Spring til indhold
Luk

Afsluttede udbud

Valg af leverandør - leverandør af handsker til Odense Kommune
Der er pr. 1. november 2014 indgået rammeaftale med Stadsing A/S.
Aftalen er gældende fra den 1. november 2014 til 31. oktober 2016 med option på forlængelse i op til 2 x 12 mdr.

Valg af leverandør på Cykler, tilbehør og reservedele



Der er pr. 01.10.2014 indgået offentlig kontrakt med følgende leverandør:



Bent Jørgensen Eftf.











Valg af leverandør på genbrugshjælpemidler:

Der er pr. 15.07.2014 indgået offentlige kontrakter med følgende leverandører:

Delaftale 1 Badetaburet der kan forsynes med ryglæn:

Mobilex



Delaftale 2 Toiletforhøjer med mulighed for armlæn:

Etac



Delaftale 3 Badetoiletstole med hjul

HMN



Delaftale 4 Badetoiletstol med hjul, el-kipfunktion og el-højdeindstilling

HMN



Delaftale 5 Personløfter

Guldmann



Delaftale 6 Sejl

Invacare



Delaftale 7 Glide-pude, -stykker og -vendelagen

Master Care



Delaftale 8 Plejeseng

Invacare



Delaftale 9 Rollatorer

HMN



Delaftale10 Arbejdsstole

Vela



Delaftale 11 El-køretøjer

Invacare



Delaftale 12 Kørestole til voksne

Annulleret



Delaftale 13 Tre-hjulede cykler med to forhjul

Jørn Iversen



Delaftale 14 Tre-hjulede cykler med to baghjul

Faaborg Rehab

Delaftale 15   Kørestole til børn

Guldmann



Delaftale 16   Vægtdynebørn

Annulleret

Kontrakterne er gældende fra 15.07.14-30.06.17 med option på 1x12 mdr.



Valg af leverandør på rengøringsydelser:

Der er pr. 01.08.2014 indgået offentlige kontrakter med følgende leverandører på alle 9 delaftaler:

Forenede Service

Valg af leverandører på Grafiske Ydelser:















Der er pr. 15.04.2014 indgået offentlige kontrakter med følgende leverandører:















Print, kopi og tryk:     







Casanta   







Rosendahls   







TopTryk Grafisk 















Kuverter med logo:







Oberthur















Rådgivning og produktion af kampagner i trykte medier:







Casanta







Kreativ Grafisk







Fingerspizt







Cosmographic







Clausen Grafisk









Rådgivning og produktion af kampagner i digitale og sociale medier:



Kreativ Grafisk

Casanta

Fingerspitz





Totalentreprise på kampagner i flere medier:

Kreativ Grafisk

Clausen Grafisk

Cosmographic

PR Info Denmark

Fingerspitz









Valg af leverandør på Robotstøvsugere



Der er pr. 1.04.2014 indgået en offentlig kontrakt med følgende leverandør:



Toprent A/S

Niels Bohrsvej 36

8660 Skanderborg

















Valg af leverandør på Planlægningsløsning

 

Der er pr. 8.10.2013 indgået en offentlig kontrakt med følgende leverandør:

















Sekoia ApS







Grønnegade 93, 1. sal







Aarhus 8000









Valg af leverandør på Arbejdsmarkedssystem

 

Der er pr. 4.12.2013 indgået en offentlig kontrakt med følgende leverandør:

 

J. H. Schultz Information A/S

Annexstræde 5

2500 Valby

 

Valg af leverandør på transport af mad og hjælpemidler







til Odense Kommune















Der er indgået aftale med følgende leverandører:















Udbringning af kølet vakuumpakket mad : Multi Trans A/S

Aftaleperioden er fra 13.1.2014 - 13.1.2016

Transport af hjælpemidler: Bring Express ApS 







Aftaleperioden er fra 13.1.2014 - 13.1.2017.

Valg af rådgiver til særforanstaltningsbyggeri - Grevelundsvej 20















Der er indgået aftale med følgende rådgivere:















Totalrådgiver: Isager Arkitekter







Underrådgiver: Orbicon























Valg af leverandør på levering af brændstof på kort (Benzinkort)















Rammeaftalen er indgået med:

Statoil Fuel and Retail A/S







Borgmester Christiansens Gade 50







2450 København SV









Q8 Danmark A/S

Banevænget 13







3460 Birkerød















A/S Dansk Shell

Mikado House, Rued Langgaards vej 6-8, 5.







2300 København S















OK a.m.b.a.

Åhave Parkvej 17







8260 Viby J























Aftaleperioden er fra 1.3.2013 til 30.11.2014 med mulighed for forlængelse i 2x12 mdr.








































Valg af leverandør på levering af service på elevatorer og trappelifte:















Valg af leverandør på levering af service på elevatorer og trappelifte:

 

Valg af leverandør på levering af service på elevatorer og trappelifte:

 

Valg af leverandør på levering af service på elevatorer og trappelifte:

 

Valg af leverandør på levering af service på elevatorer og trappelifte:

 

Valg af leverandør på levering af service på elevatorer og trappelifte:

 

Valg af leverandør på levering af service på elevatorer og trappelifte:

 

Valg af leverandør på levering af service på elevatorer og trappelifte:

 

Valg af leverandør på levering af service på elevatorer og trappelifte:

 

Valg af leverandør på levering af service på elevatorer og trappelifte:

 

Valg af leverandør på levering af service på elevatorer og trappelifte:

 

Valg af leverandør på levering af service på elevatorer og trappelifte:KONE A/S







Marielundvej 10







2730 Herlev















Aftaleperioden er fra 01.03.2013 til 28.02.2017.
















Valg af leverandør på levering af planter og planteservice:















Fyns Planteservice A/S







Ørbækvej 716







5220 Odense SØ















Aftaleperioden er fra 1.1.2013 til 31.12.2015 med option på forlængelse i op til 12 mdr.
































Valg af leverandør på
skadedyrsbekæmpelse















Delaftale 2 – Anden skadedyrsbekæmpelse















A/S Mortalin







Bråbyvej 74-76







4690 Haslev















Aftalen er gældende fra d. 01.01.2015 til d. 31.12.2015 med option på forlængelse i 1 x 12 mdr.


































Valg af leverandør på sikring

Delaftale 1 – AIA/ADK anlæg, service, reparation og vedligehold samt ny anlæg

G4S Security Services A/S

Roskildevej 157

2620 Albertslund















Aftaleperioden er fra den 01. 01. 2013 til 31. 12. 2016

Delaftale 2 – ABA lovpligtigt service eftersyn, reparation og vedligehold samt ny anlæg

Bravida Danmark A/S

Park Allé 373

2605 Brøndby

Aftaleperioden er fra den 01. 01. 2015 til 31. 12. 2016

Delaftale 3 – ABA inspektion efter DBIs retningslinjer

Dansk Brand- og sikringsteknisk Institut

Jernholmen 12

2650 Hvidovre

Aftaleperioden er fra den 01. 01. 2013 til 31. 12. 2016

Delaftale 4 – ITV reparation og vedligehold samt ny anlæg

G4S Security Services A/S

Roskildevej 157

2620 Albertslund

Aftaleperioden er fra den 01. 01. 2013 til 31. 12. 2016

Delaftale 5 – Vagt – AP kørsel/lukkerunder – kontor og service vagt

Securitas A/S

Sydvestvej 98

2600 Glostrup

Aftaleperioden er fra den 01. 01. 2013 til 31. 12. 2016










































Valg af leverandør på levering af brændstof til tank og fyringsolie:
















Ok a.m.b.a.







Åhave Parkvej 17







8260 Viby J















Aftaleperioden er fra 1.12.2012 til 30.11.2014.















________________________________________________________________________________________________







Valg af leverandør på vikarydelser til pleje- og omsorgsområdet:















SOS Vikar A/S







Frejasvej 8







4700 Næstved















Aftaleperioden er fra den 01.10.2012 til 30.09.2014.















________________________________________________________________________________________________















Valg af leverandør på Rengøringsmidler, -rekvisitter og tøjvaskemidler. Der er indgået en parallel rammeaftale med følgende leverandører:















- RV Unique, Filial af Rekstrarvörur EHF, Island







Komentvej 5







6230 Rødekro















- Multiline A/S







Kirkebjergvej 17







4180 Sorø















- Diversey Danmark Aps







Teglbuen 10







2990 Nivå















Aftaleperioden er fra d.1.10.2012 til d. 30.9.2014 med optionsmulighed i op til 2x12 mdr.
















Valg af leverandør på Mekanisk sikring - Låsesystemer til Kommunens driftede bygninger og borgere i eget hjem:















Delaftale 1 - Mekanisk sikring til Odense kommunens driftede bygninger:







Odense Låseservice A/S







Roersvej 37







5000 Odense C







Delaftale 2 - Nøglebokse og nøglecylindre til borgere i eget hjem:







Låseteknik A/S







Dalumvej 13







5250 Odense SV







Delaftale 3 - Elektronisk blue tooth låsesystem til borgere i eget hjem:







Låseteknik A/S







Dalumvej 13







5250 Odense SV















Aftaleperioden er fra den 01.10.2012 til 30.09.2015 med optionsmuligheder i op til 2x12 mdr. Dog går delaftale 2 kun til ultimo 2014.








Valg af leverandør på Headsets:















Globe Systems Aps







Islevdalvej 144







2610 Rødovre















Aftaleperioden er fra den 01.09.2012 til 31.08.2014 med optionsmuligheder i op til 2x12 mdr.








Valg af leverandør på Psykologisk Krisehjælp:















Falck Healthcare A/S







c/o Falck-huset







1780 København V















Aftaleperioden er fra den 01.09.2012 til 31.08.2014 med optionsmuligheder i op til 2x12 mdr.
















Valg af leverandør på køreskoletjenester (kørekort mv.)















Uddannelsescenter Fyn APS







Hans Egedes Vej 4, Tarup







5210 Odense NV















Kørekort B (alm. kørekort)







Kørekort B/E (kørekort til trailer)







Kørekort til handicappede i specialbyggede biler







Øvrige kørekort samt kørselstræning mv. henvises til arbejdsmarkedsuddannelserne







Førstehjælp (frivillig aftale)







Brandslukning (frivillig aftale)
























Valg af leverandør på det dynamiske indkøbssystem af Udendørs lege-. fitness- og aktivitetsudstyr :







Leverandører kan i hele perioden, hvor det dynamiske system er aktivt anmode om deltagelse. Listen vil derfor løbende blive revideret.



Til orientering kan det oplyses, at Odense Kommune har valgt at optage følgende virksomheder i systemet pr. 23.10.2014:





Delaftale 1 (Totalentreprise indenfor udendørs Lege-, fitness- og aktivitetsudstyr):



Cado, Dica, Kompan, Elverdal, Copla, Fagtek/Noles, Laika, Tress, Uniqa, Ledon, Heboleg, Hags, Gade & Co. A/S, Nikostine, BOS Cykel Service A/S.







Delaftale 2 (Traditionelle legeredskaber):

Cado, Dica, Kompan, JB Trading, Tress, Elverdal, Copla, Fagtek/Noles, Laika, Uniqa, Ledon, Heboleg, Nikostine, Hags, Gade & Co. A/S, BOS Cykel Service A/S.





Delaftale 3 (Interaktive legepladser):

Dica, Kompan, Elverdal, Fagtek/Noles, Uniqa, Nikostine.







Delaftale 4 (Naturlegeredskaber og øvrigt udstyr i træ):

Dica, Kompan, Henka, JB Trading, Elverdal, Copla, Fagtek/Noles, Laika, Tress, Uniqa, Cado, Ledon, Heboleg, Nikostine, Hags, Gade & Co. A/S, BOS Cykel Service A/S.







Delaftale 5 (Skaterudstyr):

Dica, Kompan, Elverdal, Fagtek/Noles, Laika, Tress, Cado, Heboleg, Nikostine.





Delaftale 6 (Udendørs fitness- og aktivitetsudstyr):

Cado, Dica, Kompan, JB Trading, Tress, Elverdal, Copla, Fagtek/Noles, Laika, Uniqa, Heboleg, Nikostine, Hags, Gade & Co. A/S





Delaftale 7 (Faldunderlag og sand):

Dica, Kompan, JB Trading, Unica, Elverdal, Fagtek/Noles, Laika, Tress, Ledon, Heboleg, Nikostine, Hags, Gade & Co. A/S, BOS Cykel Service A/S. 

Valg af leverandør på digitalisering af byggesagsarkiv.















Data Scanning







Bernstofsgade 38







0900 københavn C.
































Valg af leverandør på Madrasser og puder















Delaftale 1 - Trykfordelende skummadras, helmadras

Valg af leverandør på Madrasser og puderDelaftale 1 - Trykfordelende skummadras, helmadras

Invacare A/S







Sdr. Ringsvej 37







2605 Brøndby















Delaftale 2 - Skummadras (undermadras)







Arjohuntleihg A/S







Vassingerødvej 52







3540 Lynge















Delaftale 3 - Trykaflastende luftmadras, vekseltryk, topmadras







Zibo A/S







Erhvervsparken 4, Ølholm







7160 Tørring















Delaftale 4 - Trykaflastende luftmadras, vekseltryk, helsemadras







Invacare A/S







Sdr. Ringvej 37







2605 Brøndby















Delaftale 5 - Trykfordelende statisk luftmadras, topmadras







Handicare







Jernholmen 41







2650 Hvidovre















Delaftale 7 - Anatomisk formet pude i skum







Handicare







Jernholmen 41







2650 Hvidovre















Delaftale 8 - Luftpude (tilpositionering)







Handicare







Jernholmen 41







2650 Hvidovre















Delaftale 9 - Luftpude (til trykfordeling)







Handicare







Jernholmen 41







2650 Hvidovre















Aftaleperioden er fra den 01.07.2012 til 30.06.2014 med optionsmuligheder i op til 2x12 mdr.










Valg af leverandør på ristet kaffe og te, flydende kaffe og leje og køb af maskiner:















Delaftale 1 - Ristet kaffe og te (Peter Larsens Kaffe)















Delaftale 2 - Leje og køb af maskiner (Frellsens Kaffe)















Delaftale 3- Flydende kaffe (Merrild)















Aftalerne er for delaftale 1 og delaftale 2, er gældende fra d. 1. april 2012 til 31. marts 2014. Med mulighed for forlængelse af aftalerne af 2 x 12 måneder.















Aftalen på delaftale 3, er gældende fra s. 1. januar 2012 til 31. december 2013. Med mulighed for forlængelse af aftalerne af 2 x 12 måneder.


















Valg af leverandør på Inkontinens Bleer:















SCA Hygiene Products A/S







Gydevang 33







3450 Allerød















Aftalen er gældende fra d. 01.05.2012 til 30.04.2015. Med option på forlængelse i 1 x 12 måneder.










Valg af leverandør på Naturgas:















Valg af leverandør på Naturgas:

 

Valg af leverandør på Naturgas:

 

Valg af leverandør på Naturgas:

 

Valg af leverandør på Naturgas:

 

Valg af leverandør på Naturgas:

 

Valg af leverandør på Naturgas:

 

Valg af leverandør på Naturgas:

 

Valg af leverandør på Naturgas:

 

Valg af leverandør på Naturgas:

 

Valg af leverandør på Naturgas:

 

Valg af leverandør på Naturgas:HMN Gashandel A/S







Vognmagervej 14







8800 Viborg















Aftalen er gældende fra d. 01.05.2012 til 30.04.2015. Med option på forlængelse i 1 x 12 måneder.
























Valg af leverandør på EL/strøm:















A/S ELRO Handel,







Normansvej 1,







8920 Randers















Aftalen er gældende fra 01.01.2013 til 31.12.2015.








Valg af leverandør på Skærmbriller:















Louis Nielsen A/S







Indkildevej 2A







9210 Aalborg SØ















Aftalen er gældende fra 01.04.2012 til 31.01.201403.2015. Med option på forlængelse i 1 år








Valg af leverandør på levering af Spil og klargøring til Centralbiblioteket:















Biblioteksmedier







Energivej 9







2750 Ballerup















Aftalen er gældende fra 01.04.2012 til 31.01.2014. Med option på forlængelse i op til 2x12 måneder.
















Valg af leverandør til nyt børnehus ved Spurvelundskolen:







Totalrådgiver:







RUM as, arkitektfirma















Underrådgiver:







Hundsbæk & Henriksen A/S, rådgivende ingeniører















Valgte rådgiverteam har givet det for Odense Kommune mest økonomisk fordelagtige tilbud.
























Valg af leverandør på levering af sportsudstyr:















Del 1 : Leg og motorik







Del 2 : Atletik







Del 3 : Gymnastik og fitness







Del 4 : Boldidræt







Del 5 : Svømmehalsudstyr







Del 6 : Inventar







Del 7 : Sikkerhedseftersyn







Del 8 : Græsmaling og maskiner















Del 1 og 2:







JI SPORT A/S







Sønderskovvej 236







9362 Gandrup







CVR: 30720768















Del 3, 4, 6 og 8:







TRESS A/S







Danmarksvej 34







8660 Skanderborg







CVR: 11074219















Del 5:







PRESENCO







Jernet 3







6000 Kolding







CVR: 23473917















Del 7:







VIRKLUND SPORT A/S







Korshøjvej 2







8600 Silkeborg







CVR: 13411182















Aftalen, delaftaler: 1,2,3,4,5,6,8 er gældende fra 01.02.2012 til 31.01.2015. Med option på forlængelse på op til 1x12 måneder.















Aftalen, delaftale: 7 er gældende fra 08.03.2012 til 31.01.2015. Med option på forlængelse på op til 1x12 måneder.
















Valg af leverandører på levering af forsikringsmæglerydelser















Hansson & Partners A/S







Merkurvej 5







6000 Kolding















Aftalen er gældende fra 01.01.2012 til 31.03.2014. Med option på forlængelse på op til 1x12 måneder.








Valg af leverandør på levering af bøger, av-materialer og klargøring/indbinding















Delaftale 1: Danske Monografier (inkl. Musikalier og periodica) - levering og indbinding/klargøring







Delaftale 2: Udenlandske monografier (inkl. Musikalier og periodica) - levering







Delaftale 4: Film - levering og klargøring







Delaftale 7: Skøn- og faglitteratur til øvrige institutioner end biblioteker og skoler - levering















Biblioteksmedier







Energivej 9







2750 Ballerup















Delaftale 3: Musik - levering og klargøring















Audio Visionary Music / Imusic







Ryesgade 18, 1.







8000 Aarhus C















Delaftale 6: Skolebiblioteksbøger, taskebøger/trykte læremidler - levering og indbinding/klargøring















Odense Biblioteks Levering







Krogagervej 10







5240 Odense NØ















Delaftale 5: Spil/multimedier - levering og klargøring















Denne delaftale er annulleret og genudbydes.















Aftalen er gældende fra 01.02.2012 til 31.01.2014. Med option på forlængelse i op til 2x12 måneder.
























Valg af leverandører på levering af forsikringsmæglerydelser















Hansson & Partners A/S







Merkurvej 5







6000 Kolding















Aftalen er gældende fra 01.01.2012 til 31.03.2014. Med option på forlængelse på op til 1x12 måneder.
































Valg af leverandører på rådgivningsydelser om Fysisk arbejdsmiljø:















COWI Rådgivende Ingeniører







Parallelvej 2







2800 Kongens Lyngby















Aftalen er gældende fra 01.11.2011 til 31-10-2013. Med option på forlængelse på op til 2 x 12 måneder.
























Valg af leverandører på Personlige hjælpemidler: Håndsyede ortopædiske fodtøj, brystproteser samt øvrigt fodtøj og tilbehør.















Sahva A/S







Borgervænget 5







2100 København Ø















Aftalen er gældende fra 01.09.2011 - 31.08.2014. Med option på forlængelse på op til 1 x 12 måneder.
















Valg af leverandører på Grafiske ydelser: Skilte















Vester Kopi, Kochsgade 31, 5000 Odense







Modulex, Kløvervej 101, 7190 Billund







Dania Signs, Londongade 4, 1., 5000 Odense















Aftalen er gældende fra 01.12.2011 til 28.02.2014. Med option på forlængelse på op til 2 x 12 måneder.
































Valg af leverandører på daginstitutionsmøbler:















Leika Danmark A/S, Borupvang 2, 3450 Allerød















Uniqa A/S, Industriparken 7, 4640 Faxe















Lekolar A/S, Galoche Allé 15, 4600 Køge















Aftalen er gældende fra 01.02.2012 til 31.01.2014. Med option på forlængelse på 2 x 12 måneder.
























Valg af leverandør på Skolemøbler

Hovedleverandør:







Højer Møbler A/S OJ Skolemøbler A/S

Halsvej 298, Vester Hassing Bornholms Allé 20

9310 Vodskov 8260 Viby J

Tlf.: 5151 6010 Tlf.: 8684 563























2. Leverandør

Kinnarps A/S

Roskildevej 522

2605 Brøndby

Tlf.: 7015 1010

 

3. Leverandør

SIS Functional Furniture A/S

Lollandsvej 16

5500 Middelfart

Tlf.: 6441 0490

Aftalen er gældende fra 1.9.2011 - 31.8.2013. Med option på forlængelse på 2 x 12 måneder.


















Valg af leverandør på vask/leje af linned:







Valg af leverandør på vask/leje af linned:

 

Valg af leverandør på vask/leje af linned:

 

Valg af leverandør på vask/leje af linned:

 

Valg af leverandør på vask/leje af linned:

 

Valg af leverandør på vask/leje af linned:

 

Valg af leverandør på vask/leje af linned:

 

Valg af leverandør på vask/leje af linned:

 

Valg af leverandør på vask/leje af linned:

 

Valg af leverandør på vask/leje af linned:

 

Valg af leverandør på vask/leje af linned:

 

Valg af leverandør på vask/leje af linned:Valg af leverandør på vask/leje af linned: Valg af leverandør på vask/leje af linned: Valg af leverandør på vask/leje af linned: Valg af leverandør på vask/leje af linned: Valg af leverandør på vask/leje af linned: Valg af leverandør på vask/leje af linned: Valg af leverandør på vask/leje af linned: Valg af leverandør på vask/leje af linned:Berendsen Textil Service A/S







Tobaksvejen 22







2860 Søborg















Aftalen er gældende fra 01.12.2011 - 31.07.2013. Med option på forlængelse på 2 x 12 måneder.























Valg af leverandør på levering af rengøringsydelser















Distrikt:

5000 Forenede Service, SMP, Bidstrup Jensen

5200 Forenede Service, Bidstrup Jensen, Alliance+

5210 Forenede Service, Bidstrup Jensen, Danren

5220 Forenede Service, Bidstrup Jensen, Alliance+

5230 Forenede Service, Bidstrup Jensen, SMP

5240 Forenede Service, Bidstrup Jensen, Alliance+

5250 Forenede Service, Bidstrup Jensen, Danren

5260 Forenede Service, Bidstrup Jensen, Alliance+

5270 Forenede Service, Bidstrup Jensen, Danren

Delaftale 2

Bidstrup Jensen, Forenede Service, Danren, Absolut, Kongsvang









Aftalen er gældende fra 01.08.2011 til 30.07.2014. Med option på forlængelse i op til 3x12 måneder.
































Valg af leverandør på affaldshåndtering og containerleje.















Madaffald opsamling i tønder.















PNA 83







Overbyvej 8 A







6000 Kolding















Øvrigt affald















Marius Pedersen







Ørbækvej 851







5863 Ferritslev















Aftalen er gældende fra 01.01.2012 - 31.12.2014. Med option på forlængelse på 2 x 12 måneder.
























Valg af leverandør på forsikringsmæglerydelser















dahlberg assurance brokers Esbjerg A/S







Dokken 10







6700 Esbjerg















Aftalen er gældende fra 01.04.2011 - 31.03.2014. Med option på forlængelse på 1 x 12 måneder.















_________________________________________________________________________________________________























Valg af leverandør på helbredstillæg - Briller















Louis Nielsen A/S







Indkildevej 2A







9210 Aalborg SØ















Aftalen er gældende fra 01.09.2011 - 31.08.2013. Med option på forlængelse på 2 x 12 måneder.















_________________________________________________________________________________________________















Valg af leverandør af lagerreoler

Kardex Danmark AB







Kærvej 39







5220 Odense SØ















Aftalen er et engangskøb















_________________________________________________________________________________________________















Valg af leverandør til Uddannelses- og aktivitetssystem til Odense Kommune:
















Plan2learn







ProOffice







Helsingforsgade 27







8200 Århus N















Aftalen løber fra 01.02.2012 til 31.01.2016. Med mulighed for forlængelse i 2 x 2 år.















_________________________________________________________________________________________________















Valg af leverandør til sundhedsordning til Odense Kommune:















PreviaSundhed A/S







Borgervænget 3, 2. Sal.







2100 København Ø















Aftalen løber fra 01.09.2011 til 31.08.2012. Med mulighed for forlængelse i 2 x 12 måneder.















_________________________________________________________________________________________________















Valg af leverandør af hårde hvidevarer til husholdningsbrug:















Skousen Detail ApS







Trekanten 17







6500 Vojens















Aftalen løber fra 01.05.2011 til 30.04.2013. Med mulighed for forlængelse i 24 måneder.































______________________________________________________________________________________________________________















Valg af leverandør på opbygning af vandtankvogn til Odense Brandvæsen:















GKV Brandmaterial ApS







Kirkegårdsvej 29







6300 Gråsten























Aftalen er et engangskøb







_________________________________________________________________________________________________















Valg af leverandør på rengøringsmaskiner.















Diversey - Danmark A/S







Teglbuen 10







2990 Nivå







Danmark















Aftalen løber fra 1.5.2011 til 31.12.2014 med mulighed for forlængelse i 12 mdr.
























Valg af leverandør på kommunale begravelser.







Valg af leverandør på kommunale begravelser.

 

Valg af leverandør på kommunale begravelser.

 

Valg af leverandør på kommunale begravelser.

 

Valg af leverandør på kommunale begravelser.

 

Valg af leverandør på kommunale begravelser.

 

Valg af leverandør på kommunale begravelser.

 

Valg af leverandør på kommunale begravelser.

 

Valg af leverandør på kommunale begravelser.

 

Valg af leverandør på kommunale begravelser.

 

Valg af leverandør på kommunale begravelser.

 

Valg af leverandør på kommunale begravelser.Valg af leverandør på kommunale begravelser. Valg af leverandør på kommunale begravelser. Valg af leverandør på kommunale begravelser. Valg af leverandør på kommunale begravelser. Valg af leverandør på kommunale begravelser. Valg af leverandør på kommunale begravelser. Valg af leverandør på kommunale begravelser.







Begravelsesforretningen Fyen







Skibhusvej 76







5000 Odense C















Aftalen løber fra 1.7.2011 til 31.6.2014 med mulighed for forlængelse i 2 x 12 mdr.
























Valg af leverandør på udbud vedrørende gardiner, persienner og anden solafskærmning samt vask og rens af gardiner, persienner m.v.















Udbud vedrørene levering og montering samt vask og rens af gardiner m.v, er nu afsluttet. Odense Kommune har valgt at indgå aftale med følgende leverandører.















Valg af leverandører på levering og montering af gardiner m.v.:















Gardinmontøren Botex







Bondovej 6







5250 Odense SV















BT Gulve og Gardiner







Nørregade 77-79







5000 Odense C















Sega A/S







Agenavej 39A







2670 Greve















Valg af leverandør på vask og rens af gardiner m.v.:















Gardinmontøren Botex







Bondovej 6







5250 Odense SV















Aftalerne er gældende fra 1. juni 2011 til 31. maj 2015.
















Drift, vedligeholdelse og levering af signalanlæg 2011
















Bygningsvedligehold 2011







Til orientering kan det oplyses, at Odense Kommune har valgt at indgå aftale med følgende virksomheder, idet disse har afgivet den laveste pris på fagentrepriserne.















Delaftale Entreprenør

 

Bud

 

1.1 Kirkebjerg A/S kr. 949.000,00
1.2 Raunstrup Tømrer A/S kr. 177.505,00
1.3 Gulve og Tæpper ApS kr. 406.800,00
1.4 Per Aarsleff kr. 438.750,00
1.5 Jema Farver kr. 1.709.050,00
1.6 Jorton A/S kr. 613.200,00
1.7 KN Tægdækning kr. 153.550,00
1.8 Odense Bygningsservice kr. 3.550.000,00
1.9 Kirkebjerg A/S kr. 558.000,00
1.10 Blikkenslagernes Aktieselskab kr. 544.000,00
2.1 Kirkebjerg A/S kr. 512.000,00
2.2 Tømrermester Ulrik Fyrsterling kr. 825.780,00
2.3 Gulve og Tæpper ApS kr. 245.600,00
2.4 Per Aarsleff kr. 475.400,00
2.5 Næsby Malerfirma A/S kr. 2.465.200,00
2.6 Jema Farver kr. 2.360.140,00
2.7 Tøjsbo Byg ApS kr. 1.125.500,00
2.8 KN Tagdækning kr. 148.000,00
2.9 Tøjsbo Byg ApS kr. 3.411.195,00
2.10 Blikkenslagerne Aktieselskab kr. 2.000.000,00








Vi vil gerne benytte lejligheden til at takke for den interesse, I har vist Odense Kommune, og håber, at I vil deltage i en udbudsrunde en anden gang.

 

Eventuelle spørgsmål i relation til udbuddet kan rettes til Carsten Dührkoop på mail cdc@odense.dk
































EU-udbud: Valg af totalrådgivning på opførelse af Korup Kultur og Idrætscenter, KKIC.















Totalrådgiver: Mangor og Nagel, Arkitektfirma







Underådgiver: Oluf Jørgensen A/S, Rådgivende ingeniørfirma















Valgte rådgiverteam har afgivet det for Odense Kommune







mest økonomisk fordelagtige tilbud







på Totalrådgivningsydelsen på 1.284.000,00 kr.















_________________________________________________________________________________________________________















EU -udbud: Valg af total af totalrådgivning på på Cykel og Atletik Arena, CA-Arena Odense.















Totalrådgiver: Dissing+Weitling arkitekter







Underrådgiver: Buro Happold, ingeniørfirma samt Arenakonsulent Populus















Valgte rådgiverteam har afgivet det for Odense Kommune







mest økonomisk fordelagtige tilbud







på Totalrådgivningsydelsen på 1.448.000,00 kr.















_________________________________________________________________________________________________















Valg af leverandør på chassis til vandtankvogn til Odense Brandvæsen:















Scania Biler A/S







Krumtappen 2







5260 Odense S















Aftalen er et engangskøb.















Valg af leverandør af Pladsanvisningssystem:















IST International







Ledreborg Alle 130C







4000 Roskilde

Aftalen er gældende fra 23-03-2011 til 31-12-2015 med option på forlængelse på op til 12 mdr. ad to gange.


Valg af leverandør af flytteforretning til Odense Kommune







Primærleverandør - Møbeltransport Danmark A/S, Hestehaven 21A, 5260 Odense S















Primærleverandøren skal benyttes ved alle flytteopgaver under DKK 50.000















Sekundærleverandør - ADAMS Transport CO ApS, Holkebjergvej 106, 5250 Odense SV







Tertiærleverandør - TLS A/S, Sindalsvej 8, 8240 Risskov







Ved ordrer over DKK 50.000 skal der laves miniudbud mellem primær-, sekundær,- og tertiærleverandøren.















Aftalen er gældende fra: 01-04-2011 til 31-03-2013 med option på 2 x 12 måneder.
















Valg af prækvalificerede på EU-udbud vedr. deltagelse i projektkonkurrence for omdannelse af Thomas B. Thriges Gade







(i uprioriteret rækkefølge)















Polyform, Henning Larsen Architects, Dress & Sommer

Underrådgivere:

WTM Engineers International (D)

Argus (D)

Jonathan Speirs + Major (UK)

3XN

Underrådgivere:

NORD Arkitekter

Ove Arup and Partners International Ltd (UK)

Søren Jensen Rådgivende Ingeniørfirma

Konsulent:

Jeppe Aagaard Andersen Landskabsarkitekter

Entasis

Underrådgivere:

Grontmij | Carl Bro

SWECO Architects

sbs rådgivning

MOMENTUM Research & Development

Lundgaard & Tranberg Arkitekter A/S

Underrådgivere:

Kragh&Berglund Landskabsarkitekter A/S

Lemming & Eriksson Rådgivende Ingeniører a.s

Konsulenter:

Reinertsen Sverige AB - Stefan Krii

Gielstrup Therkelsen Aps

ALECTIA A/S

Underrådgivere:

SLETH A/S

CHRISTENSEN & CO arkitekter a/s

Schul + Okra Landskabsarkitekter (NL/DK)

Peter Brett Associates LLP (GB)

Colliers Hans Vestergaard A/S

ADEPT Aps

Underrådgivere:

MVRDV bv (NL)

Ting & Wainø landskabsarkitekter Aps

Slot Møller Rådgivende Ingeniører A/S

Esbensen Rådgivende Ingeniører A/S

Via Trafik

EMCON AS

ACT

Capacent Management Consulting A/S

U:R:D Urban Research and Design

schmidt hammer lassen architects

Kristine Jensens Tegnestue

Underrådgivere:

Tyréns AB (S)

WS Green Technologies (D)

PriceWaterhouseCoopers

ecosistema urbano arquitectos S.L.P. (ES)















Offentliggørelse af vinder forventes i februar 2012.


Valg af leverandør på sikringsydelser















Leverandør på den nye aftale er:

For AIA(automatiske indbrudsalarmer) og ITV(Videoovervågning)

G4S SECURTY SERVICES A/S

Roskildevej 157

2620 Albertslund

For ABA(automatiske brandalarmer)

Lindpro

Stæremosegårdsvej 8

5230 Odense M

For Vagtydelser(rundering, lukkerunder og alarmkørsel m.m.) og kontor & servicevagt(skabe tryghed ved tilstedeværelse for borgere og personale)

Dansikring

Sydvestvej 98

2600 Glostrup

Aftalen er gældende fra 01.01.2011 - 31.12.2012 med option på forlængelse på 24 måneder.


Valg af leverandør af hårde hvidevarer til professionelt brug til Odense Kommune















Nortec Systems A/S







Ellehammersvej 16







7100 Vejle















Aftalen er gældende fra 01.01.2011 - 31.12.2012 med option på forlængelse på 24 måneder.


Valg af leverandør på EU-Udbud for afrensning af graffiti:

All Remove Danmark A/S







Toftemarken 35







3200 Helsinge















Aftalen træder i kraft den 1. februar 2011 og løber til den 31. januar 2012. Aftalen kan forlænges til den 31. januar 2015.


Valg af leverandør til Lærer- og elevadministrationssystemer







KMD A/S







Lautrupparken 40-42







2750 Ballerup















Aftalen træder i kræft den 1. februar 2011. Kontraktens løbetid er 4 år med mulighed for at Odense Kommune kan forlænge aftalen med 2 gange 12 måneder.

_______________________________________________________________________________________________________________

Valg af leverandører til dele af beskæftigelsesindsatsen















Tilbudstype 9: Jobsøgning for fleksjobberettigede







AS3 Employment







Hasselager Centervej 35







8260 Viby J















AOF Østfyn







Lindholm Havnevej 29







5800 Nyborg















Kontraktstart er 1.2.2011, og rammeaftalen løber frem til 31.12.2014. Delaftalen løber frem til 31.12.2011.
















 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Valg af leverandør til foreningsadministrationsprogram

Conventus A/S

Sinding Hovedgade 3

7400 Herning

Aftalen træder i kræft den 1. januar 2011 og løber indtil 31. december 2011, med mulighed for forlængelse i op til 24 måneder.


Valg af leverandør på Arbejdsmiljøcertificering:







Bureau Veritas Certification Denmark A/S







Oldenborggade 1B







7000 Fredericia















Aftalen træder i kraft den 1. marts 2011 og løber indtil 31. december 2013, med mulighed for forlængelse i op tl 14 måneder.










Valg af leverandør på forebyggende skadedyrsbekæmpelse







Mortalin

Bråbyvej 74-76







4690 Haslev















Aftalen træder i kraft den 1. januar 2011 og løber indtil den 31. december 2014.










Valg af leverandør på EU-udbud for levering af vejsalt i 2010 - 2011

GC Rieber Salt A/S







Vesthavnsvej 26







7000 Fredericia















Aftalen træder i kraft den 1. november 2010 og løber indtil den 30. juni 2011. Aftalen kan forlænges i yderligere 2 perioder, hver af 12 måneder.










Valg af leverandør på EU-udbud for bygherrerådgivning på omdannelse af Thomas B. Thriges Gade







COWI A/S







Parallelvej 2







2800 Kongens Lyngby

Aftalen træder i kraft den 02.07.2010 og løber indtil 31.12.2017.








 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Valg af leverandør på "EU-udbud på Energimærkning"















TRE-FOR A/S







Kokbjerg 30







6000 Kolding















Aftalen træder i kraft den 07.09.2010 og løber indtil 31.12.2011. Der er option på forlængelse på 2x12 måneder


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Valg af leverandør på "udbud på sygeplejeartikler, handsker og kompressionsstrømper til 12by-gruppens Indkøbscentral".

Abena A/S vandt alle tre delaftaler til Odense Kommune:















Delaftale 1: Handsker







Delaftale 2: Kompressionsstrømper







Delaftale 3: Sygeplejeartikler















Abena A/S







Egelund 35







6200 Aabenraa















Aftalerne træder i kraft den 01.11.2010 og løber indtil 31.10.2013. Der er option på forlængelse på 12 måneder.
















Udbuddet gennemføres som et udbud efter lov nr. 572 af 6. juni 2007, der er en ændringslov til tilbudsloven















Odense Symfoniorkester under Odense Kommune, tilbud på levering af billetsystem .















Valg af leverandør på 'Billetsystem til Odense Symfoniorkester':















Billetten A/S







Åbogade 15







8200 Århus N























Odense Symfoniorkester







Claus Bergs Gade 9







5000 Odense C


Valg af leverandør på "udbud på måtteservice til 12by-gruppens Indkøbscentral".















Berendsen Textil Service A/S vandt alle tre delaftaler:















Delaftale 1: Middelfart Kommune og Odense Kommune







Delaftale 2: Esbjerg Kommune, Fredericia Kommune, Sønderborg Kommune og Vejle Kommune







Delaftale 3: Århus Kommune















Berendsen Textil Service A/S







Tobaksvejen 22







2860 Søborg















Aftalen træder i kraft den 01.08.2010 og løber indtil 31.07.2012. Der er option på forlængelse på 2 x 12 måneder.
















Valg af leverandør på "Udbud på etablering af brug af chipkort i parkeringsautomater på Odense Kommunes offentlige parkeringspladser":







Solvision ApS







Allesøvej 130







5270 Odense N
















Valg af leverandør på Cykler, tilbehør og reparationer:















Bent Jørgensens Eftf. Aps







Albanigade 61







5000 Odense C















Design Cykler A/S







St. Gråbrødrestræde 10







5000 Odense C















Storm Cykler







Kochsgade 51







5000 Odense C















Valg af leverandør på Knallerter, tilbehør og reparationer:















Storm Cykler







Kochsgade 51







5000 Odense C















Aftalerne træder i kraft den 1. april 2010 og vil gælde de næste 3 år med option på 1x12 mdr.
























Valg af leverandør på Totalrådgivning - Munkehatten.















Totalrådgiver : Grontmij Carl Bro A/S, Skibhusvej 52A, 5000 Odense C







Det samlede rådgiverhonorar ekskl. moms : 2.574.350,00 kr.

Det kan oplyses, at der kom i alt 5 tilbud.










Valg af leverandør på ombygning/nyindretning af Slotsgade 5 og Vindegade 10, 5000 Odense C















Totalrådgiver : Sahl Arkitekter, Sønderhøj 3, 8260 Viby .

Underrådgiver : Almbjerg as, Rådgivende ingeniørfirma, Vitus Berings Plads, 8700 Horsens.

Det samlede rådgiverhonorar kr. ekskl. moms : 535.000,-

Det kan oplyses, at der kom i alt 16 tilbud.


Valg af leverandør på mModernisering/renovering af Højmeskolen.















Totalrådgiver : CASA Arkitekter A/S, Sunekær 1, 5471 Søndersø

Underrådgiver : Alectia A/S, Sverigesgade 5, 5000 Odense C

Det samlede rådgiverhonorar kr. ekskl. moms : 490.000,-

Det kan oplyses, at der indkom i alt 17 tilbud.


Valg af leverandør - modernisering af Tingløkkeskolen















Totalrådgiver : Sahl Arkitekter, Sønderhøj 3, 8260 Viby .

Underrådgiver : Almbjerg as, Rådgivende ingeniørfirma, Vitus Berings Plads, 8700 Horsens.

Det samlede rådgiverhonorar kr. ekskl. moms : 675.000,-

Det kan oplyses, at der indkom i alt 22 tilbud.


Valg af leverandør på Danskuddannelse:















Dansk Flygtningehjælp







Borgergade 10, 3. sal







1300 København K















Rammeaftalen vil gælde de næste fire år og træder i kraft den 1. august 2010.


Valg af leverandører på vikarydelser:















Delbud 1- Vikarydelser, Sygeplejersker og sygeplejestuderende: Dana Care A/S

Delbud 2 - Vikarydelser Social- og sundhedsassistenter og hjælpere : Pleje & Omsorg A/S

Delbud 3 - Vikarydelser Husassistenter: Adecco A/S

Delbud 4 - Vikarydelser Køkken og ernæringspersonale: Adecco A/S

Kontrakterne er gældende fra den 01-09-2009 til 31-08-2011 . Med option på forlængelse i op til 2 x 12 måneder.


















Valg af leverandør på Dentalprodukter - Tandregulering.















ScanOrto







Hans Edvard Teglers Vej 3







2920 Charlottenlund















Aftalen er gældende fra 1. januar 2010 til 31. december 2011 med option på 2x1 år.















Valg af leverandør på Dentalprodukter - Tandbehandling.















Dansk Nordenta A/S







Nydamsvej 8







8362 Hørning















Aftalen er gældende fra 1. april 2010 til 31. marts 2012 med option på 2x1 år.
























Valg af leverandør på stomi og inkontinensprodukter.















Stomiprodukter:







Danpleje - OneMed A/S







P.O. Pedersens Vej 16







8200 Århus N















Inkontinensprodukter:







Abena A/S







Egelund 35







6200 Aabenraa















Aftalen er gældende fra 1. januar 2010 til 31. december 2012 med option på 1 år.
























Valg af leverandør på Konsulentydelser til projekt Attraktive Arbejdspladser















Alectia People, Jupitervej 1, 6000 Kolding















Aftalen er gældende fra 14. september 2009 til 31. december 2010.
























Valg af leverandør på FTF-uddannelsesmodul 2009-2011















LedelsesAkademiet Lillebælt og COK







Kontrakt indgås med







LedelsesAkademiet Lillebælt







Rugårdsvej 286







5210 Odense NV















Aftalen er gældende fra 1. september 2009 til 31. december 2011.
























Valg af leverandør på kørsel af børn og unge















Delkontrakterne blev fordelt således:

Handybus vandt delkontrakt:

  • Delkontrakt 1.A: Rutekørsel til/fra specialbørnehaver
  • Delkontrakt 3.I: Buskørsel til/fra Ubberud Skole
  • Delkontrakt 5.B: Buskørsel med Odense Kommunes institutioner og afdelinger efter behov

John Bergholdt vandt delkontrakt:

  • Delkontrakt 1.B: Rutekørsel til/fra Nørrebjergskolen
  • Delkontrakt 1.E: Rutekørsel til/fra specialskoler, centerklasser samt SFO – Område 2
  • Delkontrakt 3.A: Rutekørsel i bus til/fra folkeskoler, specialklasser, svømme- og idrætsundervisning samt færdselsskole – Område 1
  • Delkontrakt 3.B: Rutekørsel i bus til/fra folkeskoler, specialklasser, svømme- og idrætsundervisning samt færdselsskole – Område 2
  • Delkontrakt 3.C: Rutekørsel i bus til/fra folkeskoler, specialklasser, svømme- og idrætsundervisning samt færdselsskole – Område 3

Kæmpes Taxi og Nordfyns Busser vandt delkontrakt:

  • Delkontrakt 3.D: Rutekørsel i bus til/fra folkeskoler, specialklasser, svømme- og idrætsundervisning samt færdselsskole – Område 4

Morud Bustrafik vandt delkontrakt:

  • Delkontrakt 3.J: Buskørsel til/fra Tingkærskolen
  • Delkontrakt 3.K: Buskørsel til/fra Skt. Klemensskolen
  • Delkontrakt 5.A: Buskørsel med musikskolen efter behov

Odense Taxa vandt delkontrakt:

  • Delkontrakt 1.C: Rutekørsel til/fra Enghaveskolen
  • Delkontrakt 1.D: Rutekørsel til/fra specialskoler, centerklasser samt SFO – Område 1
  • Delkontrakt 1.F: Rutekørsel til/fra specialskoler, centerklasser samt SFO – Område 3
  • Delkontrakt 1.G: Individuel kørsel efter behov af visiterede børn og unge
  • Delkontrakt 2: Kørsel til/fra tandlæge og –klinik
  • Delkontrakt 3.E: Rutekørsel i bil/minibus til/fra folkeskoler, specialklasser, SFO samt ad hoc opgaver (konfirmationsforberedelse, sprogskoler, indskoling Ejbyskolen, sygekørsel ved folkeskoler samt ungdomsuddannelser) – Område 1
  • Delkontrakt 3.F: Rutekørsel i bil/minibus til/fra folkeskoler, specialklasser, SFO samt ad hoc opgaver (konfirmationsforberedelse, sprogskoler, indskoling Ejbyskolen, sygekørsel ved folkeskoler samt ungdomsuddannelser) – Område 2
  • Delkontrakt 3.G: Rutekørsel i bil/minibus til/fra folkeskoler, specialklasser, SFO samt ad hoc opgaver (konfirmationsforberedelse, sprogskoler, indskoling Ejbyskolen, sygekørsel ved folkeskoler samt ungdomsuddannelser) – Område 3
  • Delkontrakt 3.H: Rutekørsel i bil/minibus til/fra folkeskoler, specialklasser, SFO samt ad hoc opgaver (konfirmationsforberedelse, sprogskoler, indskoling Ejbyskolen, sygekørsel ved folkeskoler samt ungdomsuddannelser) – Område 4
  • Delkontrakt 4.A: Individuelle kørsler samt hold- og rutekørsler for CSV Odense samt Club Nova
  • Delkontrakt 4.B: Individuelle kørsler samt hold- og rutekørsler for CSV Vestfyn samt Pilehaveskolen (Assens Kommune)

Aftalerne er gældende fra den 1. juli 2009 til den 30. juni 2013. Option på forlængelse til hhv. 30. juni 2015 og 30. juni 2017.
















Valg af leverandør på kørsel af voksne borger

Delkontrakterne blev fordelt således:

John Bergholdt vandt delkontrakt:

  • Delkontrakt 1.A: Kørsel af demensramte borgere til/fra aktivitets- og træningstilbud
  • Delkontrakt 1.B: Kørsel af gangbesværede borgere til/fra vedligeholdende aktivitets- og træningstilbud i sydlige del af Odense Kommune
  • Delkontrakt 1.C: Kørsel af gangbesværede borgere til/fra vedligeholdende aktivitets- og træningstilbud i nordlige del af Odense Kommune
  • Delkontrakt 1.D: Kørsel af borgere til/fra genoptræning på hold
  • Delkontrakt 1.F: Kørsel af demensramte og gangbesværede borgere til/fra aktivitets- og træningstilbud på selvejende institutioner
  • Delkontrakt 3: Kørsel til/fra dagtilbud med fysisk og psykisk handicappede borgere

Arriva vandt delkontrakt:

  • Delkontrakt 2: Kørsel til/fra døgnrehabiliteringsbolig med fysisk og psykisk handicappede borgere

Odense Taxa vandt delkontrakt:

  • Delkontrakt 1.E: Kørsel af borgere til/fra individuel genoptræning
  • Delkontrakt 4: Kørsel af visiterede borgere til/fra læge og speciallæge
Aftalerne er gældende fra den 1. juli 2009 til den 30. juni 2013. Option på forlængelse til hhv. 30. juni 2015 og 30. juni 2017.
























Valg af leverandør på køb af Elektricitet















Energi Fyn

Sanderumvej 16

5250 Odense SV















Aftalerne er gældende fra den 1. januar 2010 til den 31. december 2012.
























Valg af leverandør på Vikarydelser til Ældreområdet
























Valg af leverandør på Beklædning til køkkenpersonale















Vraa Dampvaskeri A/S







Frilandsvej 8







9760 Vrå















Aftalen er gældende fra den 15. december 2009 til den 14. december 2013.
























Valg af leverandør på modernisering/renovering af Spurvelundsskolen







Totalrådgiver : OBH Rådg. Ingeniører A/S, Agerhatten 25, 5220 Odense SØ







Underrådgiver : Friis & Moltke A/S, Åboulevarden 3, 1. DK 8000 Århus







Det samlede rådgiverhonorar kr. ekskl. moms : 467.500,-
















 

 

 

 

 

 

 

 

 

 









Valg af leverandør på renovering/modernisering af Paarup Skole















Totalrådgiver : Creo Arkitekter A/S, Buchwaldsgade 35, 5000 Odense C.

Underrådgiver : Cowi A/S, Odensevej 95, 5260 Odense S.

Det samlede rådgiverhonorar kr. ekskl. moms : 745.000,-










Valg af leverandør på moderisering/renovering af Højby Skole















Totalrådgiver : CASA Arkitekter A/S, Sunekær 1, 5471 Søndersø

Med underrådgiver : Leif Hansen Gruppen, Sivlundsvænget 29, 5260 Odense S.

Det samlede rådgiverhonorar kr. ekskl. moms : 379.500,-










Valg af leverandør på Svanemærket - ny integreret vuggestue og børnehave ved Marienlund, Skibhusskoven.















Totalrådgiver : Årstiderne Arkitekter A/S, Rugårdsvej 3, 5000 Odense C

Underrådgiver : Moe & Brødsgaard A/S Rådgivende ingeniører, Strevelinsvej 10, 7000 Fredericia

Arkitektfirmaet Gråbrødrene I/S, Lottrups Gård 9, 5000 Odense C







Det samlede rådgiverhonorar kr. ekskl. moms : 895.000,-










Valg af leverandør Svanemærket ny integreret vuggestue og børnehave, Brobæklunden i Højby.















Totalrådgiver : Arkitektfirmaet TKT A/S, Englandsgade 25, 5100 Odense C







Underrådgiver : Rambøll Danmark A/S, Englandsgade 25, 5100 Odense C







Det samlede rådgiverhonorar kr. ekskl. moms : 775.000,-
























Valg af leverandør til ny dagsinstitution på Ejbyskolen i eksisterende klassefløj.















I det Odense Kommune takker for indkomne tilbud, kan vi hermed meddele at opgaven er tildelt følgende firmaer:

Totalrådgiver : Arkitektfirmaet TKT A/S, Englandsgade 25, 1. sal, 5100 Odense C

Underrådgiver : Alectia A/S, Vestre Stationsvej 21, postboks 390, 5100 Odense C.

Det samlede rådgiverhonorar kr. ekskl. moms : 488.000,-










Valg af leverandør til udbringning af mad for Odense Madservice















Aarslev Budcentral ApS







Torpegaardsvej 4







5792 Aarslev















Aftalen er gældende fra 1. november 2009 til den 31. oktober 2013.
















Valg af leverandører af fødevarer til Odense Kommunes Storkøkkener:















Delaftale A: Kødvarer - BC Catering Grossisten A/S, Blækhatten 10, 5220 Odense SØ.







Delaftale B: Kolonial, dybfrost og brød - BC Catering Grossisten A/S, Blækhatten 10, 5220 Odense SØ.







Delaftale C: Mejeriprodukter inkl. æg - Lægaard & Larsen ApS, Holkebjergvej 100, 5250 Odense SV.







Delaftale D: Ost - BC Catering Grossisten A/S, Blækhatten 10, 5220 Odense SØ.







Delaftale E: Frisk frugt og grønt samt snittet grønt - Hjære Frugt & Grønt ApS, Lavsensvænget 1, 5200 Odense V.







Delaftale F: Kartofler - Hjære Frugt & Grønt ApS, Lavsensvænget 1, 5200 Odense V.















Aftalerne er gældende fra 1. november 2009 til den 31. oktober 2012. Med option på forlængelse i op til 1 x 12 måneder.










Valg af leverandører på laboratorier analyser til 11 Kommuner samt 5 forsyningsvirksomheder:















Delområde 1, Bade- og bassinvandsanalyser - Milana A/S







Delområde 2, Drikkevandsanalyser - Højvang laboratoriet







Delområde 3, Spilde- og slamanalyser - Agrolab







Delområde 4, Forurenet jord analyser- VBM laboratoriet







Delområde 5, lossepladsanalyser - Eufofins







Delområde 6, Miljø analyser - Agrolab







Kontrakterne er gældende fra den 01.01 2010 til den 31.12 2012. Med option på forlængelse i op til 1 x 12 måneder.


Valg af leverandør af kontorartikler















Lyreco Danmark A/S

Lykkegårdsvej 10

4000 Glostrup















Aftalen er gældende fra: 01-07-2009 til 31-05-2011 med option på op til 2 x 12 måneder.
















Valg af leverandør af aftørringspapir/engangsartikler og sæbe/creme/desinfektionssystemer















Delområde 1, Aftørringspapir - Abena, Egelund 35, 6200 Aabenraa

Delområde 2, Engangsartikler - Abena, Egelund 35, 6200 Aabenraa

Delområde 3, Sæbe/creme/desinfektions-systemer - Multiline, Aalsvej 14, 8940 Randers















Aftalen er gældende fra: 01-01-2010 til 31-12-2012 med option på 1 x 12 måneder.


Valg af leverandør af planteservice















Fyns Planteservice

Ørbækvej 716

5220 Odense SØ















Aftalen er gældende fra: 01-01-2010 til 31-12-2011 med option på 2 x 12 måneder.










Valg af leverandør for reklamefinansieret byudstyr















AFA JCDecaux A/S







Industriholmen 82 Sønder Allé 12







2650 Hvidovre 8000 Århus C















Aftalen er gældende fra: 01-01-2010 til 31-12- 2024







Mulighed for opsigelse efter 7 år


















Valg af leverandører for Grafiske ydelser















Delbud 1: Tryk Kopi/print og Offset








Scanprint A/S, Jens Juuls Vej 2, 8260 Viby J







Clausen Offset A/S,Cikorievej 20, 5220 Odense SØ







One2One, Gjeddes Vej 11-19, 5220 Odense SØ







Rosendahl-Schultz V/ HT-tryk, Landbrugsvej 20 - 5260 Odense S







Kommunekation(Scanad) V/ GP-Tryk, Christiansgade 70, Odense C







Datagraf, AUNING Energivej 75, 8963 Auning

Delbud 2: Reklamebureauydelser







Kommunekation(Scanad), Christiansgade 70, Odense C







2+1 Idébureau, Frederiksborggade 11, 1360 København K

Mantra, Toldbodgade 36 A, DK-1253 København K







Recommanded, Filmbyen 4, 8000 Århus C







Wagawaga, Carit Etlars Vej 6, 1814 Frederiksberg C‎







Kreativ Grafisk, Vestergade 63, 5000 Odense C







Stupid Studio, Vesterbro 13, 5000 Odense







Public Communication as, Nørrebrogade 47, 2200 Kbh. N







Datagraf, AUNING Energivej 75, 8963 Auning

Delbud 3: Mediaformidling







Initiative Universal Media A/S, Østergade 26A, 4.sal, 1100 København K







Carat Danmark A/S, Rosensgade 22 2 th. ,. 8000. Århus C







Recommanded v/ Mediaedge, Filmbyen 4, 8000 Århus C







Promedia, Antonigade 2, 1106 København K







Kommunekation(Scanad), Christiansgade 70, Odense C















Aftalerne er gældende fra 01-03-2010 til 28-02-2012







Mulighed for 2 x 12 måneders option


















Valg af leverandør til modernisering af Tingløkkeskolen.







I det Odense Kommune takker for indkomne tilbud, kan vi hermed meddele at opgaven er tildelt følgende firmaer:

Totalrådgiver : Sahl Arkitekter, Sønderhøj 3, 8260 Viby .

Underrådgiver : Almbjerg as, Rådgivende ingeniørfirma, Vitus Berings Plads, 8700 Horsens.

Det samlede rådgiverhonorar kr. ekskl. moms : 675.000,-

Det kan oplyses, at der kom i alt 22 tilbud.


























Valg af leverandør til modernisering/renovering af Højmeskolen.

I det Odense Kommune takker for indkomne tilbud, kan vi hermed meddele at opgaven er tildelt følgende firmaer:

Totalrådgiver : CASA Arkitekter A/S, Sunekær 1, 5471 Søndersø

Underrådgiver : Alectia A/S, Sverigesgade 5, 5000 Odense C

Det samlede rådgiverhonorar kr. ekskl. moms : 490.000,-

Det kan oplyses, at der indkom i alt 17 tilbud.


Valg af leverandør til Ombygning/Nyindretning af Slotsgade 5 og Vindegade 10, 5000 Odense C







I det Odense Kommune takker for indkomne tilbud, kan vi hermed meddele at opgaven er tildelt følgende firmaer:

Totalrådgiver : Sahl Arkitekter, Sønderhøj 3, 8260 Viby .

Underrådgiver : Almbjerg as, Rådgivende ingeniørfirma, Vitus Berings Plads, 8700 Horsens.

Det samlede rådgiverhonorar kr. ekskl. moms : 535.000,-

Det kan oplyses, at der kom i alt 16 tilbud.










Valg af. leverandør til Munkehatten, nybygning og renovering - Totalrådgivning.







Odense Kommune takker for de indkomne tilbud og kan meddele at opgaven er tildelt følgende firmaer:

Totalrådgiver : Grontmij Carl Bro A/S, Skibhusvej 52A, 5000 Odense C







Det samlede rådgiverhonorar ekskl. moms : 2.574.350,00 kr.

Det kan oplyses, at der kom i alt 5 tilbud.


Valg af leverandører til kemikalier til brug svømmebade i Odense Kommune.















Novadan APS







Platinvej 21







6000 Kolding















Aftalen er gældende fra 1.10.2010 - 30.9.2013







________________________________________________________________________________________________________

PRINT
Tilføj link i FacebookTilføj link i TwitterFøj til favoritterSend til en ven|Vis flere muligheder
OPD. 27-10-2014

Udbud og Kontraktstyring

Erhverv