Spring til indhold
Luk

Afsluttede udbud

Valg af leverandør - leverandør af handsker til Odense Kommune
Der er pr. 1. november 2014 indgået rammeaftale med Stadsing A/S.
Aftalen er gældende fra den 1. november 2014 til 31. oktober 2016 med option på forlængelse i op til 2 x 12 mdr.

Valg af leverandør på Cykler, tilbehør og reservedele

Der er pr. 01.10.2014 indgået offentlig kontrakt med følgende leverandør:

Bent Jørgensen Eftf.





Valg af leverandør på genbrugshjælpemidler:

Der er pr. 15.07.2014 indgået offentlige kontrakter med følgende leverandører:

Delaftale 1 Badetaburet der kan forsynes med ryglæn:

Mobilex


Delaftale 2 Toiletforhøjer med mulighed for armlæn:

Etac


Delaftale 3 Badetoiletstole med hjul

HMN


Delaftale 4 Badetoiletstol med hjul, el-kipfunktion og el-højdeindstilling

HMN


Delaftale 5 Personløfter

Guldmann


Delaftale 6 Sejl

Invacare


Delaftale 7 Glide-pude, -stykker og -vendelagen

Master Care


Delaftale 8 Plejeseng

Invacare


Delaftale 9 Rollatorer

HMN


Delaftale10 Arbejdsstole

Vela


Delaftale 11 El-køretøjer

Invacare


Delaftale 12 Kørestole til voksne

Annulleret


Delaftale 13 Tre-hjulede cykler med to forhjul

Jørn Iversen


Delaftale 14 Tre-hjulede cykler med to baghjul

Faaborg Rehab

Delaftale 15   Kørestole til børn

Guldmann


Delaftale 16   Vægtdynebørn

Annulleret

Kontrakterne er gældende fra 15.07.14-30.06.17 med option på 1x12 mdr.


Valg af leverandør på rengøringsydelser:

Der er pr. 01.08.2014 indgået offentlige kontrakter med følgende leverandører på alle 9 delaftaler:

Forenede Service

Valg af leverandører på Grafiske Ydelser:







Der er pr. 15.04.2014 indgået offentlige kontrakter med følgende leverandører:







Print, kopi og tryk:     



Casanta   



Rosendahls   



TopTryk Grafisk 







Kuverter med logo:



Oberthur







Rådgivning og produktion af kampagner i trykte medier:



Casanta



Kreativ Grafisk



Fingerspizt



Cosmographic



Clausen Grafisk





Rådgivning og produktion af kampagner i digitale og sociale medier:



Kreativ Grafisk



Casanta



Fingerspitz







Totalentreprise på kampagner i flere medier:



Kreativ Grafisk



Clausen Grafisk



Cosmographic



PR Info Denmark



Fingerspitz













Valg af leverandør på Robotstøvsugere



 

 

Der er pr. 1.04.2014 indgået en offentlig kontrakt med følgende leverandør:





Toprent A/S



Niels Bohrsvej 36



8660 Skanderborg









Valg af leverandør på Planlægningsløsning

 

Der er pr. 8.10.2013 indgået en offentlig kontrakt med følgende leverandør:









Sekoia ApS



Grønnegade 93, 1. sal



Aarhus 8000





Valg af leverandør på Arbejdsmarkedssystem

 

Der er pr. 4.12.2013 indgået en offentlig kontrakt med følgende leverandør:

 

J. H. Schultz Information A/S

Annexstræde 5

2500 Valby

 

Valg af leverandør på transport af mad og hjælpemidler



til Odense Kommune







Der er indgået aftale med følgende leverandører:







Udbringning af kølet vakuumpakket mad : Multi Trans A/S

Aftaleperioden er fra 13.1.2014 - 13.1.2016

Transport af hjælpemidler: Bring Express ApS 



Aftaleperioden er fra 13.1.2014 - 13.1.2017.

Valg af rådgiver til særforanstaltningsbyggeri - Grevelundsvej 20







Der er indgået aftale med følgende rådgivere:







Totalrådgiver: Isager Arkitekter



Underrådgiver: Orbicon











Valg af leverandør på levering af brændstof på kort (Benzinkort)







Rammeaftalen er indgået med:

Statoil Fuel and Retail A/S



Borgmester Christiansens Gade 50



2450 København SV





Q8 Danmark A/S

Banevænget 13



3460 Birkerød







A/S Dansk Shell

Mikado House, Rued Langgaards vej 6-8, 5.



2300 København S







OK a.m.b.a.

Åhave Parkvej 17



8260 Viby J











Aftaleperioden er fra 1.3.2013 til 30.11.2014 med mulighed for forlængelse i 2x12 mdr.




















Valg af leverandør på levering af service på elevatorer og trappelifte:







Valg af leverandør på levering af service på elevatorer og trappelifte:

 

Valg af leverandør på levering af service på elevatorer og trappelifte:

 

Valg af leverandør på levering af service på elevatorer og trappelifte:

 

Valg af leverandør på levering af service på elevatorer og trappelifte:

 

Valg af leverandør på levering af service på elevatorer og trappelifte:

 

Valg af leverandør på levering af service på elevatorer og trappelifte:

 

Valg af leverandør på levering af service på elevatorer og trappelifte:

 

Valg af leverandør på levering af service på elevatorer og trappelifte:

 

Valg af leverandør på levering af service på elevatorer og trappelifte:

 

Valg af leverandør på levering af service på elevatorer og trappelifte:

 

Valg af leverandør på levering af service på elevatorer og trappelifte:KONE A/S



Marielundvej 10



2730 Herlev







Aftaleperioden er fra 01.03.2013 til 28.02.2017.








Valg af leverandør på levering af planter og planteservice:







Fyns Planteservice A/S



Ørbækvej 716



5220 Odense SØ







Aftaleperioden er fra 1.1.2013 til 31.12.2015 med option på forlængelse i op til 12 mdr.
















Valg af leverandør på
skadedyrsbekæmpelse







Delaftale 2 – Anden skadedyrsbekæmpelse







A/S Mortalin



Bråbyvej 74-76



4690 Haslev







Aftalen er gældende fra d. 01.01.2015 til d. 31.12.2015 med option på forlængelse i 1 x 12 mdr.


















Valg af leverandør på sikring

Delaftale 1 – AIA/ADK anlæg, service, reparation og vedligehold samt ny anlæg

G4S Security Services A/S

Roskildevej 157

2620 Albertslund







Aftaleperioden er fra den 01. 01. 2013 til 31. 12. 2016

Delaftale 2 – ABA lovpligtigt service eftersyn, reparation og vedligehold samt ny anlæg

Bravida Danmark A/S

Park Allé 373

2605 Brøndby

Aftaleperioden er fra den 01. 01. 2015 til 31. 12. 2016

Delaftale 3 – ABA inspektion efter DBIs retningslinjer

Dansk Brand- og sikringsteknisk Institut

Jernholmen 12

2650 Hvidovre

Aftaleperioden er fra den 01. 01. 2013 til 31. 12. 2016

Delaftale 4 – ITV reparation og vedligehold samt ny anlæg

G4S Security Services A/S

Roskildevej 157

2620 Albertslund

Aftaleperioden er fra den 01. 01. 2013 til 31. 12. 2016

Delaftale 5 – Vagt – AP kørsel/lukkerunder – kontor og service vagt

Securitas A/S

Sydvestvej 98

2600 Glostrup

Aftaleperioden er fra den 01. 01. 2013 til 31. 12. 2016






















Valg af leverandør på levering af brændstof til tank og fyringsolie:








Ok a.m.b.a.



Åhave Parkvej 17



8260 Viby J







Aftaleperioden er fra 1.12.2012 til 30.11.2014.







________________________________________________________________________________________________



Valg af leverandør på vikarydelser til pleje- og omsorgsområdet:







SOS Vikar A/S



Frejasvej 8



4700 Næstved







Aftaleperioden er fra den 01.10.2012 til 30.09.2014.







________________________________________________________________________________________________







Valg af leverandør på Rengøringsmidler, -rekvisitter og tøjvaskemidler. Der er indgået en parallel rammeaftale med følgende leverandører:







- RV Unique, Filial af Rekstrarvörur EHF, Island



Komentvej 5



6230 Rødekro







- Multiline A/S



Kirkebjergvej 17



4180 Sorø







- Diversey Danmark Aps



Teglbuen 10



2990 Nivå







Aftaleperioden er fra d.1.10.2012 til d. 30.9.2014 med optionsmulighed i op til 2x12 mdr.








Valg af leverandør på Mekanisk sikring - Låsesystemer til Kommunens driftede bygninger og borgere i eget hjem:







Delaftale 1 - Mekanisk sikring til Odense kommunens driftede bygninger:



Odense Låseservice A/S



Roersvej 37



5000 Odense C



Delaftale 2 - Nøglebokse og nøglecylindre til borgere i eget hjem:



Låseteknik A/S



Dalumvej 13



5250 Odense SV



Delaftale 3 - Elektronisk blue tooth låsesystem til borgere i eget hjem:



Låseteknik A/S



Dalumvej 13



5250 Odense SV







Aftaleperioden er fra den 01.10.2012 til 30.09.2015 med optionsmuligheder i op til 2x12 mdr. Dog går delaftale 2 kun til ultimo 2014.




Valg af leverandør på Headsets:







Globe Systems Aps



Islevdalvej 144



2610 Rødovre







Aftaleperioden er fra den 01.09.2012 til 31.08.2014 med optionsmuligheder i op til 2x12 mdr.




Valg af leverandør på Psykologisk Krisehjælp:







Falck Healthcare A/S



c/o Falck-huset



1780 København V







Aftaleperioden er fra den 01.09.2012 til 31.08.2014 med optionsmuligheder i op til 2x12 mdr.








Valg af leverandør på køreskoletjenester (kørekort mv.)







Uddannelsescenter Fyn APS



Hans Egedes Vej 4, Tarup



5210 Odense NV







Kørekort B (alm. kørekort)



Kørekort B/E (kørekort til trailer)



Kørekort til handicappede i specialbyggede biler



Øvrige kørekort samt kørselstræning mv. henvises til arbejdsmarkedsuddannelserne



Førstehjælp (frivillig aftale)



Brandslukning (frivillig aftale)












Valg af leverandør på det dynamiske indkøbssystem af Udendørs lege-. fitness- og aktivitetsudstyr :



Leverandører kan i hele perioden, hvor det dynamiske system er aktivt anmode om deltagelse. Listen vil derfor løbende blive revideret.







Til orientering kan det oplyses, at Odense Kommune har valgt at optage følgende virksomheder i systemet pr. 12.11.2013:







Delaftale 1 (Totalentreprise indenfor udendørs Lege-, fitness- og aktivitetsudstyr):



Cado, Dica, Kompan, Elverdal, Copla, Fagtek/Noles, Laika, Tress, Uniqa, Ledon, Heboleg, Hags, Gade & Co. A/S, Nikostine.



Delaftale 2 (Traditionelle legeredskaber):



Cado, Dica, Kompan, JB Trading, Tress, Elverdal, Copla, Fagtek/Noles, Laika, Uniqa, Ledon, Heboleg, Nikostine, Hags, Gade & Co. A/S







Delaftale 3 (Interaktive legepladser):



Dica, Kompan, Elverdal, Fagtek/Noles, Uniqa, Nikostine.







Delaftale 4 (Naturlegeredskaber og øvrigt udstyr i træ):



Dica, Kompan, Henka, JB Trading, Elverdal, Copla, Fagtek/Noles, Laika, Tress, Uniqa, Cado, Ledon, Heboleg, Nikostine, Hags, Gade & Co. A/S







Delaftale 5 (Skaterudstyr):



Dica, Kompan, Elverdal, Fagtek/Noles, Laika, Tress, Cado, Heboleg, Nikostine.







Delaftale 6 (Udendørs fitness- og aktivitetsudstyr):



Cado, Dica, Kompan, JB Trading, Tress, Elverdal, Copla, Fagtek/Noles, Laika, Uniqa, Heboleg, Nikostine, Hags, Gade & Co. A/S







Delaftale 7 (Faldunderlag og sand):



Dica, Kompan, JB Trading, Unica, Elverdal, Fagtek/Noles, Laika, Tress, Ledon, Heboleg, Nikostine, Hags, Gade & Co. A/S 

Valg af leverandør på digitalisering af byggesagsarkiv.







Data Scanning



Bernstofsgade 38



0900 københavn C.
















Valg af leverandør på Madrasser og puder







Delaftale 1 - Trykfordelende skummadras, helmadras

Valg af leverandør på Madrasser og puderDelaftale 1 - Trykfordelende skummadras, helmadras

Invacare A/S



Sdr. Ringsvej 37



2605 Brøndby







Delaftale 2 - Skummadras (undermadras)



Arjohuntleihg A/S



Vassingerødvej 52



3540 Lynge







Delaftale 3 - Trykaflastende luftmadras, vekseltryk, topmadras



Zibo A/S



Erhvervsparken 4, Ølholm



7160 Tørring







Delaftale 4 - Trykaflastende luftmadras, vekseltryk, helsemadras



Invacare A/S



Sdr. Ringvej 37



2605 Brøndby







Delaftale 5 - Trykfordelende statisk luftmadras, topmadras



Handicare



Jernholmen 41



2650 Hvidovre







Delaftale 7 - Anatomisk formet pude i skum



Handicare



Jernholmen 41



2650 Hvidovre







Delaftale 8 - Luftpude (tilpositionering)



Handicare



Jernholmen 41



2650 Hvidovre







Delaftale 9 - Luftpude (til trykfordeling)



Handicare



Jernholmen 41



2650 Hvidovre







Aftaleperioden er fra den 01.07.2012 til 30.06.2014 med optionsmuligheder i op til 2x12 mdr.






Valg af leverandør på ristet kaffe og te, flydende kaffe og leje og køb af maskiner:







Delaftale 1 - Ristet kaffe og te (Peter Larsens Kaffe)







Delaftale 2 - Leje og køb af maskiner (Frellsens Kaffe)







Delaftale 3- Flydende kaffe (Merrild)







Aftalerne er for delaftale 1 og delaftale 2, er gældende fra d. 1. april 2012 til 31. marts 2014. Med mulighed for forlængelse af aftalerne af 2 x 12 måneder.







Aftalen på delaftale 3, er gældende fra s. 1. januar 2012 til 31. december 2013. Med mulighed for forlængelse af aftalerne af 2 x 12 måneder.










Valg af leverandør på Inkontinens Bleer:







SCA Hygiene Products A/S



Gydevang 33



3450 Allerød







Aftalen er gældende fra d. 01.05.2012 til 30.04.2015. Med option på forlængelse i 1 x 12 måneder.






Valg af leverandør på Naturgas:







Valg af leverandør på Naturgas:

 

Valg af leverandør på Naturgas:

 

Valg af leverandør på Naturgas:

 

Valg af leverandør på Naturgas:

 

Valg af leverandør på Naturgas:

 

Valg af leverandør på Naturgas:

 

Valg af leverandør på Naturgas:

 

Valg af leverandør på Naturgas:

 

Valg af leverandør på Naturgas:

 

Valg af leverandør på Naturgas:

 

Valg af leverandør på Naturgas:HMN Gashandel A/S



Vognmagervej 14



8800 Viborg







Aftalen er gældende fra d. 01.05.2012 til 30.04.2015. Med option på forlængelse i 1 x 12 måneder.












Valg af leverandør på EL/strøm:







A/S ELRO Handel,



Normansvej 1,



8920 Randers







Aftalen er gældende fra 01.01.2013 til 31.12.2015.




Valg af leverandør på Skærmbriller:







Louis Nielsen A/S



Indkildevej 2A



9210 Aalborg SØ







Aftalen er gældende fra 01.04.2012 til 31.01.201403.2015. Med option på forlængelse i 1 år




Valg af leverandør på levering af Spil og klargøring til Centralbiblioteket:







Biblioteksmedier



Energivej 9



2750 Ballerup







Aftalen er gældende fra 01.04.2012 til 31.01.2014. Med option på forlængelse i op til 2x12 måneder.








Valg af leverandør til nyt børnehus ved Spurvelundskolen:



Totalrådgiver:



RUM as, arkitektfirma







Underrådgiver:



Hundsbæk & Henriksen A/S, rådgivende ingeniører







Valgte rådgiverteam har givet det for Odense Kommune mest økonomisk fordelagtige tilbud.












Valg af leverandør på levering af sportsudstyr:







Del 1 : Leg og motorik



Del 2 : Atletik



Del 3 : Gymnastik og fitness



Del 4 : Boldidræt



Del 5 : Svømmehalsudstyr



Del 6 : Inventar



Del 7 : Sikkerhedseftersyn



Del 8 : Græsmaling og maskiner







Del 1 og 2:



JI SPORT A/S



Sønderskovvej 236



9362 Gandrup



CVR: 30720768







Del 3, 4, 6 og 8:



TRESS A/S



Danmarksvej 34



8660 Skanderborg



CVR: 11074219







Del 5:



PRESENCO



Jernet 3



6000 Kolding



CVR: 23473917







Del 7:



VIRKLUND SPORT A/S



Korshøjvej 2



8600 Silkeborg



CVR: 13411182







Aftalen, delaftaler: 1,2,3,4,5,6,8 er gældende fra 01.02.2012 til 31.01.2015. Med option på forlængelse på op til 1x12 måneder.







Aftalen, delaftale: 7 er gældende fra 08.03.2012 til 31.01.2015. Med option på forlængelse på op til 1x12 måneder.








Valg af leverandører på levering af forsikringsmæglerydelser







Hansson & Partners A/S



Merkurvej 5



6000 Kolding







Aftalen er gældende fra 01.01.2012 til 31.03.2014. Med option på forlængelse på op til 1x12 måneder.




Valg af leverandør på levering af bøger, av-materialer og klargøring/indbinding







Delaftale 1: Danske Monografier (inkl. Musikalier og periodica) - levering og indbinding/klargøring



Delaftale 2: Udenlandske monografier (inkl. Musikalier og periodica) - levering



Delaftale 4: Film - levering og klargøring



Delaftale 7: Skøn- og faglitteratur til øvrige institutioner end biblioteker og skoler - levering







Biblioteksmedier



Energivej 9



2750 Ballerup







Delaftale 3: Musik - levering og klargøring







Audio Visionary Music / Imusic



Ryesgade 18, 1.



8000 Aarhus C







Delaftale 6: Skolebiblioteksbøger, taskebøger/trykte læremidler - levering og indbinding/klargøring







Odense Biblioteks Levering



Krogagervej 10



5240 Odense NØ







Delaftale 5: Spil/multimedier - levering og klargøring







Denne delaftale er annulleret og genudbydes.







Aftalen er gældende fra 01.02.2012 til 31.01.2014. Med option på forlængelse i op til 2x12 måneder.












Valg af leverandører på levering af forsikringsmæglerydelser







Hansson & Partners A/S



Merkurvej 5



6000 Kolding







Aftalen er gældende fra 01.01.2012 til 31.03.2014. Med option på forlængelse på op til 1x12 måneder.
















Valg af leverandører på rådgivningsydelser om Fysisk arbejdsmiljø:







COWI Rådgivende Ingeniører



Parallelvej 2



2800 Kongens Lyngby







Aftalen er gældende fra 01.11.2011 til 31-10-2013. Med option på forlængelse på op til 2 x 12 måneder.












Valg af leverandører på Personlige hjælpemidler: Håndsyede ortopædiske fodtøj, brystproteser samt øvrigt fodtøj og tilbehør.







Sahva A/S



Borgervænget 5



2100 København Ø







Aftalen er gældende fra 01.09.2011 - 31.08.2014. Med option på forlængelse på op til 1 x 12 måneder.








Valg af leverandører på Grafiske ydelser: Skilte







Vester Kopi, Kochsgade 31, 5000 Odense



Modulex, Kløvervej 101, 7190 Billund



Dania Signs, Londongade 4, 1., 5000 Odense







Aftalen er gældende fra 01.12.2011 til 28.02.2014. Med option på forlængelse på op til 2 x 12 måneder.
















Valg af leverandører på daginstitutionsmøbler:







Leika Danmark A/S, Borupvang 2, 3450 Allerød







Uniqa A/S, Industriparken 7, 4640 Faxe







Lekolar A/S, Galoche Allé 15, 4600 Køge







Aftalen er gældende fra 01.02.2012 til 31.01.2014. Med option på forlængelse på 2 x 12 måneder.












Valg af leverandør på Skolemøbler

Hovedleverandør:



Højer Møbler A/S OJ Skolemøbler A/S

Halsvej 298, Vester Hassing Bornholms Allé 20

9310 Vodskov 8260 Viby J

Tlf.: 5151 6010 Tlf.: 8684 563











2. Leverandør

Kinnarps A/S

Roskildevej 522

2605 Brøndby

Tlf.: 7015 1010

 

3. Leverandør

SIS Functional Furniture A/S

Lollandsvej 16

5500 Middelfart

Tlf.: 6441 0490

Aftalen er gældende fra 1.9.2011 - 31.8.2013. Med option på forlængelse på 2 x 12 måneder.










Valg af leverandør på vask/leje af linned:



Valg af leverandør på vask/leje af linned:

 

Valg af leverandør på vask/leje af linned:

 

Valg af leverandør på vask/leje af linned:

 

Valg af leverandør på vask/leje af linned:

 

Valg af leverandør på vask/leje af linned:

 

Valg af leverandør på vask/leje af linned:

 

Valg af leverandør på vask/leje af linned:

 

Valg af leverandør på vask/leje af linned:

 

Valg af leverandør på vask/leje af linned:

 

Valg af leverandør på vask/leje af linned:

 

Valg af leverandør på vask/leje af linned:Valg af leverandør på vask/leje af linned: Valg af leverandør på vask/leje af linned: Valg af leverandør på vask/leje af linned: Valg af leverandør på vask/leje af linned: Valg af leverandør på vask/leje af linned: Valg af leverandør på vask/leje af linned: Valg af leverandør på vask/leje af linned: Valg af leverandør på vask/leje af linned:Berendsen Textil Service A/S



Tobaksvejen 22



2860 Søborg







Aftalen er gældende fra 01.12.2011 - 31.07.2013. Med option på forlængelse på 2 x 12 måneder.











Valg af leverandør på levering af rengøringsydelser







Distrikt:

5000 Forenede Service, SMP, Bidstrup Jensen

5200 Forenede Service, Bidstrup Jensen, Alliance+

5210 Forenede Service, Bidstrup Jensen, Danren

5220 Forenede Service, Bidstrup Jensen, Alliance+

5230 Forenede Service, Bidstrup Jensen, SMP

5240 Forenede Service, Bidstrup Jensen, Alliance+

5250 Forenede Service, Bidstrup Jensen, Danren

5260 Forenede Service, Bidstrup Jensen, Alliance+

5270 Forenede Service, Bidstrup Jensen, Danren

Delaftale 2

Bidstrup Jensen, Forenede Service, Danren, Absolut, Kongsvang





Aftalen er gældende fra 01.08.2011 til 30.07.2014. Med option på forlængelse i op til 3x12 måneder.
















Valg af leverandør på affaldshåndtering og containerleje.







Madaffald opsamling i tønder.







PNA 83



Overbyvej 8 A



6000 Kolding







Øvrigt affald







Marius Pedersen



Ørbækvej 851



5863 Ferritslev







Aftalen er gældende fra 01.01.2012 - 31.12.2014. Med option på forlængelse på 2 x 12 måneder.












Valg af leverandør på forsikringsmæglerydelser







dahlberg assurance brokers Esbjerg A/S



Dokken 10



6700 Esbjerg







Aftalen er gældende fra 01.04.2011 - 31.03.2014. Med option på forlængelse på 1 x 12 måneder.







_________________________________________________________________________________________________











Valg af leverandør på helbredstillæg - Briller







Louis Nielsen A/S



Indkildevej 2A



9210 Aalborg SØ







Aftalen er gældende fra 01.09.2011 - 31.08.2013. Med option på forlængelse på 2 x 12 måneder.







_________________________________________________________________________________________________







Valg af leverandør af lagerreoler

Kardex Danmark AB



Kærvej 39



5220 Odense SØ







Aftalen er et engangskøb







_________________________________________________________________________________________________







Valg af leverandør til Uddannelses- og aktivitetssystem til Odense Kommune:








Plan2learn



ProOffice



Helsingforsgade 27



8200 Århus N







Aftalen løber fra 01.02.2012 til 31.01.2016. Med mulighed for forlængelse i 2 x 2 år.







_________________________________________________________________________________________________







Valg af leverandør til sundhedsordning til Odense Kommune:







PreviaSundhed A/S



Borgervænget 3, 2. Sal.



2100 København Ø







Aftalen løber fra 01.09.2011 til 31.08.2012. Med mulighed for forlængelse i 2 x 12 måneder.







_________________________________________________________________________________________________







Valg af leverandør af hårde hvidevarer til husholdningsbrug:







Skousen Detail ApS



Trekanten 17



6500 Vojens







Aftalen løber fra 01.05.2011 til 30.04.2013. Med mulighed for forlængelse i 24 måneder.















______________________________________________________________________________________________________________







Valg af leverandør på opbygning af vandtankvogn til Odense Brandvæsen:







GKV Brandmaterial ApS



Kirkegårdsvej 29



6300 Gråsten











Aftalen er et engangskøb



_________________________________________________________________________________________________







Valg af leverandør på rengøringsmaskiner.







Diversey - Danmark A/S



Teglbuen 10



2990 Nivå



Danmark







Aftalen løber fra 1.5.2011 til 31.12.2014 med mulighed for forlængelse i 12 mdr.












Valg af leverandør på kommunale begravelser.



Valg af leverandør på kommunale begravelser.

 

Valg af leverandør på kommunale begravelser.

 

Valg af leverandør på kommunale begravelser.

 

Valg af leverandør på kommunale begravelser.

 

Valg af leverandør på kommunale begravelser.

 

Valg af leverandør på kommunale begravelser.

 

Valg af leverandør på kommunale begravelser.

 

Valg af leverandør på kommunale begravelser.

 

Valg af leverandør på kommunale begravelser.

 

Valg af leverandør på kommunale begravelser.

 

Valg af leverandør på kommunale begravelser.Valg af leverandør på kommunale begravelser. Valg af leverandør på kommunale begravelser. Valg af leverandør på kommunale begravelser. Valg af leverandør på kommunale begravelser. Valg af leverandør på kommunale begravelser. Valg af leverandør på kommunale begravelser. Valg af leverandør på kommunale begravelser.



Begravelsesforretningen Fyen



Skibhusvej 76



5000 Odense C







Aftalen løber fra 1.7.2011 til 31.6.2014 med mulighed for forlængelse i 2 x 12 mdr.












Valg af leverandør på udbud vedrørende gardiner, persienner og anden solafskærmning samt vask og rens af gardiner, persienner m.v.







Udbud vedrørene levering og montering samt vask og rens af gardiner m.v, er nu afsluttet. Odense Kommune har valgt at indgå aftale med følgende leverandører.







Valg af leverandører på levering og montering af gardiner m.v.:







Gardinmontøren Botex



Bondovej 6



5250 Odense SV







BT Gulve og Gardiner



Nørregade 77-79



5000 Odense C







Sega A/S



Agenavej 39A



2670 Greve







Valg af leverandør på vask og rens af gardiner m.v.:







Gardinmontøren Botex



Bondovej 6



5250 Odense SV







Aftalerne er gældende fra 1. juni 2011 til 31. maj 2015.








Drift, vedligeholdelse og levering af signalanlæg 2011








Bygningsvedligehold 2011



Til orientering kan det oplyses, at Odense Kommune har valgt at indgå aftale med følgende virksomheder, idet disse har afgivet den laveste pris på fagentrepriserne.







Delaftale Entreprenør

 

Bud

 

1.1 Kirkebjerg A/S kr. 949.000,00
1.2 Raunstrup Tømrer A/S kr. 177.505,00
1.3 Gulve og Tæpper ApS kr. 406.800,00
1.4 Per Aarsleff kr. 438.750,00
1.5 Jema Farver kr. 1.709.050,00
1.6 Jorton A/S kr. 613.200,00
1.7 KN Tægdækning kr. 153.550,00
1.8 Odense Bygningsservice kr. 3.550.000,00
1.9 Kirkebjerg A/S kr. 558.000,00
1.10 Blikkenslagernes Aktieselskab kr. 544.000,00
2.1 Kirkebjerg A/S kr. 512.000,00
2.2 Tømrermester Ulrik Fyrsterling kr. 825.780,00
2.3 Gulve og Tæpper ApS kr. 245.600,00
2.4 Per Aarsleff kr. 475.400,00
2.5 Næsby Malerfirma A/S kr. 2.465.200,00
2.6 Jema Farver kr. 2.360.140,00
2.7 Tøjsbo Byg ApS kr. 1.125.500,00
2.8 KN Tagdækning kr. 148.000,00
2.9 Tøjsbo Byg ApS kr. 3.411.195,00
2.10 Blikkenslagerne Aktieselskab kr. 2.000.000,00




Vi vil gerne benytte lejligheden til at takke for den interesse, I har vist Odense Kommune, og håber, at I vil deltage i en udbudsrunde en anden gang.

 

Eventuelle spørgsmål i relation til udbuddet kan rettes til Carsten Dührkoop på mail cdc@odense.dk
















EU-udbud: Valg af totalrådgivning på opførelse af Korup Kultur og Idrætscenter, KKIC.







Totalrådgiver: Mangor og Nagel, Arkitektfirma



Underådgiver: Oluf Jørgensen A/S, Rådgivende ingeniørfirma







Valgte rådgiverteam har afgivet det for Odense Kommune



mest økonomisk fordelagtige tilbud



på Totalrådgivningsydelsen på 1.284.000,00 kr.







_________________________________________________________________________________________________________







EU -udbud: Valg af total af totalrådgivning på på Cykel og Atletik Arena, CA-Arena Odense.







Totalrådgiver: Dissing+Weitling arkitekter



Underrådgiver: Buro Happold, ingeniørfirma samt Arenakonsulent Populus







Valgte rådgiverteam har afgivet det for Odense Kommune



mest økonomisk fordelagtige tilbud



på Totalrådgivningsydelsen på 1.448.000,00 kr.







_________________________________________________________________________________________________







Valg af leverandør på chassis til vandtankvogn til Odense Brandvæsen:







Scania Biler A/S



Krumtappen 2



5260 Odense S







Aftalen er et engangskøb.







Valg af leverandør af Pladsanvisningssystem:







IST International



Ledreborg Alle 130C



4000 Roskilde

Aftalen er gældende fra 23-03-2011 til 31-12-2015 med option på forlængelse på op til 12 mdr. ad to gange.


Valg af leverandør af flytteforretning til Odense Kommune



Primærleverandør - Møbeltransport Danmark A/S, Hestehaven 21A, 5260 Odense S







Primærleverandøren skal benyttes ved alle flytteopgaver under DKK 50.000







Sekundærleverandør - ADAMS Transport CO ApS, Holkebjergvej 106, 5250 Odense SV



Tertiærleverandør - TLS A/S, Sindalsvej 8, 8240 Risskov



Ved ordrer over DKK 50.000 skal der laves miniudbud mellem primær-, sekundær,- og tertiærleverandøren.







Aftalen er gældende fra: 01-04-2011 til 31-03-2013 med option på 2 x 12 måneder.








Valg af prækvalificerede på EU-udbud vedr. deltagelse i projektkonkurrence for omdannelse af Thomas B. Thriges Gade



(i uprioriteret rækkefølge)







Polyform, Henning Larsen Architects, Dress & Sommer

Underrådgivere:

WTM Engineers International (D)

Argus (D)

Jonathan Speirs + Major (UK)

3XN

Underrådgivere:

NORD Arkitekter

Ove Arup and Partners International Ltd (UK)

Søren Jensen Rådgivende Ingeniørfirma

Konsulent:

Jeppe Aagaard Andersen Landskabsarkitekter

Entasis

Underrådgivere:

Grontmij | Carl Bro

SWECO Architects

sbs rådgivning

MOMENTUM Research & Development

Lundgaard & Tranberg Arkitekter A/S

Underrådgivere:

Kragh&Berglund Landskabsarkitekter A/S

Lemming & Eriksson Rådgivende Ingeniører a.s

Konsulenter:

Reinertsen Sverige AB - Stefan Krii

Gielstrup Therkelsen Aps

ALECTIA A/S

Underrådgivere:

SLETH A/S

CHRISTENSEN & CO arkitekter a/s

Schul + Okra Landskabsarkitekter (NL/DK)

Peter Brett Associates LLP (GB)

Colliers Hans Vestergaard A/S

ADEPT Aps

Underrådgivere:

MVRDV bv (NL)

Ting & Wainø landskabsarkitekter Aps

Slot Møller Rådgivende Ingeniører A/S

Esbensen Rådgivende Ingeniører A/S

Via Trafik

EMCON AS

ACT

Capacent Management Consulting A/S

U:R:D Urban Research and Design

schmidt hammer lassen architects

Kristine Jensens Tegnestue

Underrådgivere:

Tyréns AB (S)

WS Green Technologies (D)

PriceWaterhouseCoopers

ecosistema urbano arquitectos S.L.P. (ES)







Offentliggørelse af vinder forventes i februar 2012.


Valg af leverandør på sikringsydelser







Leverandør på den nye aftale er:

For AIA(automatiske indbrudsalarmer) og ITV(Videoovervågning)

G4S SECURTY SERVICES A/S

Roskildevej 157

2620 Albertslund

For ABA(automatiske brandalarmer)

Lindpro

Stæremosegårdsvej 8

5230 Odense M

For Vagtydelser(rundering, lukkerunder og alarmkørsel m.m.) og kontor & servicevagt(skabe tryghed ved tilstedeværelse for borgere og personale)

Dansikring

Sydvestvej 98

2600 Glostrup

Aftalen er gældende fra 01.01.2011 - 31.12.2012 med option på forlængelse på 24 måneder.


Valg af leverandør af hårde hvidevarer til professionelt brug til Odense Kommune







Nortec Systems A/S



Ellehammersvej 16



7100 Vejle







Aftalen er gældende fra 01.01.2011 - 31.12.2012 med option på forlængelse på 24 måneder.


Valg af leverandør på EU-Udbud for afrensning af graffiti:

All Remove Danmark A/S



Toftemarken 35



3200 Helsinge







Aftalen træder i kraft den 1. februar 2011 og løber til den 31. januar 2012. Aftalen kan forlænges til den 31. januar 2015.


Valg af leverandør til Lærer- og elevadministrationssystemer



KMD A/S



Lautrupparken 40-42



2750 Ballerup







Aftalen træder i kræft den 1. februar 2011. Kontraktens løbetid er 4 år med mulighed for at Odense Kommune kan forlænge aftalen med 2 gange 12 måneder.

_______________________________________________________________________________________________________________

Valg af leverandører til dele af beskæftigelsesindsatsen







Tilbudstype 9: Jobsøgning for fleksjobberettigede



AS3 Employment



Hasselager Centervej 35



8260 Viby J







AOF Østfyn



Lindholm Havnevej 29



5800 Nyborg







Kontraktstart er 1.2.2011, og rammeaftalen løber frem til 31.12.2014. Delaftalen løber frem til 31.12.2011.








 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Valg af leverandør til foreningsadministrationsprogram

Conventus A/S

Sinding Hovedgade 3

7400 Herning

Aftalen træder i kræft den 1. januar 2011 og løber indtil 31. december 2011, med mulighed for forlængelse i op til 24 måneder.


Valg af leverandør på Arbejdsmiljøcertificering:



Bureau Veritas Certification Denmark A/S



Oldenborggade 1B



7000 Fredericia







Aftalen træder i kraft den 1. marts 2011 og løber indtil 31. december 2013, med mulighed for forlængelse i op tl 14 måneder.






Valg af leverandør på forebyggende skadedyrsbekæmpelse



Mortalin

Bråbyvej 74-76



4690 Haslev







Aftalen træder i kraft den 1. januar 2011 og løber indtil den 31. december 2014.






Valg af leverandør på EU-udbud for levering af vejsalt i 2010 - 2011

GC Rieber Salt A/S



Vesthavnsvej 26



7000 Fredericia







Aftalen træder i kraft den 1. november 2010 og løber indtil den 30. juni 2011. Aftalen kan forlænges i yderligere 2 perioder, hver af 12 måneder.






Valg af leverandør på EU-udbud for bygherrerådgivning på omdannelse af Thomas B. Thriges Gade



COWI A/S



Parallelvej 2



2800 Kongens Lyngby

Aftalen træder i kraft den 02.07.2010 og løber indtil 31.12.2017.




 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Valg af leverandør på "EU-udbud på Energimærkning"







TRE-FOR A/S



Kokbjerg 30



6000 Kolding







Aftalen træder i kraft den 07.09.2010 og løber indtil 31.12.2011. Der er option på forlængelse på 2x12 måneder


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Valg af leverandør på "udbud på sygeplejeartikler, handsker og kompressionsstrømper til 12by-gruppens Indkøbscentral".

Abena A/S vandt alle tre delaftaler til Odense Kommune:







Delaftale 1: Handsker



Delaftale 2: Kompressionsstrømper



Delaftale 3: Sygeplejeartikler







Abena A/S



Egelund 35



6200 Aabenraa







Aftalerne træder i kraft den 01.11.2010 og løber indtil 31.10.2013. Der er option på forlængelse på 12 måneder.








Udbuddet gennemføres som et udbud efter lov nr. 572 af 6. juni 2007, der er en ændringslov til tilbudsloven







Odense Symfoniorkester under Odense Kommune, tilbud på levering af billetsystem .







Valg af leverandør på 'Billetsystem til Odense Symfoniorkester':







Billetten A/S



Åbogade 15



8200 Århus N











Odense Symfoniorkester



Claus Bergs Gade 9



5000 Odense C


Valg af leverandør på "udbud på måtteservice til 12by-gruppens Indkøbscentral".







Berendsen Textil Service A/S vandt alle tre delaftaler:







Delaftale 1: Middelfart Kommune og Odense Kommune



Delaftale 2: Esbjerg Kommune, Fredericia Kommune, Sønderborg Kommune og Vejle Kommune



Delaftale 3: Århus Kommune







Berendsen Textil Service A/S



Tobaksvejen 22



2860 Søborg







Aftalen træder i kraft den 01.08.2010 og løber indtil 31.07.2012. Der er option på forlængelse på 2 x 12 måneder.








Valg af leverandør på "Udbud på etablering af brug af chipkort i parkeringsautomater på Odense Kommunes offentlige parkeringspladser":



Solvision ApS



Allesøvej 130



5270 Odense N








Valg af leverandør på Cykler, tilbehør og reparationer:







Bent Jørgensens Eftf. Aps



Albanigade 61



5000 Odense C







Design Cykler A/S



St. Gråbrødrestræde 10



5000 Odense C







Storm Cykler



Kochsgade 51



5000 Odense C







Valg af leverandør på Knallerter, tilbehør og reparationer:







Storm Cykler



Kochsgade 51



5000 Odense C







Aftalerne træder i kraft den 1. april 2010 og vil gælde de næste 3 år med option på 1x12 mdr.












Valg af leverandør på Totalrådgivning - Munkehatten.







Totalrådgiver : Grontmij Carl Bro A/S, Skibhusvej 52A, 5000 Odense C



Det samlede rådgiverhonorar ekskl. moms : 2.574.350,00 kr.

Det kan oplyses, at der kom i alt 5 tilbud.






Valg af leverandør på ombygning/nyindretning af Slotsgade 5 og Vindegade 10, 5000 Odense C







Totalrådgiver : Sahl Arkitekter, Sønderhøj 3, 8260 Viby .

Underrådgiver : Almbjerg as, Rådgivende ingeniørfirma, Vitus Berings Plads, 8700 Horsens.

Det samlede rådgiverhonorar kr. ekskl. moms : 535.000,-

Det kan oplyses, at der kom i alt 16 tilbud.


Valg af leverandør på mModernisering/renovering af Højmeskolen.







Totalrådgiver : CASA Arkitekter A/S, Sunekær 1, 5471 Søndersø

Underrådgiver : Alectia A/S, Sverigesgade 5, 5000 Odense C

Det samlede rådgiverhonorar kr. ekskl. moms : 490.000,-

Det kan oplyses, at der indkom i alt 17 tilbud.


Valg af leverandør - modernisering af Tingløkkeskolen







Totalrådgiver : Sahl Arkitekter, Sønderhøj 3, 8260 Viby .

Underrådgiver : Almbjerg as, Rådgivende ingeniørfirma, Vitus Berings Plads, 8700 Horsens.

Det samlede rådgiverhonorar kr. ekskl. moms : 675.000,-

Det kan oplyses, at der indkom i alt 22 tilbud.


Valg af leverandør på Danskuddannelse:







Dansk Flygtningehjælp



Borgergade 10, 3. sal



1300 København K







Rammeaftalen vil gælde de næste fire år og træder i kraft den 1. august 2010.


Valg af leverandører på vikarydelser:







Delbud 1- Vikarydelser, Sygeplejersker og sygeplejestuderende: Dana Care A/S

Delbud 2 - Vikarydelser Social- og sundhedsassistenter og hjælpere : Pleje & Omsorg A/S

Delbud 3 - Vikarydelser Husassistenter: Adecco A/S

Delbud 4 - Vikarydelser Køkken og ernæringspersonale: Adecco A/S

Kontrakterne er gældende fra den 01-09-2009 til 31-08-2011 . Med option på forlængelse i op til 2 x 12 måneder.










Valg af leverandør på Dentalprodukter - Tandregulering.







ScanOrto



Hans Edvard Teglers Vej 3



2920 Charlottenlund







Aftalen er gældende fra 1. januar 2010 til 31. december 2011 med option på 2x1 år.







Valg af leverandør på Dentalprodukter - Tandbehandling.







Dansk Nordenta A/S



Nydamsvej 8



8362 Hørning







Aftalen er gældende fra 1. april 2010 til 31. marts 2012 med option på 2x1 år.












Valg af leverandør på stomi og inkontinensprodukter.







Stomiprodukter:



Danpleje - OneMed A/S



P.O. Pedersens Vej 16



8200 Århus N







Inkontinensprodukter:



Abena A/S



Egelund 35



6200 Aabenraa







Aftalen er gældende fra 1. januar 2010 til 31. december 2012 med option på 1 år.












Valg af leverandør på Konsulentydelser til projekt Attraktive Arbejdspladser







Alectia People, Jupitervej 1, 6000 Kolding







Aftalen er gældende fra 14. september 2009 til 31. december 2010.












Valg af leverandør på FTF-uddannelsesmodul 2009-2011







LedelsesAkademiet Lillebælt og COK



Kontrakt indgås med



LedelsesAkademiet Lillebælt



Rugårdsvej 286



5210 Odense NV







Aftalen er gældende fra 1. september 2009 til 31. december 2011.












Valg af leverandør på kørsel af børn og unge







Delkontrakterne blev fordelt således:

Handybus vandt delkontrakt:

  • Delkontrakt 1.A: Rutekørsel til/fra specialbørnehaver
  • Delkontrakt 3.I: Buskørsel til/fra Ubberud Skole
  • Delkontrakt 5.B: Buskørsel med Odense Kommunes institutioner og afdelinger efter behov

John Bergholdt vandt delkontrakt:

  • Delkontrakt 1.B: Rutekørsel til/fra Nørrebjergskolen
  • Delkontrakt 1.E: Rutekørsel til/fra specialskoler, centerklasser samt SFO – Område 2
  • Delkontrakt 3.A: Rutekørsel i bus til/fra folkeskoler, specialklasser, svømme- og idrætsundervisning samt færdselsskole – Område 1
  • Delkontrakt 3.B: Rutekørsel i bus til/fra folkeskoler, specialklasser, svømme- og idrætsundervisning samt færdselsskole – Område 2
  • Delkontrakt 3.C: Rutekørsel i bus til/fra folkeskoler, specialklasser, svømme- og idrætsundervisning samt færdselsskole – Område 3

Kæmpes Taxi og Nordfyns Busser vandt delkontrakt:

  • Delkontrakt 3.D: Rutekørsel i bus til/fra folkeskoler, specialklasser, svømme- og idrætsundervisning samt færdselsskole – Område 4

Morud Bustrafik vandt delkontrakt:

  • Delkontrakt 3.J: Buskørsel til/fra Tingkærskolen
  • Delkontrakt 3.K: Buskørsel til/fra Skt. Klemensskolen
  • Delkontrakt 5.A: Buskørsel med musikskolen efter behov

Odense Taxa vandt delkontrakt:

  • Delkontrakt 1.C: Rutekørsel til/fra Enghaveskolen
  • Delkontrakt 1.D: Rutekørsel til/fra specialskoler, centerklasser samt SFO – Område 1
  • Delkontrakt 1.F: Rutekørsel til/fra specialskoler, centerklasser samt SFO – Område 3
  • Delkontrakt 1.G: Individuel kørsel efter behov af visiterede børn og unge
  • Delkontrakt 2: Kørsel til/fra tandlæge og –klinik
  • Delkontrakt 3.E: Rutekørsel i bil/minibus til/fra folkeskoler, specialklasser, SFO samt ad hoc opgaver (konfirmationsforberedelse, sprogskoler, indskoling Ejbyskolen, sygekørsel ved folkeskoler samt ungdomsuddannelser) – Område 1
  • Delkontrakt 3.F: Rutekørsel i bil/minibus til/fra folkeskoler, specialklasser, SFO samt ad hoc opgaver (konfirmationsforberedelse, sprogskoler, indskoling Ejbyskolen, sygekørsel ved folkeskoler samt ungdomsuddannelser) – Område 2
  • Delkontrakt 3.G: Rutekørsel i bil/minibus til/fra folkeskoler, specialklasser, SFO samt ad hoc opgaver (konfirmationsforberedelse, sprogskoler, indskoling Ejbyskolen, sygekørsel ved folkeskoler samt ungdomsuddannelser) – Område 3
  • Delkontrakt 3.H: Rutekørsel i bil/minibus til/fra folkeskoler, specialklasser, SFO samt ad hoc opgaver (konfirmationsforberedelse, sprogskoler, indskoling Ejbyskolen, sygekørsel ved folkeskoler samt ungdomsuddannelser) – Område 4
  • Delkontrakt 4.A: Individuelle kørsler samt hold- og rutekørsler for CSV Odense samt Club Nova
  • Delkontrakt 4.B: Individuelle kørsler samt hold- og rutekørsler for CSV Vestfyn samt Pilehaveskolen (Assens Kommune)

Aftalerne er gældende fra den 1. juli 2009 til den 30. juni 2013. Option på forlængelse til hhv. 30. juni 2015 og 30. juni 2017.








Valg af leverandør på kørsel af voksne borger

Delkontrakterne blev fordelt således:

John Bergholdt vandt delkontrakt:

  • Delkontrakt 1.A: Kørsel af demensramte borgere til/fra aktivitets- og træningstilbud
  • Delkontrakt 1.B: Kørsel af gangbesværede borgere til/fra vedligeholdende aktivitets- og træningstilbud i sydlige del af Odense Kommune
  • Delkontrakt 1.C: Kørsel af gangbesværede borgere til/fra vedligeholdende aktivitets- og træningstilbud i nordlige del af Odense Kommune
  • Delkontrakt 1.D: Kørsel af borgere til/fra genoptræning på hold
  • Delkontrakt 1.F: Kørsel af demensramte og gangbesværede borgere til/fra aktivitets- og træningstilbud på selvejende institutioner
  • Delkontrakt 3: Kørsel til/fra dagtilbud med fysisk og psykisk handicappede borgere

Arriva vandt delkontrakt:

  • Delkontrakt 2: Kørsel til/fra døgnrehabiliteringsbolig med fysisk og psykisk handicappede borgere

Odense Taxa vandt delkontrakt:

  • Delkontrakt 1.E: Kørsel af borgere til/fra individuel genoptræning
  • Delkontrakt 4: Kørsel af visiterede borgere til/fra læge og speciallæge
Aftalerne er gældende fra den 1. juli 2009 til den 30. juni 2013. Option på forlængelse til hhv. 30. juni 2015 og 30. juni 2017.












Valg af leverandør på køb af Elektricitet







Energi Fyn

Sanderumvej 16

5250 Odense SV







Aftalerne er gældende fra den 1. januar 2010 til den 31. december 2012.












Valg af leverandør på Vikarydelser til Ældreområdet












Valg af leverandør på Beklædning til køkkenpersonale







Vraa Dampvaskeri A/S



Frilandsvej 8



9760 Vrå







Aftalen er gældende fra den 15. december 2009 til den 14. december 2013.












Valg af leverandør på modernisering/renovering af Spurvelundsskolen



Totalrådgiver : OBH Rådg. Ingeniører A/S, Agerhatten 25, 5220 Odense SØ



Underrådgiver : Friis & Moltke A/S, Åboulevarden 3, 1. DK 8000 Århus



Det samlede rådgiverhonorar kr. ekskl. moms : 467.500,-








 

 

 

 

 

 

 

 

 

 





Valg af leverandør på renovering/modernisering af Paarup Skole







Totalrådgiver : Creo Arkitekter A/S, Buchwaldsgade 35, 5000 Odense C.

Underrådgiver : Cowi A/S, Odensevej 95, 5260 Odense S.

Det samlede rådgiverhonorar kr. ekskl. moms : 745.000,-






Valg af leverandør på moderisering/renovering af Højby Skole







Totalrådgiver : CASA Arkitekter A/S, Sunekær 1, 5471 Søndersø

Med underrådgiver : Leif Hansen Gruppen, Sivlundsvænget 29, 5260 Odense S.

Det samlede rådgiverhonorar kr. ekskl. moms : 379.500,-






Valg af leverandør på Svanemærket - ny integreret vuggestue og børnehave ved Marienlund, Skibhusskoven.







Totalrådgiver : Årstiderne Arkitekter A/S, Rugårdsvej 3, 5000 Odense C

Underrådgiver : Moe & Brødsgaard A/S Rådgivende ingeniører, Strevelinsvej 10, 7000 Fredericia

Arkitektfirmaet Gråbrødrene I/S, Lottrups Gård 9, 5000 Odense C



Det samlede rådgiverhonorar kr. ekskl. moms : 895.000,-






Valg af leverandør Svanemærket ny integreret vuggestue og børnehave, Brobæklunden i Højby.







Totalrådgiver : Arkitektfirmaet TKT A/S, Englandsgade 25, 5100 Odense C



Underrådgiver : Rambøll Danmark A/S, Englandsgade 25, 5100 Odense C



Det samlede rådgiverhonorar kr. ekskl. moms : 775.000,-












Valg af leverandør til ny dagsinstitution på Ejbyskolen i eksisterende klassefløj.







I det Odense Kommune takker for indkomne tilbud, kan vi hermed meddele at opgaven er tildelt følgende firmaer:

Totalrådgiver : Arkitektfirmaet TKT A/S, Englandsgade 25, 1. sal, 5100 Odense C

Underrådgiver : Alectia A/S, Vestre Stationsvej 21, postboks 390, 5100 Odense C.

Det samlede rådgiverhonorar kr. ekskl. moms : 488.000,-






Valg af leverandør til udbringning af mad for Odense Madservice







Aarslev Budcentral ApS



Torpegaardsvej 4



5792 Aarslev







Aftalen er gældende fra 1. november 2009 til den 31. oktober 2013.








Valg af leverandører af fødevarer til Odense Kommunes Storkøkkener:







Delaftale A: Kødvarer - BC Catering Grossisten A/S, Blækhatten 10, 5220 Odense SØ.



Delaftale B: Kolonial, dybfrost og brød - BC Catering Grossisten A/S, Blækhatten 10, 5220 Odense SØ.



Delaftale C: Mejeriprodukter inkl. æg - Lægaard & Larsen ApS, Holkebjergvej 100, 5250 Odense SV.



Delaftale D: Ost - BC Catering Grossisten A/S, Blækhatten 10, 5220 Odense SØ.



Delaftale E: Frisk frugt og grønt samt snittet grønt - Hjære Frugt & Grønt ApS, Lavsensvænget 1, 5200 Odense V.



Delaftale F: Kartofler - Hjære Frugt & Grønt ApS, Lavsensvænget 1, 5200 Odense V.







Aftalerne er gældende fra 1. november 2009 til den 31. oktober 2012. Med option på forlængelse i op til 1 x 12 måneder.






Valg af leverandører på laboratorier analyser til 11 Kommuner samt 5 forsyningsvirksomheder:







Delområde 1, Bade- og bassinvandsanalyser - Milana A/S



Delområde 2, Drikkevandsanalyser - Højvang laboratoriet



Delområde 3, Spilde- og slamanalyser - Agrolab



Delområde 4, Forurenet jord analyser- VBM laboratoriet



Delområde 5, lossepladsanalyser - Eufofins



Delområde 6, Miljø analyser - Agrolab



Kontrakterne er gældende fra den 01.01 2010 til den 31.12 2012. Med option på forlængelse i op til 1 x 12 måneder.


Valg af leverandør af kontorartikler







Lyreco Danmark A/S

Lykkegårdsvej 10

4000 Glostrup







Aftalen er gældende fra: 01-07-2009 til 31-05-2011 med option på op til 2 x 12 måneder.








Valg af leverandør af aftørringspapir/engangsartikler og sæbe/creme/desinfektionssystemer







Delområde 1, Aftørringspapir - Abena, Egelund 35, 6200 Aabenraa

Delområde 2, Engangsartikler - Abena, Egelund 35, 6200 Aabenraa

Delområde 3, Sæbe/creme/desinfektions-systemer - Multiline, Aalsvej 14, 8940 Randers







Aftalen er gældende fra: 01-01-2010 til 31-12-2012 med option på 1 x 12 måneder.


Valg af leverandør af planteservice







Fyns Planteservice

Ørbækvej 716

5220 Odense SØ







Aftalen er gældende fra: 01-01-2010 til 31-12-2011 med option på 2 x 12 måneder.






Valg af leverandør for reklamefinansieret byudstyr







AFA JCDecaux A/S



Industriholmen 82 Sønder Allé 12



2650 Hvidovre 8000 Århus C







Aftalen er gældende fra: 01-01-2010 til 31-12- 2024



Mulighed for opsigelse efter 7 år










Valg af leverandører for Grafiske ydelser







Delbud 1: Tryk Kopi/print og Offset




Scanprint A/S, Jens Juuls Vej 2, 8260 Viby J



Clausen Offset A/S,Cikorievej 20, 5220 Odense SØ



One2One, Gjeddes Vej 11-19, 5220 Odense SØ



Rosendahl-Schultz V/ HT-tryk, Landbrugsvej 20 - 5260 Odense S



Kommunekation(Scanad) V/ GP-Tryk, Christiansgade 70, Odense C



Datagraf, AUNING Energivej 75, 8963 Auning

Delbud 2: Reklamebureauydelser



Kommunekation(Scanad), Christiansgade 70, Odense C



2+1 Idébureau, Frederiksborggade 11, 1360 København K

Mantra, Toldbodgade 36 A, DK-1253 København K



Recommanded, Filmbyen 4, 8000 Århus C



Wagawaga, Carit Etlars Vej 6, 1814 Frederiksberg C‎



Kreativ Grafisk, Vestergade 63, 5000 Odense C



Stupid Studio, Vesterbro 13, 5000 Odense



Public Communication as, Nørrebrogade 47, 2200 Kbh. N



Datagraf, AUNING Energivej 75, 8963 Auning

Delbud 3: Mediaformidling



Initiative Universal Media A/S, Østergade 26A, 4.sal, 1100 København K



Carat Danmark A/S, Rosensgade 22 2 th. ,. 8000. Århus C



Recommanded v/ Mediaedge, Filmbyen 4, 8000 Århus C



Promedia, Antonigade 2, 1106 København K



Kommunekation(Scanad), Christiansgade 70, Odense C







Aftalerne er gældende fra 01-03-2010 til 28-02-2012



Mulighed for 2 x 12 måneders option










Valg af leverandør til modernisering af Tingløkkeskolen.



I det Odense Kommune takker for indkomne tilbud, kan vi hermed meddele at opgaven er tildelt følgende firmaer:

Totalrådgiver : Sahl Arkitekter, Sønderhøj 3, 8260 Viby .

Underrådgiver : Almbjerg as, Rådgivende ingeniørfirma, Vitus Berings Plads, 8700 Horsens.

Det samlede rådgiverhonorar kr. ekskl. moms : 675.000,-

Det kan oplyses, at der kom i alt 22 tilbud.














Valg af leverandør til modernisering/renovering af Højmeskolen.

I det Odense Kommune takker for indkomne tilbud, kan vi hermed meddele at opgaven er tildelt følgende firmaer:

Totalrådgiver : CASA Arkitekter A/S, Sunekær 1, 5471 Søndersø

Underrådgiver : Alectia A/S, Sverigesgade 5, 5000 Odense C

Det samlede rådgiverhonorar kr. ekskl. moms : 490.000,-

Det kan oplyses, at der indkom i alt 17 tilbud.


Valg af leverandør til Ombygning/Nyindretning af Slotsgade 5 og Vindegade 10, 5000 Odense C



I det Odense Kommune takker for indkomne tilbud, kan vi hermed meddele at opgaven er tildelt følgende firmaer:

Totalrådgiver : Sahl Arkitekter, Sønderhøj 3, 8260 Viby .

Underrådgiver : Almbjerg as, Rådgivende ingeniørfirma, Vitus Berings Plads, 8700 Horsens.

Det samlede rådgiverhonorar kr. ekskl. moms : 535.000,-

Det kan oplyses, at der kom i alt 16 tilbud.






Valg af. leverandør til Munkehatten, nybygning og renovering - Totalrådgivning.



Odense Kommune takker for de indkomne tilbud og kan meddele at opgaven er tildelt følgende firmaer:

Totalrådgiver : Grontmij Carl Bro A/S, Skibhusvej 52A, 5000 Odense C



Det samlede rådgiverhonorar ekskl. moms : 2.574.350,00 kr.

Det kan oplyses, at der kom i alt 5 tilbud.


Valg af leverandører til kemikalier til brug svømmebade i Odense Kommune.







Novadan APS



Platinvej 21



6000 Kolding







Aftalen er gældende fra 1.10.2010 - 30.9.2013



________________________________________________________________________________________________________

PRINT
Tilføj link i FacebookTilføj link i TwitterFøj til favoritterSend til en ven|Vis flere muligheder
OPD. 09-10-2014

Udbud og Kontraktstyring

Erhverv