieselskab kr. 2.000.000,00








    Vi vil gerne benytte lejligheden til at takke for den interesse, I har vist Odense Kommune, og håber, at I vil deltage i en udbudsrunde en anden gang.

     

    Eventuelle spørgsmål i relation til udbuddet kan rettes til Carsten Dührkoop på mail cdc@odense.dk
































    EU-udbud: Valg af totalrådgivning på opførelse af Korup Kultur og Idrætscenter, KKIC.















    Totalrådgiver: Mangor og Nagel, Arkitektfirma







    Underådgiver: Oluf Jørgensen A/S, Rådgivende ingeniørfirma















    Valgte rådgiverteam har afgivet det for Odense Kommune







    mest økonomisk fordelagtige tilbud







    på Totalrådgivningsydelsen på 1.284.000,00 kr.















    _________________________________________________________________________________________________________















    EU -udbud: Valg af total af totalrådgivning på på Cykel og Atletik Arena, CA-Arena Odense.















    Totalrådgiver: Dissing+Weitling arkitekter







    Underrådgiver: Buro Happold, ingeniørfirma samt Arenakonsulent Populus















    Valgte rådgiverteam har afgivet det for Odense Kommune







    mest økonomisk fordelagtige tilbud







    på Totalrådgivningsydelsen på 1.448.000,00 kr.















    _________________________________________________________________________________________________















    Valg af leverandør på chassis til vandtankvogn til Odense Brandvæsen:















    Scania Biler A/S







    Krumtappen 2







    5260 Odense S















    Aftalen er et engangskøb.















    Valg af leverandør af Pladsanvisningssystem:















    IST International







    Ledreborg Alle 130C







    4000 Roskilde

    Aftalen er gældende fra 23-03-2011 til 31-12-2015 med option på forlængelse på op til 12 mdr. ad to gange.


    Valg af leverandør af flytteforretning til Odense Kommune







    Primærleverandør - Møbeltransport Danmark A/S, Hestehaven 21A, 5260 Odense S















    Primærleverandøren skal benyttes ved alle flytteopgaver under DKK 50.000















    Sekundærleverandør - ADAMS Transport CO ApS, Holkebjergvej 106, 5250 Odense SV







    Tertiærleverandør - TLS A/S, Sindalsvej 8, 8240 Risskov







    Ved ordrer over DKK 50.000 skal der laves miniudbud mellem primær-, sekundær,- og tertiærleverandøren.















    Aftalen er gældende fra: 01-04-2011 til 31-03-2013 med option på 2 x 12 måneder.
















    Valg af prækvalificerede på EU-udbud vedr. deltagelse i projektkonkurrence for omdannelse af Thomas B. Thriges Gade







    (i uprioriteret rækkefølge)















    Polyform, Henning Larsen Architects, Dress & Sommer

    Underrådgivere:

    WTM Engineers International (D)

    Argus (D)

    Jonathan Speirs + Major (UK)

    3XN

    Underrådgivere:

    NORD Arkitekter

    Ove Arup and Partners International Ltd (UK)

    Søren Jensen Rådgivende Ingeniørfirma

    Konsulent:

    Jeppe Aagaard Andersen Landskabsarkitekter

    Entasis

    Underrådgivere:

    Grontmij | Carl Bro

    SWECO Architects

    sbs rådgivning

    MOMENTUM Research & Development

    Lundgaard & Tranberg Arkitekter A/S

    Underrådgivere:

    Kragh&Berglund Landskabsarkitekter A/S

    Lemming & Eriksson Rådgivende Ingeniører a.s

    Konsulenter:

    Reinertsen Sverige AB - Stefan Krii

    Gielstrup Therkelsen Aps

    ALECTIA A/S

    Underrådgivere:

    SLETH A/S

    CHRISTENSEN & CO arkitekter a/s

    Schul + Okra Landskabsarkitekter (NL/DK)

    Peter Brett Associates LLP (GB)

    Colliers Hans Vestergaard A/S

    ADEPT Aps

    Underrådgivere:

    MVRDV bv (NL)

    Ting & Wainø landskabsarkitekter Aps

    Slot Møller Rådgivende Ingeniører A/S

    Esbensen Rådgivende Ingeniører A/S

    Via Trafik

    EMCON AS

    ACT

    Capacent Management Consulting A/S

    U:R:D Urban Research and Design

    schmidt hammer lassen architects

    Kristine Jensens Tegnestue

    Underrådgivere:

    Tyréns AB (S)

    WS Green Technologies (D)

    PriceWaterhouseCoopers

    ecosistema urbano arquitectos S.L.P. (ES)















    Offentliggørelse af vinder forventes i februar 2012.


    Valg af leverandør på sikringsydelser















    Leverandør på den nye aftale er:

    For AIA(automatiske indbrudsalarmer) og ITV(Videoovervågning)

    G4S SECURTY SERVICES A/S

    Roskildevej 157

    2620 Albertslund

    For ABA(automatiske brandalarmer)

    Lindpro

    Stæremosegårdsvej 8

    5230 Odense M

    For Vagtydelser(rundering, lukkerunder og alarmkørsel m.m.) og kontor & servicevagt(skabe tryghed ved tilstedeværelse for borgere og personale)

    Dansikring

    Sydvestvej 98

    2600 Glostrup

    Aftalen er gældende fra 01.01.2011 - 31.12.2012 med option på forlængelse på 24 måneder.


    Valg af leverandør af hårde hvidevarer til professionelt brug til Odense Kommune















    Nortec Systems A/S







    Ellehammersvej 16







    7100 Vejle















    Aftalen er gældende fra 01.01.2011 - 31.12.2012 med option på forlængelse på 24 måneder.


    Valg af leverandør på EU-Udbud for afrensning af graffiti:

    All Remove Danmark A/S







    Toftemarken 35







    3200 Helsinge















    Aftalen træder i kraft den 1. februar 2011 og løber til den 31. januar 2012. Aftalen kan forlænges til den 31. januar 2015.


    Valg af leverandør til Lærer- og elevadministrationssystemer







    KMD A/S







    Lautrupparken 40-42







    2750 Ballerup















    Aftalen træder i kræft den 1. februar 2011. Kontraktens løbetid er 4 år med mulighed for at Odense Kommune kan forlænge aftalen med 2 gange 12 måneder.

    _______________________________________________________________________________________________________________

    Valg af leverandører til dele af beskæftigelsesindsatsen















    Tilbudstype 9: Jobsøgning for fleksjobberettigede







    AS3 Employment







    Hasselager Centervej 35







    8260 Viby J















    AOF Østfyn







    Lindholm Havnevej 29







    5800 Nyborg















    Kontraktstart er 1.2.2011, og rammeaftalen løber frem til 31.12.2014. Delaftalen løber frem til 31.12.2011.
















     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    Valg af leverandør til foreningsadministrationsprogram

    Conventus A/S

    Sinding Hovedgade 3

    7400 Herning

    Aftalen træder i kræft den 1. januar 2011 og løber indtil 31. december 2011, med mulighed for forlængelse i op til 24 måneder.


    Valg af leverandør på Arbejdsmiljøcertificering:







    Bureau Veritas Certification Denmark A/S







    Oldenborggade 1B







    7000 Fredericia















    Aftalen træder i kraft den 1. marts 2011 og løber indtil 31. december 2013, med mulighed for forlængelse i op tl 14 måneder.










    Valg af leverandør på forebyggende skadedyrsbekæmpelse







    Mortalin

    Bråbyvej 74-76







    4690 Haslev















    Aftalen træder i kraft den 1. januar 2011 og løber indtil den 31. december 2014.










    Valg af leverandør på EU-udbud for levering af vejsalt i 2010 - 2011

    GC Rieber Salt A/S







    Vesthavnsvej 26







    7000 Fredericia















    Aftalen træder i kraft den 1. november 2010 og løber indtil den 30. juni 2011. Aftalen kan forlænges i yderligere 2 perioder, hver af 12 måneder.










    Valg af leverandør på EU-udbud for bygherrerådgivning på omdannelse af Thomas B. Thriges Gade







    COWI A/S







    Parallelvej 2







    2800 Kongens Lyngby

    Aftalen træder i kraft den 02.07.2010 og løber indtil 31.12.2017.








     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    Valg af leverandør på "EU-udbud på Energimærkning"















    TRE-FOR A/S







    Kokbjerg 30







    6000 Kolding















    Aftalen træder i kraft den 07.09.2010 og løber indtil 31.12.2011. Der er option på forlængelse på 2x12 måneder


     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    Valg af leverandør på "udbud på sygeplejeartikler, handsker og kompressionsstrømper til 12by-gruppens Indkøbscentral".

    Abena A/S vandt alle tre delaftaler til Odense Kommune:















    Delaftale 1: Handsker







    Delaftale 2: Kompressionsstrømper







    Delaftale 3: Sygeplejeartikler















    Abena A/S







    Egelund 35







    6200 Aabenraa















    Aftalerne træder i kraft den 01.11.2010 og løber indtil 31.10.2013. Der er option på forlængelse på 12 måneder.
















    Udbuddet gennemføres som et udbud efter lov nr. 572 af 6. juni 2007, der er en ændringslov til tilbudsloven















    Odense Symfoniorkester under Odense Kommune, tilbud på levering af billetsystem .















    Valg af leverandør på 'Billetsystem til Odense Symfoniorkester':















    Billetten A/S







    Åbogade 15







    8200 Århus N























    Odense Symfoniorkester







    Claus Bergs Gade 9







    5000 Odense C


    Valg af leverandør på "udbud på måtteservice til 12by-gruppens Indkøbscentral".















    Berendsen Textil Service A/S vandt alle tre delaftaler:















    Delaftale 1: Middelfart Kommune og Odense Kommune







    Delaftale 2: Esbjerg Kommune, Fredericia Kommune, Sønderborg Kommune og Vejle Kommune







    Delaftale 3: Århus Kommune















    Berendsen Textil Service A/S







    Tobaksvejen 22







    2860 Søborg















    Aftalen træder i kraft den 01.08.2010 og løber indtil 31.07.2012. Der er option på forlængelse på 2 x 12 måneder.
















    Valg af leverandør på "Udbud på etablering af brug af chipkort i parkeringsautomater på Odense Kommunes offentlige parkeringspladser":







    Solvision ApS







    Allesøvej 130







    5270 Odense N
















    Valg af leverandør på Cykler, tilbehør og reparationer:















    Bent Jørgensens Eftf. Aps







    Albanigade 61







    5000 Odense C















    Design Cykler A/S







    St. Gråbrødrestræde 10







    5000 Odense C















    Storm Cykler







    Kochsgade 51







    5000 Odense C















    Valg af leverandør på Knallerter, tilbehør og reparationer:















    Storm Cykler







    Kochsgade 51







    5000 Odense C















    Aftalerne træder i kraft den 1. april 2010 og vil gælde de næste 3 år med option på 1x12 mdr.
























    Valg af leverandør på Totalrådgivning - Munkehatten.















    Totalrådgiver : Grontmij Carl Bro A/S, Skibhusvej 52A, 5000 Odense C







    Det samlede rådgiverhonorar ekskl. moms : 2.574.350,00 kr.

    Det kan oplyses, at der kom i alt 5 tilbud.










    Valg af leverandør på ombygning/nyindretning af Slotsgade 5 og Vindegade 10, 5000 Odense C















    Totalrådgiver : Sahl Arkitekter, Sønderhøj 3, 8260 Viby .

    Underrådgiver : Almbjerg as, Rådgivende ingeniørfirma, Vitus Berings Plads, 8700 Horsens.

    Det samlede rådgiverhonorar kr. ekskl. moms : 535.000,-

    Det kan oplyses, at der kom i alt 16 tilbud.


    Valg af leverandør på mModernisering/renovering af Højmeskolen.















    Totalrådgiver : CASA Arkitekter A/S, Sunekær 1, 5471 Søndersø

    Underrådgiver : Alectia A/S, Sverigesgade 5, 5000 Odense C

    Det samlede rådgiverhonorar kr. ekskl. moms : 490.000,-

    Det kan oplyses, at der indkom i alt 17 tilbud.


    Valg af leverandør - modernisering af Tingløkkeskolen















    Totalrådgiver : Sahl Arkitekter, Sønderhøj 3, 8260 Viby .

    Underrådgiver : Almbjerg as, Rådgivende ingeniørfirma, Vitus Berings Plads, 8700 Horsens.

    Det samlede rådgiverhonorar kr. ekskl. moms : 675.000,-

    Det kan oplyses, at der indkom i alt 22 tilbud.


    Valg af leverandør på Danskuddannelse:















    Dansk Flygtningehjælp







    Borgergade 10, 3. sal







    1300 København K















    Rammeaftalen vil gælde de næste fire år og træder i kraft den 1. august 2010.


    Valg af leverandører på vikarydelser:















    Delbud 1- Vikarydelser, Sygeplejersker og sygeplejestuderende: Dana Care A/S

    Delbud 2 - Vikarydelser Social- og sundhedsassistenter og hjælpere : Pleje & Omsorg A/S

    Delbud 3 - Vikarydelser Husassistenter: Adecco A/S

    Delbud 4 - Vikarydelser Køkken og ernæringspersonale: Adecco A/S

    Kontrakterne er gældende fra den 01-09-2009 til 31-08-2011 . Med option på forlængelse i op til 2 x 12 måneder.


















    Valg af leverandør på Dentalprodukter - Tandregulering.















    ScanOrto







    Hans Edvard Teglers Vej 3







    2920 Charlottenlund















    Aftalen er gældende fra 1. januar 2010 til 31. december 2011 med option på 2x1 år.















    Valg af leverandør på Dentalprodukter - Tandbehandling.















    Dansk Nordenta A/S







    Nydamsvej 8







    8362 Hørning















    Aftalen er gældende fra 1. april 2010 til 31. marts 2012 med option på 2x1 år.
























    Valg af leverandør på stomi og inkontinensprodukter.















    Stomiprodukter:







    Danpleje - OneMed A/S







    P.O. Pedersens Vej 16







    8200 Århus N















    Inkontinensprodukter:







    Abena A/S







    Egelund 35







    6200 Aabenraa















    Aftalen er gældende fra 1. januar 2010 til 31. december 2012 med option på 1 år.
























    Valg af leverandør på Konsulentydelser til projekt Attraktive Arbejdspladser















    Alectia People, Jupitervej 1, 6000 Kolding















    Aftalen er gældende fra 14. september 2009 til 31. december 2010.
























    Valg af leverandør på FTF-uddannelsesmodul 2009-2011















    LedelsesAkademiet Lillebælt og COK







    Kontrakt indgås med







    LedelsesAkademiet Lillebælt







    Rugårdsvej 286







    5210 Odense NV















    Aftalen er gældende fra 1. september 2009 til 31. december 2011.
























    Valg af leverandør på kørsel af børn og unge















    Delkontrakterne blev fordelt således:

    Handybus vandt delkontrakt:

    • Delkontrakt 1.A: Rutekørsel til/fra specialbørnehaver
    • Delkontrakt 3.I: Buskørsel til/fra Ubberud Skole
    • Delkontrakt 5.B: Buskørsel med Odense Kommunes institutioner og afdelinger efter behov

    John Bergholdt vandt delkontrakt:

    • Delkontrakt 1.B: Rutekørsel til/fra Nørrebjergskolen
    • Delkontrakt 1.E: Rutekørsel til/fra specialskoler, centerklasser samt SFO – Område 2
    • Delkontrakt 3.A: Rutekørsel i bus til/fra folkeskoler, specialklasser, svømme- og idrætsundervisning samt færdselsskole – Område 1
    • Delkontrakt 3.B: Rutekørsel i bus til/fra folkeskoler, specialklasser, svømme- og idrætsundervisning samt færdselsskole – Område 2
    • Delkontrakt 3.C: Rutekørsel i bus til/fra folkeskoler, specialklasser, svømme- og idrætsundervisning samt færdselsskole – Område 3

    Kæmpes Taxi og Nordfyns Busser vandt delkontrakt:

    • Delkontrakt 3.D: Rutekørsel i bus til/fra folkeskoler, specialklasser, svømme- og idrætsundervisning samt færdselsskole – Område 4

    Morud Bustrafik vandt delkontrakt:

    • Delkontrakt 3.J: Buskørsel til/fra Tingkærskolen
    • Delkontrakt 3.K: Buskørsel til/fra Skt. Klemensskolen
    • Delkontrakt 5.A: Buskørsel med musikskolen efter behov

    Odense Taxa vandt delkontrakt:

    • Delkontrakt 1.C: Rutekørsel til/fra Enghaveskolen
    • Delkontrakt 1.D: Rutekørsel til/fra specialskoler, centerklasser samt SFO – Område 1
    • Delkontrakt 1.F: Rutekørsel til/fra specialskoler, centerklasser samt SFO – Område 3
    • Delkontrakt 1.G: Individuel kørsel efter behov af visiterede børn og unge
    • Delkontrakt 2: Kørsel til/fra tandlæge og –klinik
    • Delkontrakt 3.E: Rutekørsel i bil/minibus til/fra folkeskoler, specialklasser, SFO samt ad hoc opgaver (konfirmationsforberedelse, sprogskoler, indskoling Ejbyskolen, sygekørsel ved folkeskoler samt ungdomsuddannelser) – Område 1
    • Delkontrakt 3.F: Rutekørsel i bil/minibus til/fra folkeskoler, specialklasser, SFO samt ad hoc opgaver (konfirmationsforberedelse, sprogskoler, indskoling Ejbyskolen, sygekørsel ved folkeskoler samt ungdomsuddannelser) – Område 2
    • Delkontrakt 3.G: Rutekørsel i bil/minibus til/fra folkeskoler, specialklasser, SFO samt ad hoc opgaver (konfirmationsforberedelse, sprogskoler, indskoling Ejbyskolen, sygekørsel ved folkeskoler samt ungdomsuddannelser) – Område 3
    • Delkontrakt 3.H: Rutekørsel i bil/minibus til/fra folkeskoler, specialklasser, SFO samt ad hoc opgaver (konfirmationsforberedelse, sprogskoler, indskoling Ejbyskolen, sygekørsel ved folkeskoler samt ungdomsuddannelser) – Område 4
    • Delkontrakt 4.A: Individuelle kørsler samt hold- og rutekørsler for CSV Odense samt Club Nova
    • Delkontrakt 4.B: Individuelle kørsler samt hold- og rutekørsler for CSV Vestfyn samt Pilehaveskolen (Assens Kommune)

    Aftalerne er gældende fra den 1. juli 2009 til den 30. juni 2013. Option på forlængelse til hhv. 30. juni 2015 og 30. juni 2017.
















    Valg af leverandør på kørsel af voksne borger

    Delkontrakterne blev fordelt således:

    John Bergholdt vandt delkontrakt:

    • Delkontrakt 1.A: Kørsel af demensramte borgere til/fra aktivitets- og træningstilbud
    • Delkontrakt 1.B: Kørsel af gangbesværede borgere til/fra vedligeholdende aktivitets- og træningstilbud i sydlige del af Odense Kommune
    • Delkontrakt 1.C: Kørsel af gangbesværede borgere til/fra vedligeholdende aktivitets- og træningstilbud i nordlige del af Odense Kommune
    • Delkontrakt 1.D: Kørsel af borgere til/fra genoptræning på hold
    • Delkontrakt 1.F: Kørsel af demensramte og gangbesværede borgere til/fra aktivitets- og træningstilbud på selvejende institutioner
    • Delkontrakt 3: Kørsel til/fra dagtilbud med fysisk og psykisk handicappede borgere

    Arriva vandt delkontrakt:

    • Delkontrakt 2: Kørsel til/fra døgnrehabiliteringsbolig med fysisk og psykisk handicappede borgere

    Odense Taxa vandt delkontrakt:

    • Delkontrakt 1.E: Kørsel af borgere til/fra individuel genoptræning
    • Delkontrakt 4: Kørsel af visiterede borgere til/fra læge og speciallæge
    Aftalerne er gældende fra den 1. juli 2009 til den 30. juni 2013. Option på forlængelse til hhv. 30. juni 2015 og 30. juni 2017.
























    Valg af leverandør på køb af Elektricitet















    Energi Fyn

    Sanderumvej 16

    5250 Odense SV















    Aftalerne er gældende fra den 1. januar 2010 til den 31. december 2012.
























    Valg af leverandør på Vikarydelser til Ældreområdet
























    Valg af leverandør på Beklædning til køkkenpersonale















    Vraa Dampvaskeri A/S







    Frilandsvej 8







    9760 Vrå















    Aftalen er gældende fra den 15. december 2009 til den 14. december 2013.
























    Valg af leverandør på modernisering/renovering af Spurvelundsskolen







    Totalrådgiver : OBH Rådg. Ingeniører A/S, Agerhatten 25, 5220 Odense SØ







    Underrådgiver : Friis & Moltke A/S, Åboulevarden 3, 1. DK 8000 Århus







    Det samlede rådgiverhonorar kr. ekskl. moms : 467.500,-
















     

     

     

     

     

     

     

     

     

     









    Valg af leverandør på renovering/modernisering af Paarup Skole















    Totalrådgiver : Creo Arkitekter A/S, Buchwaldsgade 35, 5000 Odense C.

    Underrådgiver : Cowi A/S, Odensevej 95, 5260 Odense S.

    Det samlede rådgiverhonorar kr. ekskl. moms : 745.000,-










    Valg af leverandør på moderisering/renovering af Højby Skole















    Totalrådgiver : CASA Arkitekter A/S, Sunekær 1, 5471 Søndersø

    Med underrådgiver : Leif Hansen Gruppen, Sivlundsvænget 29, 5260 Odense S.

    Det samlede rådgiverhonorar kr. ekskl. moms : 379.500,-










    Valg af leverandør på Svanemærket - ny integreret vuggestue og børnehave ved Marienlund, Skibhusskoven.















    Totalrådgiver : Årstiderne Arkitekter A/S, Rugårdsvej 3, 5000 Odense C

    Underrådgiver : Moe & Brødsgaard A/S Rådgivende ingeniører, Strevelinsvej 10, 7000 Fredericia

    Arkitektfirmaet Gråbrødrene I/S, Lottrups Gård 9, 5000 Odense C







    Det samlede rådgiverhonorar kr. ekskl. moms : 895.000,-










    Valg af leverandør Svanemærket ny integreret vuggestue og børnehave, Brobæklunden i Højby.















    Totalrådgiver : Arkitektfirmaet TKT A/S, Englandsgade 25, 5100 Odense C







    Underrådgiver : Rambøll Danmark A/S, Englandsgade 25, 5100 Odense C







    Det samlede rådgiverhonorar kr. ekskl. moms : 775.000,-
























    Valg af leverandør til ny dagsinstitution på Ejbyskolen i eksisterende klassefløj.















    I det Odense Kommune takker for indkomne tilbud, kan vi hermed meddele at opgaven er tildelt følgende firmaer:

    Totalrådgiver : Arkitektfirmaet TKT A/S, Englandsgade 25, 1. sal, 5100 Odense C

    Underrådgiver : Alectia A/S, Vestre Stationsvej 21, postboks 390, 5100 Odense C.

    Det samlede rådgiverhonorar kr. ekskl. moms : 488.000,-










    Valg af leverandør til udbringning af mad for Odense Madservice















    Aarslev Budcentral ApS







    Torpegaardsvej 4







    5792 Aarslev















    Aftalen er gældende fra 1. november 2009 til den 31. oktober 2013.
















    Valg af leverandører af fødevarer til Odense Kommunes Storkøkkener:















    Delaftale A: Kødvarer - BC Catering Grossisten A/S, Blækhatten 10, 5220 Odense SØ.







    Delaftale B: Kolonial, dybfrost og brød - BC Catering Grossisten A/S, Blækhatten 10, 5220 Odense SØ.







    Delaftale C: Mejeriprodukter inkl. æg - Lægaard & Larsen ApS, Holkebjergvej 100, 5250 Odense SV.







    Delaftale D: Ost - BC Catering Grossisten A/S, Blækhatten 10, 5220 Odense SØ.







    Delaftale E: Frisk frugt og grønt samt snittet grønt - Hjære Frugt & Grønt ApS, Lavsensvænget 1, 5200 Odense V.







    Delaftale F: Kartofler - Hjære Frugt & Grønt ApS, Lavsensvænget 1, 5200 Odense V.















    Aftalerne er gældende fra 1. november 2009 til den 31. oktober 2012. Med option på forlængelse i op til 1 x 12 måneder.










    Valg af leverandører på laboratorier analyser til 11 Kommuner samt 5 forsyningsvirksomheder:















    Delområde 1, Bade- og bassinvandsanalyser - Milana A/S







    Delområde 2, Drikkevandsanalyser - Højvang laboratoriet







    Delområde 3, Spilde- og slamanalyser - Agrolab







    Delområde 4, Forurenet jord analyser- VBM laboratoriet







    Delområde 5, lossepladsanalyser - Eufofins







    Delområde 6, Miljø analyser - Agrolab







    Kontrakterne er gældende fra den 01.01 2010 til den 31.12 2012. Med option på forlængelse i op til 1 x 12 måneder.


    Valg af leverandør af kontorartikler















    Lyreco Danmark A/S

    Lykkegårdsvej 10

    4000 Glostrup















    Aftalen er gældende fra: 01-07-2009 til 31-05-2011 med option på op til 2 x 12 måneder.
















    Valg af leverandør af aftørringspapir/engangsartikler og sæbe/creme/desinfektionssystemer















    Delområde 1, Aftørringspapir - Abena, Egelund 35, 6200 Aabenraa

    Delområde 2, Engangsartikler - Abena, Egelund 35, 6200 Aabenraa

    Delområde 3, Sæbe/creme/desinfektions-systemer - Multiline, Aalsvej 14, 8940 Randers















    Aftalen er gældende fra: 01-01-2010 til 31-12-2012 med option på 1 x 12 måneder.


    Valg af leverandør af planteservice















    Fyns Planteservice

    Ørbækvej 716

    5220 Odense SØ















    Aftalen er gældende fra: 01-01-2010 til 31-12-2011 med option på 2 x 12 måneder.










    Valg af leverandør for reklamefinansieret byudstyr















    AFA JCDecaux A/S







    Industriholmen 82 Sønder Allé 12







    2650 Hvidovre 8000 Århus C















    Aftalen er gældende fra: 01-01-2010 til 31-12- 2024







    Mulighed for opsigelse efter 7 år


















    Valg af leverandører for Grafiske ydelser















    Delbud 1: Tryk Kopi/print og Offset








    Scanprint A/S, Jens Juuls Vej 2, 8260 Viby J







    Clausen Offset A/S,Cikorievej 20, 5220 Odense SØ







    One2One, Gjeddes Vej 11-19, 5220 Odense SØ







    Rosendahl-Schultz V/ HT-tryk, Landbrugsvej 20 - 5260 Odense S







    Kommunekation(Scanad) V/ GP-Tryk, Christiansgade 70, Odense C







    Datagraf, AUNING Energivej 75, 8963 Auning

    Delbud 2: Reklamebureauydelser







    Kommunekation(Scanad), Christiansgade 70, Odense C







    2+1 Idébureau, Frederiksborggade 11, 1360 København K

    Mantra, Toldbodgade 36 A, DK-1253 København K







    Recommanded, Filmbyen 4, 8000 Århus C







    Wagawaga, Carit Etlars Vej 6, 1814 Frederiksberg C‎







    Kreativ Grafisk, Vestergade 63, 5000 Odense C







    Stupid Studio, Vesterbro 13, 5000 Odense







    Public Communication as, Nørrebrogade 47, 2200 Kbh. N







    Datagraf, AUNING Energivej 75, 8963 Auning

    Delbud 3: Mediaformidling







    Initiative Universal Media A/S, Østergade 26A, 4.sal, 1100 København K







    Carat Danmark A/S, Rosensgade 22 2 th. ,. 8000. Århus C







    Recommanded v/ Mediaedge, Filmbyen 4, 8000 Århus C







    Promedia, Antonigade 2, 1106 København K







    Kommunekation(Scanad), Christiansgade 70, Odense C















    Aftalerne er gældende fra 01-03-2010 til 28-02-2012







    Mulighed for 2 x 12 måneders option


















    Valg af leverandør til modernisering af Tingløkkeskolen.







    I det Odense Kommune takker for indkomne tilbud, kan vi hermed meddele at opgaven er tildelt følgende firmaer:

    Totalrådgiver : Sahl Arkitekter, Sønderhøj 3, 8260 Viby .

    Underrådgiver : Almbjerg as, Rådgivende ingeniørfirma, Vitus Berings Plads, 8700 Horsens.

    Det samlede rådgiverhonorar kr. ekskl. moms : 675.000,-

    Det kan oplyses, at der kom i alt 22 tilbud.


























    Valg af leverandør til modernisering/renovering af Højmeskolen.

    I det Odense Kommune takker for indkomne tilbud, kan vi hermed meddele at opgaven er tildelt følgende firmaer:

    Totalrådgiver : CASA Arkitekter A/S, Sunekær 1, 5471 Søndersø

    Underrådgiver : Alectia A/S, Sverigesgade 5, 5000 Odense C

    Det samlede rådgiverhonorar kr. ekskl. moms : 490.000,-

    Det kan oplyses, at der indkom i alt 17 tilbud.


    Valg af leverandør til Ombygning/Nyindretning af Slotsgade 5 og Vindegade 10, 5000 Odense C







    I det Odense Kommune takker for indkomne tilbud, kan vi hermed meddele at opgaven er tildelt følgende firmaer:

    Totalrådgiver : Sahl Arkitekter, Sønderhøj 3, 8260 Viby .

    Underrådgiver : Almbjerg as, Rådgivende ingeniørfirma, Vitus Berings Plads, 8700 Horsens.

    Det samlede rådgiverhonorar kr. ekskl. moms : 535.000,-

    Det kan oplyses, at der kom i alt 16 tilbud.










    Valg af. leverandør til Munkehatten, nybygning og renovering - Totalrådgivning.







    Odense Kommune takker for de indkomne tilbud og kan meddele at opgaven er tildelt følgende firmaer:

    Totalrådgiver : Grontmij Carl Bro A/S, Skibhusvej 52A, 5000 Odense C







    Det samlede rådgiverhonorar ekskl. moms : 2.574.350,00 kr.

    Det kan oplyses, at der kom i alt 5 tilbud.


    Valg af leverandører til kemikalier til brug svømmebade i Odense Kommune.















    Novadan APS







    Platinvej 21







    6000 Kolding















    Aftalen er gældende fra 1.10.2010 - 30.9.2013







    ________________________________________________________________________________________________________

    PRINT
    OPD. 16-04-2015

    Udbud og Kontraktstyring

    Erhverv